Status
Niet open voor verdere reacties.
Rustig aant chillen voor den tv na een drukke werkweek, staat er zo'n onozele vlieg naar mij te grijnzen. Ik sla mijn vliegenmepper zodanig hard dat het letterlijk in 3 stukken naar de kloten vliegt. Resultaat: de vlieg is nog gezond en wel en ik zit zonder vliegenmepper :angry:
Voordeel van de septemberkilte: het is het weer alvast om er met uw savat naar te kloppen!
 
Waarom kan je eigenlijk niet zelf aangeven in gmail of je die strenge beveilging,2 staps, wel wilt.


Of gewoon meer risico, yeah right, lopen en op anonieme pc kan inloggen zonder al dat gedoe?
 
Waarom kan je eigenlijk niet zelf aangeven in gmail of je die strenge beveilging,2 staps, wel wilt.


Of gewoon meer risico, yeah right, lopen en op anonieme pc kan inloggen zonder al dat gedoe?
Dat kan je toch gewoon?

 
Waarom kan je eigenlijk niet zelf aangeven in gmail of je die strenge beveilging,2 staps, wel wilt.


Of gewoon meer risico, yeah right, lopen en op anonieme pc kan inloggen zonder al dat gedoe?
Ik heb de bovenstaande link ook al een paar pagina's terug gezet op een quote van je, maar wat baten kaars en bril als de uil niet zienen wil.
 
Anderhalf uur geleden wakker geworden voor ne kakske en sindsdien kan ik de slaap niet meer vatten gvd.

Chance dat het weekend is.
 
Onze buur was een oudere vent, had wapens en openlijk voorstander van Vlaams Belang. Zoon zit in 't buitenland in de gevangenis omdat die, toen ik nog heel klein was, een agent in onze straat heeft doodgeschoten.

Anyhow, op een dag passeert datzelfde jong krapuul en beginnen met stenen naar het hondje van die buurman te gooien. Die kwam naar buiten gelopen met peperspray en een matrak. Heeft die gasten een serieus pak rammel gegeven. Die riepen al vluchtend dat ze de politie gingen bellen. Diene mens is daarop 1 uur met matrak en pepperspray in de hand op het einde van zijne oprit aan de straat staan wachten.

Nochtans woonden wij in een deftige buurt.
Ik hoop dat je het op zowel de buur als die jongeren hebt met die laatste zin.
 
Gisterenavond frieten gegeten en iets waar ik bij frieten de laatste tijd veel meer last van heb: maagpijn.
Gisteren al gevoeld voor ik ging slapen dus al wat gepakt voor de maag. Toch hele nacht wakker liggen met een volle maag. Nog wat gepakt rond 3u. Deze morgen bij het opstaan nog wat gepakt maar niet kunnen eten. Medicijnen deden niets. Deze middag had ik nog niet echt zin om te eten. Kwam mijn vrouw thuis van de winkel, zit gerief in de frigo te laden en haar oog valt op de fles kruidenlikeur kümmerling. Zegt ze bij gebrek aan elexir d'Anvers, pakt hier eens wat van. En ja 10 minuten later was dat onpasselijk gevoel in de maag weg en kon ik gewoon normaal beginnen eten. Wondermiddel ontdekt 😍
 
Het eentonig monotoon bass gedaver dat ik lichtjes voel tot in mijn appartement op de derde verdieping, van 1 of andere feestjes wat verder op. Niets tegen feestjes, maar waarom moet die bass toch altijd zo overdreven hoog staan? Dan hoor ik nog liever de muziek zelf tot in men woonkamer dan dat constant eentonig gedreun.😡
 

Gisteren dit gelezen, vannacht wakker geworden met een nachtmerrie. Thanks, brain! 😡

Fuck ik heb al heel mijn leven nachtmerries.

Ben nu 36 en ik spring toch nog steeds wel 2x per maadn al tierend uit mijn bed :/
 

Gisteren dit gelezen, vannacht wakker geworden met een nachtmerrie. Thanks, brain! 😡
Ik ken een paardenmiddel : wanneer je zo ver bent in je dementie dat je je nachtmerries vergeet terwijl je wakker wordt, dan daalt het risico op dementie weer :oi22:
 
Adapters waar je niet meer van weet bij welk apparaat ze horen.
Er zou een database moeten bestaan van welk apparaat met welke adapter wordt verkocht, want de referentie nu googlen levert alleen winkels op die er nog een verkopen
 
Adapters waar je niet meer van weet bij welk apparaat ze horen.
Er zou een database moeten bestaan van welk apparaat met welke adapter wordt verkocht, want de referentie nu googlen levert alleen winkels op die er nog een verkopen
Voeding en ampère? En type aansluiting niet genoeg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan