Status
Niet open voor verdere reacties.
is dat nu zo de moeite eigenlijk? sta hier tegenwoordig ook op 5km in Frankrijk aan een Total maar eigenlijk nog niet de moeite genomen om tot daar te rijden. (toch opmerkelijk dat een landsgrens toch ook nog altijd een beetje een fysieke grens blijft :))
Als je 2 eigen wagens hebt die je moet volgooien en geen geld als slijk verdient vind ik dat nog de moeite.
Pak 100L en 0,3€/L korting dan is dat 30€ om eens 20 min over en terug te bollen. Mijn loon matcht die winst niet hoor :)
 
Als je 2 eigen wagens hebt die je moet volgooien en geen geld als slijk verdient vind ik dat nog de moeite.
Pak 100L en 0,3€/L korting dan is dat 30€ om eens 20 min over en terug te bollen. Mijn loon matcht die winst niet hoor :)
Maar aantal liter beperkt zeker?
Vant weekend naar Ieper en moest er diesel zijn, zou ik Ook wel eens rijden voor 3/4 tank.
 
Maar aantal liter beperkt zeker?
Vant weekend naar Ieper en moest er diesel zijn, zou ik Ook wel eens rijden voor 3/4 tank.
Ik weet nu niet of de korting ook van toepassing is op de diesel of super 98.
Onze wagens zijn beide super 95 en daar is zeker korting op
 
Ik kom thuis en ik zet de vuilnisbakken buiten en ineens zie ik grote witte vlekken op mijn broek en T-shirt. Mijn vrouw toen ik daarna binnen in huis kwam: Ja ik heb de veranda behandeld met Javel en ik heb daarna in de garage veel javel op de grond gemorst. :unsure:

Bleek dus dat de vuilnisbakken onderaan bevochtigd waren door de javel - ik dacht al dat ik iets rook. Bye bye kledij. Shit happens.
Tie dye is in.
 
Avatar laat mij hoegenaamd koud, ik vond het toen niks en nu ook niet maar nu lees ik ‘Avatar mogelijk in diversiteitsstorm’ wegens kennelijk een deel van die ventjes die Maori tattoos hebben en een Maori acteur. They’re fuckn blue. Ze zijn blauw. Allemaal blauw. Wat ga je nu diversiteit gaan memmen als ze allemaal blauw zijn. Er zijn er dus die er niet over kunnen dat er binnen de blauwe ventekes, anders gestylede blauwe venteke zouden zijn. Heel lang geleden was er eventjes een zwarte smurf, dat zou tegenwoordig nogal een bom zijn zeker.
 
Pas na meer dan 2 uur in bed in slaap gevallen.
Na exact 10' slaap wakker geschreeuwd door de dochter.
Sindsdien nog niets geslapen.
Straks al opstaan om te gaan werken.
Belangrijke dag op het werk.

FML :angry::headshake::cry::angry::angry::angry:
Aaaah, the dad life.

My daughter asked me where the moon goes each morning. I let her know it's in heaven, visiting daddy's freedom.

Sinds 2017 is mijn slaap serieus naar de kloten :')
 
Instagram dat me uit mijn account locked, vraagt om een verificatie via SMS en nu komen die gewoon niet toe :sop:
Op geen enkele nummer die ik geef. Echt sad dat zo'n groot bedrijf hoegenaamd géén customer service of contact form heeft.
 
Ik vind het ook erg ambetant , al die "safety shit".

Zelfde nu, als ik mijn GMAIL wil raadplegen via incognito venster op mijn werk, telkens weer safety check, op mijn GSM op JA klikken mannekes toch....

En wat als ik op reis ben, en op een hotel PC mijn mails wil checken?
dan heb ik een andere sim kaart steken hoor, kan ik nie telkens verificatie doen.

Vroeger was da toch allemaal veel simpeler hoor.
 
Ik vind het ook erg ambetant , al die "safety shit".
Tot er ineens iemand toegang wil tot je account en dan is die “shit” waardevol…

Zelfde nu, als ik mijn GMAIL wil raadplegen via incognito venster op mijn werk, telkens weer safety check, op mijn GSM op JA klikken mannekes toch....

En wat als ik op reis ben, en op een hotel PC mijn mails wil checken?
dan heb ik een andere sim kaart steken hoor, kan ik nie telkens verificatie doen.

Sim kaart doet weinig aan je gmail account.

Vroeger was da toch allemaal veel simpeler hoor.
En was je ook gemakkelijker je account kwijt/gestolen :unsure:
 
Al die zever hier opeens... ik zeg gewoon dat het er over gaat. Gewoon wachtwoord ingeven zou toch mogen volstaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan