Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Je kent het wel. De Tour is wat later. Je praat wat met de aanwezigen. Je houdt het niet voor mogelijk.

De flash in de lucht vannacht dat was fake. Want zo hoog in de lucht is er geen zuurstof. Dus er kan niets opbranden.

Nog erger: de VS zijn nooit op de maan geweest. Dat was allemaal fake.

Nog erger. We dwz de wereld zijn niet op Mars. Ah neen? We hebben 2 robots op Mars rondrijden nu. Neen, dat kan niet, dat is allemaal fake.

Nog erger: je kan geen raketten lanceren die buiten de dampkring van de aarde gaan. Want in de ruimte is er niets. Je kan je buur daar zelfs geen geluid horen. Er is imners niets. Zeg ik dat de wetten van Newton overal gelden. In gans het heelal.

Toen moest ik gaan lopen want ik had slaag gekregen. Onwezenlijk? Neen reality in 2026.
Naar een wappiemeeting geweest :unsure:?

Je kent het wel. De Tour is wat later. Je praat wat met de aanwezigen. Je houdt het niet voor mogelijk.

De flash in de lucht vannacht dat was fake. Want zo hoog in de lucht is er geen zuurstof. Dus er kan niets opbranden.

Nog erger: de VS zijn nooit op de maan geweest. Dat was allemaal fake.

Nog erger. We dwz de wereld zijn niet op Mars. Ah neen? We hebben 2 robots op Mars rondrijden nu. Neen, dat kan niet, dat is allemaal fake.

Nog erger: je kan geen raketten lanceren die buiten de dampkring van de aarde gaan. Want in de ruimte is er niets. Je kan je buur daar zelfs geen geluid horen. Er is imners niets. Zeg ik dat de wetten van Newton overal gelden. In gans het heelal.

Toen moest ik gaan lopen want ik had slaag gekregen. Onwezenlijk? Neen reality in 2026.
Natuurlijk is dat allemaal fake, de aarde is plat en we zitten onder een koepel waar die raketten nooit door kunnen, dat weet iedereen nu toch al stilaan hoop ik?

Sleeper agents inhuren om ict-infra te hacken of zelfs met een drone rondjes te gaan vliegen aan de luchthaven of brand te stichten tot daar toe.
Maar terroristen vinden die wanneer gevangen (idealiter) de rest van hun leven in de gevangenis zullen doorbrengen is héél wat anders natuurlijk.
Zelfmoordterroristen vinden ze toch ook? Familie wordt dik betaald eens ze weg zijn, anders zou niemand het doen.

Terug
Bovenaan