Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn verlof is gedaan, en ik heb eigenlijk nog geen zin om terug te beginnen :frown:
Idem🙈
Maar hoor spreken over stempelen op ons werk ??😮
En dan te denken dat wij volop werk hadden/hebben door de electrificatie
Maar sinds corona was het al vollenbak bij ons.
Dan vrees ik soms voor andere bedrijven
 
Ik had hetzelfde gisterenavond. Waarschijnlijk een verklaring waarom ik pas 7 min geleden achter mijn bureau zat en het 1e wat ik deed deze website openen was :)

EDIT: een ergernis van gisterenavond: die nieuwe regel dat huurprijzen niet meer mogen geïndexeerd worden bij slecht geïsoleerde woningen. Kunnen ze nu echt niet voorspellen wat dat gaat doen? Mensen die niet veel middelen hebben gaan nog moeilijker iets vinden.

Scenario 1: het huis wordt geïsoleerd, is daarom meer waard, en daarom kan er dus meer huur gevraagd worden
Scenario 2: geen extra isolatie, geen indexering. Dan maar direct up front 10% bij vragen.
Scenario 3: bij het aflopen van de periode van het huurcontract dit niet meer vernieuwen met als gevolg dat de huurder het op een ander moet gaan zoeken en dat de nieuwe huurder wel de geïndexeerde prijs zal moeten betalen
 
Scenario 3: bij het aflopen van de periode van het huurcontract dit niet meer vernieuwen met als gevolg dat de huurder het op een ander moet gaan zoeken en dat de nieuwe huurder wel de geïndexeerde prijs zal moeten betalen
Ja inderdaad. Bij scenario 2 dacht ik enkel aan nieuwe huurders, maar bij bestaande die aflopen zal dat ook zo zijn.
 
De ping pong met zieke kinderen die al weer drie weken bezig is, het is niet dat het ernstig is (buiten die ene bronchite) maar ze gaan dus tot februari geen moment allebei gelijk snot- en hoestvrij zijn. Hun vader vat die beestjes dan nog eens alarmerend snel en die is dan wel ziek als een paard. Scholen zijn incubators voor chemische wapens. Stuur elke Oekraïner een week naar het derde kleuter en die oorlog is gedaan.
 
Facebookgroepen. Neem nu de groep van Velt (ecologisch tuinieren), na deze zomer 100 keer foto's met soms twee pixels (geel en zwart) met de vraag: "is dit een Aziatische hoornaar", is het nu de beurt aan foto's van paddenstoelen: "zijn deze eetbaar".

Ik weet het niet, ga jij een paddenstoel uit je tuin opeten omdat Gerda zegt dat ze eetbaar zijn, nadat ze een slecht belichte foto heeft gezien met een resolutie uit 2004?
 
Nog voor mij verlof een ticket aangemaakt bij ICT dat mijn headset stuk is en of ze me een nieuwe kunnen bezorgen.
Binnen het halfuur had ik reactie naar wie die verzonden mocht worden

Ondertussen +1 maand verder, nog steeds geen headset en ticketje nog actief. Toch maar eens proberen bellen naar ICT
"We hebben helaas geen stock meer dus we kunnen er geen leveren"

En hoe moet ik nu eigenlijk calls doen of vergaderingen volgen en opleidingen ? Tegen mijn laptop praten en klinken alsof ik in een visbokaal zit
Het is nog nie middag en zou al kunnen janken
Kunnen ze niet gewoon… ik weet nie… eentje bijkopen?
 
Facebookgroepen. Neem nu de groep van Velt (ecologisch tuinieren), na deze zomer 100 keer foto's met soms twee pixels (geel en zwart) met de vraag: "is dit een Aziatische hoornaar", is het nu de beurt aan foto's van paddenstoelen: "zijn deze eetbaar".

Ik weet het niet, ga jij een paddenstoel uit je tuin opeten omdat Gerda zegt dat ze eetbaar zijn, nadat ze een slecht belichte foto heeft gezien met een resolutie uit 2004?
Loterij houden, elke week iemand die iets onbekends uit de tuinen proeft. Onder het motto ‘vrienden helpen elkaar’.
4A6C6C8A-F270-4FE8-94B0-6AE60EA376E3.jpeg
 
Loterij houden, elke week iemand die iets onbekends uit de tuinen proeft. Onder het motto ‘vrienden helpen elkaar’.
Een tijdje terug was er iemand die postte: "Hoi ik heb deze bessen gegeten, zijn die wel eetbaar?"

Dat was dan zwarte nachtschade. Giftig dus, zoals tientallen mensen ook zeiden, maar de concentratie van de toxische stoffen hangt af van plant tot plant, dus...meteen een hele polemiek waar elke hippie die internet had kwam melden dat mensen te snel worden bang gemaakt en ze dat ook al hadden gegeten en dit en dat.

Echt, iemand eet een onbekende bes, gaat dan vragen wat het is, het blijkt giftig, en dat moet dan "gerelativeerd" worden. Ja, Gerda, "alles is giftig", maar je gaat verdomme toch je best moeten doen met je aalbessen hoor, terwijl dat bij nachtschade goed vooruit (of achteruit) gaat.
 
Een tijdje terug was er iemand die postte: "Hoi ik heb deze bessen gegeten, zijn die wel eetbaar?"

Dat was dan zwarte nachtschade. Giftig dus, zoals tientallen mensen ook zeiden, maar de concentratie van de toxische stoffen hangt af van plant tot plant, dus...meteen een hele polemiek waar elke hippie die internet had kwam melden dat mensen te snel worden bang gemaakt en ze dat ook al hadden gegeten en dit en dat.

Echt, iemand eet een onbekende bes, gaat dan vragen wat het is, het blijkt giftig, en dat moet dan "gerelativeerd" worden. Ja, Gerda, "alles is giftig", maar je gaat verdomme toch je best moeten doen met je aalbessen hoor, terwijl dat bij nachtschade goed vooruit (of achteruit) gaat.
En die zwarte nachtschade, waar was die te vinden?
 
Kunnen ze niet gewoon… ik weet nie… eentje bijkopen?
Hebben ze blijkbaar gedaan, blijkbaar ook heel veel
Alleen weten ze helaas niet wanneer deze geleverd zullen worden

Ik zou er ook zelf ene kunnen kopen in de mediamarkt of coolblue, maar ze betalen dat niet terug dus ja helaas
 
Hebben ze blijkbaar gedaan, blijkbaar ook heel veel
Alleen weten ze helaas niet wanneer deze geleverd zullen worden

Ik zou er ook zelf ene kunnen kopen in de mediamarkt of coolblue, maar ze betalen dat niet terug dus ja helaas
is gewoon een groot probleem op dit moment. Wij wachten ook al enkele maanden op bestellingen :(
 
Allez, ik moet nog eens iets printen na 4 maand. Het programma moet weer geüpdatet worden en de printer wordt niet herkend. Klootzakken. Hoe hebben ze printers nog kutter gemaakt? Printknoppen ook weer uitgedroogd.

Nee nee, hij downloadde een programma genaamd Hp Print & Scan Doctor om te zien welke printer het was, nu moet ik den installer downloaden, maar de link in Hp Print & Scan Doctor marcheert niet.
 
Allez, ik moet nog eens iets printen na 4 maand. Het programma moet weer geüpdatet worden en de printer wordt niet herkend. Klootzakken. Hoe hebben ze printers nog kutter gemaakt? Printknoppen ook weer uitgedroogd.

Nee nee, hij downloadde een programma genaamd Hp Print & Scan Doctor om te zien welke printer het was, nu moet ik den installer downloaden, maar de link in Hp Print & Scan Doctor marcheert niet.
Het uittreksel van het strafregister aanvaarden ze in digitale vorm niet? :S
 
Ik had hetzelfde gisterenavond. Waarschijnlijk een verklaring waarom ik pas 7 min geleden achter mijn bureau zat en het 1e wat ik deed deze website openen was :)

EDIT: een ergernis van gisterenavond: die nieuwe regel dat huurprijzen niet meer mogen geïndexeerd worden bij slecht geïsoleerde woningen. Kunnen ze nu echt niet voorspellen wat dat gaat doen? Mensen die niet veel middelen hebben gaan nog moeilijker iets vinden.

Scenario 1: het huis wordt geïsoleerd, is daarom meer waard, en daarom kan er dus meer huur gevraagd worden
Scenario 2: geen extra isolatie, geen indexering. Dan maar direct up front 10% bij vragen.

Scenario 3: bij het aflopen van de periode van het huurcontract dit niet meer vernieuwen met als gevolg dat de huurder het op een ander moet gaan zoeken en dat de nieuwe huurder wel de geïndexeerde prijs zal moeten betalen

Ja inderdaad. Bij scenario 2 dacht ik enkel aan nieuwe huurders, maar bij bestaande die aflopen zal dat ook zo zijn.
Aangezien het verbod maar voor 1 jaar is, wordt de maatregel niet meer verlengd en komt de rekening achteraf.
 
Begin te koken, pak de vloeibare boter. Merk dat er een fleske vloeibare boter verstopt zit, vermoedelijk weggeduwd toen ik eerder vandaag boodschappen in mijn koelkast propte. Ik gebruik de resterende hoeveelheid voor mijn kooksel. Daarna eet ik die zooi op, merk een licht vreemd smaakske. Na het eten merk ik dat dat fleske vloeibare boter nog op het aanrecht lig, ik sta op punt het weg te smijten tot ik de houdbaarheiddatum op het fleske merkt: "06/06/21".

Dat heeft dus meer dan ne jaar in mn koelkast gelegen, is de oorzaak van het vreemd smaakske en ik ben binnen enkele uren voer voor de wormen. :unsure:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan