Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff echt fuck lenzen. Ik zie niet eens of ze binnenstebuiten zijn of niet. En dan is de huid onder mijn oog nog lekker rood nadat ik ze na tien minuten eindelijk in heb.

Pff echt fuck lenzen. Ik zie niet eens of ze binnenstebuiten zijn of niet. En dan is de huid onder mijn oog nog lekker rood nadat ik ze na tien minuten eindelijk in heb.
Omdat ge zo slecht ziet zonder lenzen of omdat ge niet weet hoe het te herkennen?
Indien optie 2: lens dubbel vouwen tussen duim en wijsvinger, indien het heel mooi dubbel vouwt zoals een mosseltje zit je goed, indien het dubbel plooien niet vlot gaat moet je ze omdraaien.

Omdat ge zo slecht ziet zonder lenzen of omdat ge niet weet hoe het te herkennen?
Indien optie 2: lens dubbel vouwen tussen duim en wijsvinger, indien het heel mooi dubbel vouwt zoals een mosseltje zit je goed, indien het dubbel plooien niet vlot gaat moet je ze omdraaien.
Bedankt voor de tip, eens proberen de volgende keer. Jammer alleen dat ik er altijd uitzie alsof ik een djoef op mijn oog gekregen heb nadat ik lenzen heb ingedaan...

Bedankt voor de tip, eens proberen de volgende keer. Jammer alleen dat ik er altijd uitzie alsof ik een djoef op mijn oog gekregen heb nadat ik lenzen heb ingedaan...
Was uw handen wel eerst of doe een drupje lenzenvloeistof op je lens voor je ze in doet.
Ik heb dat eens gedaan nadat ik mijn handen had ingesmeerd met bodylotion of zonnecrème of zoiets en amai pikken, niet normaal.

Ik verkoop een uitklapbaar tuintafeltje en stoelen van iets meer dan 150euro NP voor ocharme 20euro.
Mensen komen het dan ophalen, blijkt dat er bij uitklappen een makkelijk herstelbaar onderdeel is losgekomen. Ze willen het gerust zelf herstellen maar wensen dan een compensatie van minstens de helft.

Ja nee, cheapskates, ik zal ze dan wel terugbetalen en komen ophalen :sop:

Iemand die kan vertalen wat ze precies roepen? Ik ben niet vertrouwd met het Aalsterse dialect... :unsure:

Mijn grootste ergernis van de laatste week, het ziekenhuis.
Mijn vader is afgelopen donderdag gevallen en ze zijn hem met de ambulance moeten komen halen.
We mochten niet mee omwille van de coronamaatregelen die ze daar wel nog altijd handhaven, ze zouden ons wel bellen als er nieuw was.
Vrijdag voormiddag krijgen we telefoon van de sociaal assistent om te bespreken of hij nog naar huis kan komen als hij uit het ziekenhuis mag of dat er moet gekeken worden voor een rusthuis, how the kan daar iets over besproken worden als je niet eens nieuws heb over de situatie?
Ze was zelf verwonderd dat we nog niet meer wisten en gaf ons een nummer om naar te bellen voor meer informatie. Oké dan die nummer bellen, geen enkel reactie, word niet opgenomen. Uiteindelijk toch geluk, krijgen we de boodschap dat de dokter zal terugbellen als die tijd heeft.
In de namiddag krijgen we opnieuw telefoon, blijkt een verpleegster te zijn die laat weten dat hij overgeplaatst word naar een andere afdeling waar ze hem op een kamer alleen kunnen leggen omdat hij griep heeft (geen corona), maar meer kon ze ons ook niet vertellen.
Tot vandaag hebben we nog altijd niks van de dokter gehoord, dus we weten nog altijd niks meer, alleen dat hem dus griep heeft.
En wij mogen hem ook niet bezoeken, want wij zitten hier ook met griep (mijn moeder en ik).

En het gezeik met de post gaat weer beginnen. :help:
Koop 3 weken terug een dashcam (Vantrue) , ik installeer die , probleem met de houder en kabel achtercamera 1 m te kort. Ik mail met de klantendienst van het bedrijf (via Amazon). Geen enkel probleem mijnheer , we sturen een nieuwe houder en een USB-C kabel van 10m.
Vanuit China welteverstaan. Ik contacteer ze vorige vrijdag om te vragen waar alles blijft. Blijkt dat het pakket al 2 weken hier bij de douane op een plank stof ligt te happen. Ik contacteer de post en ze weten te vertellen dat ik 15€ douanekost en 6,21€ BTW dien te betalen vooraleer ze het pakket vrijgeven.
Dat kan je nu toch echt niet geloven.
Een pakket met een waarde van nog geen 10€.
Dat spel is goedkoper als ik het gewoon bestel en (gratis) laat leveren.

Flabbergasted 🤨

Iemand die kan vertalen wat ze precies roepen? Ik ben niet vertrouwd met het Aalsterse dialect... :unsure:

Das eerder Aalstrabisch.

Ik gok een typo, but then again is het misschien beter de boel gewoon te smelten nadat onze BG ali chemicali gepasseerd is?
Geen typo hoor, lijkt mij beter maar meteen afdoende maatregelen te nemen.
Ik weet wel dat ze die dixi's normaal sowieso met de hogedruk uitspuiten maar toch....

Een tijd terug kon ik kiezen voor 100 euro in virtuele of fysieke Mastercards. Ik heb dan maar voor de virtuele gekozen want anders ging er 10 euro af. Nu wil ik die natuurlijk online gebruiken, maar dat moet dan voor een rond bedrag zijn want met twee kaarten online betalen is blijkbaar onmogelijk :(

Een tijd terug kon ik kiezen voor 100 euro in virtuele of fysieke Mastercards. Ik heb dan maar voor de virtuele gekozen want anders ging er 10 euro af. Nu wil ik die natuurlijk online gebruiken, maar dat moet dan voor een rond bedrag zijn want met twee kaarten online betalen is blijkbaar onmogelijk :(
Koop iets bij jezelf via Paypal en betaal met die kaarten, dan kan je dat op je rekening zetten.

Koop iets bij jezelf via Paypal en betaal met die kaarten, dan kan je dat op je rekening zetten.
Goed punt. Echter heb ik dat vorige keren gedaan en deze keer kon ik maar 1 kaart aan PayPal toevoegen. Daar nog een verificatiekost af en het lukt zelfs niet om ze naar mijn vriendin over te maken. Het geld dan. Dikke zonde.

Ging hier nog snel een chocolade cake bakken. Neem ik hier met mijn blote handen een hete schaal uit den oven :wallbash:
Pijnlijke les geleerd wegens een stomme verstrooidheid.

Goed punt. Echter heb ik dat vorige keren gedaan en deze keer kon ik maar 1 kaart aan PayPal toevoegen. Daar nog een verificatiekost af en het lukt zelfs niet om ze naar mijn vriendin over te maken. Het geld dan. Dikke zonde.
Is dit iets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan