Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet zeggen, de continue stroom van slecht nieuws op de nieuwswebsites, het journaal, etc. begint er toch stilaan in te hakken.
Eerlijk, net zoals bij (het begin van) de pandemie wordt het soms gewoon zo alomtegenwoordig dat je beter eens pauze neemt van al de nieuwsberichten.

Het is misschien erg om te zeggen gezien het lijden enkele duizenden kilometers verder, maar het wordt lente en ik ga wanneer ik kan eens in de tuin kijken wat er groeit. Dat is denk ik beter voor de mentale gezondheid dan 100% op de hoogte te zijn van elke groot en klein feit, zeker omdat "we weten het niet" nogal vaak moet opgesmukt worden met een hoop worst-case berichten.

Ik heb deze nacht echt slecht geslapen (ongerelateerd) maar dat maakt me dan nogal snel wat zwaarmoedig/melancholisch, en dan ga ik ook niet alles volgen.

Ik moet zeggen, de continue stroom van slecht nieuws op de nieuwswebsites, het journaal, etc. begint er toch stilaan in te hakken.
zot eigenlijk hoe snel dit kan omslaan. je voelt de algemene teneur toch serieus zakken. Daar waar iedereen een week of 3 nog overwegend positief was gezien dat we terug goed nieuws kregen ivm corona en iedereen plannen had om vanalles te gaan doen terwijl mensen nu door het nieuws van de oorlog en de stijgende prijzen van alles het toch terug wat minder rooskleurig inzien. En daar hoor ik zelf ook bij trouwens.

zot eigenlijk hoe snel dit kan omslaan. je voelt de algemene teneur toch serieus zakken. Daar waar iedereen een week of 3 nog overwegend positief was gezien dat we terug goed nieuws kregen ivm corona en iedereen plannen had om vanalles te gaan doen terwijl mensen nu door het nieuws van de oorlog en de stijgende prijzen van alles het toch terug wat minder rooskleurig inzien. En daar hoor ik zelf ook bij trouwens.
Idem dito.

Ik geraak niet ingelogd op spotify, zegt dat ik nog geen account heb gekoppeld aan facebook, als ik dan met email probeer aan te melden zegt die dat dit al geregistreerd is -_-

Meer aan de hand precies? Zie daar ook AWS en Cloudflare staan. Hebben veel dependencies.

jNYWYjI.png

Het is te hopen dat er overmorgen een akkoord uit de bus komt in Turkije. Zonder gaan we de ergste crisis sinds heel erg lang tegemoet.

Als je de titels van een pagina aan het skimmen bent en je klikt op een link maar je ziet net er onder nog iets dat je wil lezen dus je gaat terug en het is verdwenen, *poof* geen spoor, zelfs met het intikken van de volledige titel in zoektermen sorry no can do.
Zelfde met op 1000 reclames die ene waarvan je denkt ‘ah toch efkes zien’ en je gaat weer naar die pagina, in geen 20 jaar zie je die ene nog terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan