Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zat vandaag werkelijk met de gedachte om op kantoor te gaan werken voor wat fietsvergoedijg.

Ook vrij kut dat we niet eens ons jaar verbruik kennen en dus niet kunnen vergelijken.
Kan je al je maandverbruik monitoren?
Ik heb december+januari x3 gedaan om aan een jaarverbruik te komen.

Gasverbruik in winter en zomer
In de zomer wordt er significant minder gas verbruikt dan in de winter. Dat is logisch, omdat het huis dan meestal niet verwarmd hoeft te worden. In de periode van april tot en met september wordt ongeveer 20 procent van het totale gasverbruik van het jaar verbruikt. Dat wil zeggen dat de maanden oktober tot en met maart goed zijn voor 80 procent van het gasverbruik in een jaar. Een verschil dat uiteraard met de kou te maken heeft. Dat betekent dat er een groot aantal maanden zijn waarin het gasverbruik een stuk hoger ligt. Over het hele jaar heen wordt dit verbruik gecompenseerd, want je betaalt elke maand hetzelfde voor je energie

Dit gezegd zijnde: badkamer moet opnieuw gedaan worden, daar staat nu een bad in met douchesproeier. Badkamer is te klein voor bad + douche dus de gasprijzen hebben mee beslist dat er een grote inloopdouche komt. Ik kan mijn gasverbruik in de app van Vaillant netjes opvolgen en een bad verbruikt 3x zoveel gas als een douche.

Laatst bewerkt:
Omdat een foto meer zegt dan al die loze woorden. Trek je dikke jas maar aan in de wagen @Tomski

image00013-scaled.jpeg

tis tegenwoordig toch altijd iets ze. gisteren werken die niet klaar waren en daardoor 's ochtends niks tussen Berchem en zuid van trein. vandaag meerdere storingen in lier weer een halfuur ofzo stilgestaan.

De diesel staat goedkoop zeker? Azo een verkeer. Opnieuw anderhalf uur aanschuiven voor 37km.

Idd, ik merk ook hoe langer, hoe meer verkeer.
Mensen willen mss nog tot de laatste druppel rijden voor ze de auto op stal zetten.:unsure:

Omdat ik van de stress(tick) onbewust baardhaartjes uit trek, mezelf nog eens glad moeten scheren *shudder* 😒

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan