Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, vanuit bestuur is daar geen toegang toe. Politionele info kan natuurlijk wel gedeeld worden middels een bestuurlijk verslag voor de burgemeester. Daar kan ook gerechtelijke info in opgenomen worden, mits akkoord van het parket.Mogen jullie daar eigenlijk vrij in rondneuzen of iemand een strafblad heeft of worden jullie opzoekingen ook door 1 of andere instantie gelogd?
En ge proeft nog wel uwe whiskey?Allez, ik heb het dan uiteindelijk ook maar aan mijne rekker...
Voorlopig enkel koorts, koppijn, keelpijn en hoesten, dus al bij nog geen grote ramp als het hierbij blijft.
Ik voel em in elk geval welEn ge proeft nog wel uwe whiskey?
.Ik had enkel smaakverlies als symptoom. Zijn wel 3 goedkope maanden geweest.Ik voel em in elk geval wel.
Maar geen geur of smaakverlies voorlopig. Dat zou ik echt het ergste vinden (allez, buiten ziekenhuis natuurlijk).
Dat moet even hard verketterd worden als die anorexiamaten, maar dat kan niet of ge zijt ne conformistische zak die mensen niet in hun eigenwaarde laat.

Enige dat tot nu lijkt te werken is de zekering afzetten en terug opzetten. Precies een blue screen

En vooral veel volk, aan de auto's te zien toen ik net passeerde om croissants te gaan halen.Pak raar volk hier bij mij in Thor park
ik moet kakken
Hier ook een klein uurtje langHet heeft hier net ff gesneeuwd![]()
. Ach ja, vorig jaar was het nog in april
.Hier ook een klein uurtje lang. Ach ja, vorig jaar was het nog in april
.
Welke regio spreken we dan?Het heeft hier net ff gesneeuwd![]()
Klein-Brabant. En blijkbaar rond Mechelen (niet veel verder) ook.Welke regio spreken we dan?
Hier ook rond 8u30 smeltende sneeuw gehad.Welke regio spreken we dan?
Welke regio spreken we dan?
Hier ook rond 8u30 smeltende sneeuw gehad.

Welja, door te weten waar het nu sneeuwt en dan via de snelheid en richting van de buienlijn de berekening te maken kan je toch weten waar het allemaal al gesneeuwd heeft, simpel tochMulan brengt duidelijkheid.![]()