Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lammeke weet ongeveer waar ik zit.Mulan brengt duidelijkheid.![]()

Omdat ge zo slecht ziet zonder lenzen of omdat ge niet weet hoe het te herkennen?Pff echt fuck lenzen. Ik zie niet eens of ze binnenstebuiten zijn of niet. En dan is de huid onder mijn oog nog lekker rood nadat ik ze na tien minuten eindelijk in heb.
regio vloesbergLammeke weet ongeveer waar ik zit.![]()
Bedankt voor de tip, eens proberen de volgende keer. Jammer alleen dat ik er altijd uitzie alsof ik een djoef op mijn oog gekregen heb nadat ik lenzen heb ingedaan...Omdat ge zo slecht ziet zonder lenzen of omdat ge niet weet hoe het te herkennen?
Indien optie 2: lens dubbel vouwen tussen duim en wijsvinger, indien het heel mooi dubbel vouwt zoals een mosseltje zit je goed, indien het dubbel plooien niet vlot gaat moet je ze omdraaien.
Was uw handen wel eerst of doe een drupje lenzenvloeistof op je lens voor je ze in doet.Bedankt voor de tip, eens proberen de volgende keer. Jammer alleen dat ik er altijd uitzie alsof ik een djoef op mijn oog gekregen heb nadat ik lenzen heb ingedaan...

Ik gok een typo, but then again is het misschien beter de boel gewoon te smelten nadat onze BG ali chemicali gepasseerd is?Pakt ma nen dixi, die kunnen ze na gebruik omsmelten

Das eerder Aalstrabisch.Iemand die kan vertalen wat ze precies roepen? Ik ben niet vertrouwd met het Aalsterse dialect...
![]()
Student krijgt harde trappen op het hoofd na vechtpartij aan school, onderzoek opgestart
In de Spaarzaamheidsstraat in Aalst is vrijdagavond na schooltijd een vechtpartij ontstaan waarbij enkele jongeren een student aanvallen en hem rake klappen geven. Wat de aanleiding voor de vechtpartij was is niet duidelijk. De politie bevestigt dat er een onderzoek is gestart door het parket...www.hln.be
Geen typo hoor, lijkt mij beter maar meteen afdoende maatregelen te nemen.Ik gok een typo, but then again is het misschien beter de boel gewoon te smelten nadat onze BG ali chemicali gepasseerd is?

Koop iets bij jezelf via Paypal en betaal met die kaarten, dan kan je dat op je rekening zetten.Een tijd terug kon ik kiezen voor 100 euro in virtuele of fysieke Mastercards. Ik heb dan maar voor de virtuele gekozen want anders ging er 10 euro af. Nu wil ik die natuurlijk online gebruiken, maar dat moet dan voor een rond bedrag zijn want met twee kaarten online betalen is blijkbaar onmogelijk![]()
Goed punt. Echter heb ik dat vorige keren gedaan en deze keer kon ik maar 1 kaart aan PayPal toevoegen. Daar nog een verificatiekost af en het lukt zelfs niet om ze naar mijn vriendin over te maken. Het geld dan. Dikke zonde.Koop iets bij jezelf via Paypal en betaal met die kaarten, dan kan je dat op je rekening zetten.
Is dit iets?Goed punt. Echter heb ik dat vorige keren gedaan en deze keer kon ik maar 1 kaart aan PayPal toevoegen. Daar nog een verificatiekost af en het lukt zelfs niet om ze naar mijn vriendin over te maken. Het geld dan. Dikke zonde.