Green Mamba
Well-known member
Koop je een P1-meter voor je verbruik op te volgen. Wilt dat onding niet werken. Valt continue uit waardoor zelfs verbinding maken met de app niet lukt. Verkoper enkel te contacteren via een chatformulier 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als iemand die hetzelfde doet: vorige keer het manneke van de shop die zei dat ze binnen de 24u na levering leeg zijn tegenwoordig.Bij terugkeer naar huis rijd ik expres om in Roubaix om wat cheapo benzine in te slaan.
Hun betaalsysteem ligt lam en ik zat met een kleine op de achterbank die bijna zijn hongerkrijs ging afsteken dus verder zoeken was geen optie.
't Zal voor een volgende keer zijn. Hopelijk werkt het dan wel want ik ga geen 20 keer over en weer hossen.
Dat wordt dus nog eens Tourcoing en Roubaix afrijden. Mocht je ergens succes hebben in de streek, laat het gerust weten.Als iemand die hetzelfde doet: vorige keer het manneke van de shop die zei dat ze binnen de 24u na levering leeg zijn tegenwoordig.
Onze momenten zijn beperkt tot woensdag en zaterdag. Mr S denkt er aan om eens meer naar de nacht toe te gaan, niet mijn favoriete idee in een omgeving als Roubaix maar het kan misschien lukken. Eigenlijk betrekkelijk weinig Belgen altijd, dat wel. Zou denken dat het vol zou staan maar valt goed mee. Als je de app van E Leclerc download, kan je de benzineprijzen volgen aan hun stations en bijgevolg ook zien waar het leeg is. Je mist wel de extra 10 cent van Totalenergies maar de prijs blijft wel het volgen waard. Van Total moet je jammer genoeg effectief den toer doen.Dat wordt dus nog eens Tourcoing en Roubaix afrijden. Mocht je ergens succes hebben in de streek, laat het gerust weten.
Whisky m'n beste, whisky.Covid test gedaan het is negatief hoor. dus nie panikeren !
Maar ik zit wel al weer hele week met een pijnlijke keel.
ik draag nu een sjaal van smorgens tot savonds. ja ook binnen.
Het is iets vreemd. Al heel mijn leven sukkel ik daar mee, en vooral dan vlak na de zomer. Precies die overgang naar winter, die mijn keel nie kan verdragen. Heb er elk jaar 1 a 2 keer last van, en dat duurt dan zo een week.
Al amandelen laten verwijderen, maar hielp helaas niet.
Nu drink ik af en toe een slokje wijn, om mijn keel wat te "ontsmetten", want dat doet alcohol toch wel. Hopelijk is dit een goeie remedie.(?!) Ik blijf ook veel binnen. Hopelijk gauw terug de oude.
Wat is er mis met Ed Sheeran? Ik heb die, omdat m'n vrouw hem live wou zien, zien optreden voor 't verlof en ik was toch onder den indruk welke artiest dat is. Ook al is het totaal mijn genre niet.De radio heeft een quota voor Nederlandstalige muziek, aangezien het in de auto meestal radio is hoor ik nu dus meer van die muziek dan ik normaal zou horen. Wat laten ze in godsnaam tegenwoordig allemaal platen maken? Twintig jaar terug was het ook wel barslecht maar had het soms, heel af en toe, meestal niet maar ne keer op de dertig, nog een kitch waarde. Maar nu, ventekes die een Ed Sheeran willen doen (en ene Ed Sheeran is al wraakroepend genoeg) en meisjes die quasi ademloos bezig zijn met ofwel iets wat K3 voor de 18-25 generatie moet zijn of een doodsteek voor de kleinkunst. Er zou toch ook een positieve milieu impact moeten zijn mochten ze niet iedereen en zijn tante een album laten maken.
Uw mening over Metejoor?De radio heeft een quota voor Nederlandstalige muziek, aangezien het in de auto meestal radio is hoor ik nu dus meer van die muziek dan ik normaal zou horen. Wat laten ze in godsnaam tegenwoordig allemaal platen maken? Twintig jaar terug was het ook wel barslecht maar had het soms, heel af en toe, meestal niet maar ne keer op de dertig, nog een kitch waarde. Maar nu, ventekes die een Ed Sheeran willen doen (en ene Ed Sheeran is al wraakroepend genoeg) en meisjes die quasi ademloos bezig zijn met ofwel iets wat K3 voor de 18-25 generatie moet zijn of een doodsteek voor de kleinkunst. Er zou toch ook een positieve milieu impact moeten zijn mochten ze niet iedereen en zijn tante een album laten maken.
Ed Sheeran is volledig niet mijn ding, dat is voor mij de XL versie van die ene kneus met zijn gitaar die Wonderwall gaat spelen, elke gelegenheid hij krijgt. Dat is puur persoonlijk, é, ik misgun niemand hun plezier in die jongen. Ik ga zelf liever mijn oren uitscheppen met een verroeste drilboor, maar ik misgun een ander dat niet. Ik ben gewoon overgevoelig (in de ‘ik word er ambetantig van’ zin) voor schmalz.Wat is er mis met Ed Sheeran? Ik heb die, omdat m'n vrouw hem live wou zien, zien optreden voor 't verlof en ik was toch onder den indruk welke artiest dat is. Ook al is het totaal mijn genre niet.
Go Eddy!
Ik heb - natuurlijk - een godsgruwelijke hekel aan Metejoor. De man die zijn vrouw voor alles dankbaar is maar dan wel met ons Julia in bed duikt? Sowieso is een man wiens hele persoonlijk is ‘ik ben getrouwd’ al onbetrouwbaar AF. Ik heb ook nog nooit een nummer van hem uitgeluisterd, de knop gaat steevast om. Het soort muziek dat als ‘spelen’ in ‘brood en spelen’ moet dienen, NASA mag hem uit zijn orbit gaan schieten.Uw mening over Metejoor?

Bij terugkeer naar huis rijd ik expres om in Roubaix om wat cheapo benzine in te slaan.
Hun betaalsysteem ligt lam en ik zat met een kleine op de achterbank die bijna zijn hongerkrijs ging afsteken dus verder zoeken was geen optie.
't Zal voor een volgende keer zijn. Hopelijk werkt het dan wel want ik ga geen 20 keer over en weer hossen.
)Dat wordt dus nog eens Tourcoing en Roubaix afrijden. Mocht je ergens succes hebben in de streek, laat het gerust weten.

Twee weken terug wij €1.31 voor Eur95, dat was toch wel de moeite voor ons. Mr S doet toch 150km per dag voor het werk en dat was een tik goedkoper.is dat nu zo de moeite eigenlijk? sta hier tegenwoordig ook op 5km in Frankrijk aan een Total maar eigenlijk nog niet de moeite genomen om tot daar te rijden. (toch opmerkelijk dat een landsgrens toch ook nog altijd een beetje een fysieke grens blijft)
150km per dag uit eigen zak?!?Twee weken terug wij €1.31 voor Eur95, dat was toch wel de moeite voor ons. Mr S doet toch 150km per dag voor het werk en dat was een tik goedkoper.

Ja, da’s met de voldoening van in het onderwijs te staan é…150km per dag uit eigen zak?!?![]()
Dan hoop ik dat de voldoening dan toch een pak groter is dan de *bleep*school van vorig jaar!Ja, da’s met de voldoening van in het onderwijs te staan é…

Eh………. No comment?Dan hoop ik dat de voldoening dan toch een pak groter is dan de *bleep*school van vorig jaar!![]()
Voordeel is wel dat zijn opzegtermijn maar 1 week is, als hij iets anders vindt dat VEEL dichter bij huis is!Eh………. No comment?