Status
Niet open voor verdere reacties.
Een klant wiens appartement gekraakt was stuurt net een mail naar een collega.
Hij had via een verhuurbureau een appartement verhuurd. Al snel bleken er problemen. De waarborg was niet gestort, geen huur betaald,...
Toen de eigenaar de documenten opvroeg aan het verhuurbureau bleken de loonfiches, storting van de waarborg,... redelijk duidelijk allemaal vervalste documenten.
Vorige week is hij daar geweest en bedreigd geweest met een mes door hem, ook andere bewoners werden al bedreigd.

Hij belt enkele dagen geleden de flikken maar is blijkbaar zelf meegepakt voor verhoor door de politie. De huurders/krakers (eigenlijk) zouden geen sleutel meer gehad hebben van het appartement dus hebben de flikken een tijdelijk slot laten steken en enkel de sleutels aan de krakers gegeven.
Hij kan als eigenaar nu niets doen tot het voorkomt in spoedprocedure, appartement was ook een puinhoop.
 
Laatst bewerkt:
Een klant wiens appartement gekraakt was stuurt net een mail naar een collega.
Hij had via een verhuurbureau een appartement verhuurd. Al snel bleken er problemen. De waarborg was niet gestort, geen huur betaald,...
Toen de eigenaar de documenten opvroeg aan het verhuurbureau bleken de loonfiches, storting van de waarborg,... redelijk duidelijk allemaal vervalste documenten.
Vorige week is hij daar geweest en bedreigd geweest met een mes door hem, ook andere bewoners werden al bedreigd.

Hij belt enkele dagen geleden de flikken maar is blijkbaar zelf meegepakt voor verhoor door de politie. De huurders/krakers (eigenlijk) zouden geen sleutel meer gehad hebben van het appartement dus hebben de flikken een tijdelijk slot laten steken en enkel de sleutels aan de krakers gegeven.
Hij kan als eigenaar nu niets doen tot het voorkomt in spoedprocedure, appartement was ook een puinhoop.
Ik herinner me al van vroeger dat je als eigenaar feitelijk gezien bent als men je woning kraakt, dit heeft een tijd terug redelijk wat media-aandacht gehad. Spijtig om te zien dat het nog altijd zo lijkt te zijn.
 
HLN.

was al een bedenkelijke krant, nu ook nog eens verplicht adblocker af zetten...

en als je dat doet, krijg je overigens niet pop ups te zien (dacht ik),
maar een hoop reclame ook nog eens er bij.
 
HLN.

was al een bedenkelijke krant, nu ook nog eens verplicht adblocker af zetten...

en als je dat doet, krijg je overigens niet pop ups te zien (dacht ik),
maar een hoop reclame ook nog eens er bij.

Hier geen problemen mee. Hangt misschien af van welke adblocker je gebruikt?
 
BPOST die weer zo tergend traag is.

Ik krijg gisteren ochtend om 7 uur een bericht dat ze een pakje hebben voor me, en met lever voorkeuren en dergelijke.

Gisteren was ik hele dag thuis, niemand gezien
Vandaag speciaal mijn moeder (die naast me woont) thuis gebleven, niemand gezien

Snap dat toch niet hoor. Waarom sturen ze dan een email.
Als ik dan op details klik, kunnen ze zelfs geen tijdspanne geven van wanneer dan wel.


EDIT: ik zie bij status: "voorbereiden pakje". Allee die zijn dat nu al 2 dagen aan het voorbereiden.....
 
BPOST die weer zo tergend traag is.

Ik krijg gisteren ochtend om 7 uur een bericht dat ze een pakje hebben voor me, en met lever voorkeuren en dergelijke.

Gisteren was ik hele dag thuis, niemand gezien
Vandaag speciaal mijn moeder (die naast me woont) thuis gebleven, niemand gezien

Snap dat toch niet hoor. Waarom sturen ze dan een email.
Als ik dan op details klik, kunnen ze zelfs geen tijdspanne geven van wanneer dan wel.


EDIT: ik zie bij status: "voorbereiden pakje". Allee die zijn dat nu al 2 dagen aan het voorbereiden.....

Meestal staat in voorbereiding er als de afzender heeft gekozen voor verzending via bpost, maar het pakje nog niet daadwerkelijk heeft overhandigd.
De vertraging lijkt me op het eerste zicht dus vooral bij de afzender te liggen.
 
Kleine ergernis maar bij artikelen op Bol lezen ‘voor x-uur bestellen is morgen levering’ en dan bij afrekenen blijkt dat die optie €3 kost.
 
We hebben daar een Select voor. Haal je er zo uit.
Ik gebruik Bol eigenlijk heel weinig, meestal koop ik infrequent maar ineens veel en uit Amerika, er is gewoon teveel dat je hier nog niet kan vinden of op redelijke termijn. Was alleen nu eens dat ik een boek ‘moest’ hebben en alleen dat boek.
 
Kind aan de eerste Harry Potter film begonnen. En ik heb al een tijd Potter-fatigue. Die kinderen acteerden ook schabouwelijk (het waren kinderen, weet ik) maar door de fatigue vind ik ze nog irritanter. Accio mijn schoen naar het scherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan