Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
We leven nog altijd in een rechtstaat, zoals je aangeeft bevat het ANG heel veel info die niet gerechtelijk getoetst is. Daar moet je dus extra voorzichtig mee zijn...
Mogen jullie daar eigenlijk vrij in rondneuzen of iemand een strafblad heeft of worden jullie opzoekingen ook door 1 of andere instantie gelogd?

Lenzen ingestoken. Kon niet meteen weg maar zat vuiltje onder één van de lenzen. Geen lenzenproduct in de omgeving. Lens afgespoeld met kraantjeswater. Ingestoken. Beginnen lezen op internet of dat wel ok is. Is totaal niet ok. Na anderhalf uur lenzen vervangen door nieuwe.

Nu kan ik het niet loslaten en hoop ik dat ik volgende week niet blind ben.

Ik heb niet snel schrik, behalve als 't om mijn ogen gaat.

Lenzen ingestoken. Kon niet meteen weg maar zat vuiltje onder één van de lenzen. Geen lenzenproduct in de omgeving. Lens afgespoeld met kraantjeswater. Ingestoken. Beginnen lezen op internet of dat wel ok is. Is totaal niet ok. Na anderhalf uur lenzen vervangen door nieuwe.

Als’t een geruststelling kan zijn, meermaals hetzelfde meegemaakt en afgespoeld met kraantjeswater. Nog niet blind. (Hoewel er wel twijfels bestaan over mijn smaak, heeft dat niets te maken met mijn zicht).

Een keer - niet geheel nuchter - viakal gebruikt ipv lenzenvloeistof. Dat leert ge wel snel af.

Als’t een geruststelling kan zijn, meermaals hetzelfde meegemaakt en afgespoeld met kraantjeswater. Nog niet blind. (Hoewel er wel twijfels bestaan over mijn smaak, heeft dat niets te maken met mijn zicht).

Een keer - niet geheel nuchter - viakal gebruikt ipv lenzenvloeistof. Dat leert ge wel snel af.
Je stelt me gerust. Bedankt.

Allez daar gaan we weer. Er gaan flink wat smoutebollen gebakken worden de komende maanden zie ik.

Allez daar gaan we weer. Er gaan flink wat smoutebollen gebakken worden de komende maanden zie ik.
Compenseert voor dat toiletpapier.

Boeboel, ik draag al 26 jaar lenzen op de meest onverantwoorde wijzen (vloeistof te lang gebruiken, te lang dragen, niet ontsmette handen, geen idee van de sterkte die ik nodig heb enzovoort enzoverder) en ik heb nog nooit iets voor gehad. Je zal geen issue hebben, beloofd.

Burger king ergens in bayern:

We komen binnen met een gewoon mondmasker, en worden erop gewezen, door medewerkers van burger king die zelf allemaal een normaal mondmasker dragen, dat een ffp2 masker verplicht is…

Neerzitten mag zonder mondmasker, toch wouden ze onze bestelling niet op emen

we zijn dan maar door den drive to gereden.
Maar leek me eerder lastig doen om lastig te doen

Dacht ik van op mijn gemak eens frietjes te gaan eten.. Zat er daar een mens met haar kind die drie kwartier zat te janken achter een ijsje.

Heb me nog net kunnen inhouden om ze zelf geen safletten te geven. Tot overmaat van ramp deden ze dan nog de overschotjes mee van hun kinderpak dat ze niet op kregen. 🙈🙈🙈 Plaatsvervangende schaamte had ik.

Gelukkig had het kind tenminste nog een curryworst besteld
xMP4y4M.gif
.

Dacht ik van op mijn gemak eens frietjes te gaan eten.. Zat er daar een mens met haar kind die drie kwartier zat te janken achter een ijsje.

Heb me nog net kunnen inhouden om ze zelf geen safletten te geven. Tot overmaat van ramp deden ze dan nog de overschotjes mee van hun kinderpak dat ze niet op kregen. 🙈🙈🙈 Plaatsvervangende schaamte had ik.

I see what you did there

Volgende keer, als er geen lenzenvloeistof voorhanden is, speeksel gebruiken. Serieus, been there, done that.

Mijn ergernis is gerelateerd. Al een maand op mijn bestelde lenzen aan het wachten en nog steeds geen idee qua levertijden. Nergens voorraad voor wat ik normaal heb blijkbaar raken alternatieve merken stilaan ook door hun voorraad.

Burger king ergens in bayern:

We komen binnen met een gewoon mondmasker, en worden erop gewezen, door medewerkers van burger king die zelf allemaal een normaal mondmasker dragen, dat een ffp2 masker verplicht is…

Neerzitten mag zonder mondmasker, toch wouden ze onze bestelling niet op emen

we zijn dan maar door den drive to gereden.
Maar leek me eerder lastig doen om lastig te doen
Was in september ook al (in mijn geval nuremberg), winkeliers met gewoon masker, maar voor de klanten was ffp2 verplicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan