Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin te koken, pak de vloeibare boter. Merk dat er een fleske vloeibare boter verstopt zit, vermoedelijk weggeduwd toen ik eerder vandaag boodschappen in mijn koelkast propte. Ik gebruik de resterende hoeveelheid voor mijn kooksel. Daarna eet ik die zooi op, merk een licht vreemd smaakske. Na het eten merk ik dat dat fleske vloeibare boter nog op het aanrecht lig, ik sta op punt het weg te smijten tot ik de houdbaarheiddatum op het fleske merkt: "06/06/21".

Dat heeft dus meer dan ne jaar in mn koelkast gelegen, is de oorzaak van het vreemd smaakske en ik ben binnen enkele uren voer voor de wormen. :unsure:
Bwo, voer voor de wormen nog niet.

Maar op het wc zal het alleszins ook vloeibaar zijn.
 
Begin te koken, pak de vloeibare boter. Merk dat er een fleske vloeibare boter verstopt zit, vermoedelijk weggeduwd toen ik eerder vandaag boodschappen in mijn koelkast propte. Ik gebruik de resterende hoeveelheid voor mijn kooksel. Daarna eet ik die zooi op, merk een licht vreemd smaakske. Na het eten merk ik dat dat fleske vloeibare boter nog op het aanrecht lig, ik sta op punt het weg te smijten tot ik de houdbaarheiddatum op het fleske merkt: "06/06/21".

Dat heeft dus meer dan ne jaar in mn koelkast gelegen, is de oorzaak van het vreemd smaakske en ik ben binnen enkele uren voer voor de wormen. :unsure:
Normaal moet je tussendoor nog de ‘is dit nog ok’ dans doen: even ruiken, ander stukje ruiken, even de tip van de tong er tegen, toch doorhappen, denken “nee, da’s toch niet juist”, als er nog mensen in huis zijn die allemaal eens doen ruiken en die ene die niet uw favoriet is doen proeven, gezamenlijk besluiten ‘nope, nie juust’ *dáárna* elke verpakking van de maaltijd ook ruiken, dán pas die datum checken en dán de boel in de vuilbak keilen. Vervolgens pizza bestellen en heel de avond verhalen vertellen over die andere keren dat iedereen nog bedorven voer gegeten heeft.
 
Mijn maaltijd was brochetten met rijst, brochetten doe ik in de combi-oven met een scheutske boter over en die gesmolten boter doe ik over de rijst, superheerlijk. :D Maar azo erg blijkt het niet te zijn, tis ondertussen al ne kleine 3 uur geleden en geen last gehad. Ijzeren maag en al he. :cool:

Miss Squidward het spijt me zeer maar ik woon alleen en ik lust geen pizza. Sorry. :unsure:
 
Facebookgroepen. Neem nu de groep van Velt (ecologisch tuinieren), na deze zomer 100 keer foto's met soms twee pixels (geel en zwart) met de vraag: "is dit een Aziatische hoornaar", is het nu de beurt aan foto's van paddenstoelen: "zijn deze eetbaar".

Ik weet het niet, ga jij een paddenstoel uit je tuin opeten omdat Gerda zegt dat ze eetbaar zijn, nadat ze een slecht belichte foto heeft gezien met een resolutie uit 2004?
Ik ben nauw betrokken bij velt (lokaal voorzitter van een afdeling). Die facebookgroep is mij echt een doorn in het oog.
 
Komt hier enen een kraantje en nen bull lossen... OM HALF 3 ´S NACHTS. VINDEN DIE DA NORMAAL???

Heel ´t straat is wakker. :angry:
 
Dit begint echt irritant te worden bij mijn zoektocht op 2dehands: mensen die meubels verkopen en het vertikken er de afmetingen bij te zetten....
Ik zoek hier een salontafel op 2dehands, de afmetingen staan er dan vaak wel bij, maar die foto's: onderste boven, schuin, onderbelicht, klein, vaak slechts 1 foto
 
Ik zoek hier een salontafel op 2dehands, de afmetingen staan er dan vaak wel bij, maar die foto's: onderste boven, schuin, onderbelicht, klein, vaak slechts 1 foto
Ge moogt daar allemaal niet zoveel van verwachten. Dat zijn Jan en Mieke die nog nooit wat hebben verkocht en nu het walhalla hebben gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan