Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat verbruikt ook wel wat 🤓
Het verbruik is het issue niet. Enfin, het eerste issue niet. Het is dat ik gewoon niet zie hoe bepaalde plaatsen te bereiken zonder drie uur onderweg te zijn met omleidingen. Ik zal colaflessen met mentos gebruiken, budgetair is dat idd wel meer realistisch.

Net in ‘t gazet gelezen wat Kortrijk verder gepland heeft als wegenwerken. Ik ga moeten een helicopter kopen.
welke gazet is dat? Ik ben nu wel curieus wat er in petto is.
2022 zal het gloriejaar van mijn fiets worden, ik voel het.

Gewoon de Kortrijk katern van HLN, voor waar wij wonen ligt het nu al langs alle kanten open en komt er dus nog bij.
Als ik denk te weten waar je ongeveer woont zit je idd in een shitstorm.
Zolang ze met hun pollen van de N50 wegblijven zit ik goed.

Jij woonde toch niet zo ver van de Wolvendreef hé? Daar zijn er ongetwijfeld enkele met een heli platform in den tuin. Zo hoef je zelf geen te bouwen.
Waarom zou je dat doen als je zo dicht bij EBKT woont :p peis zelfs dat je daardoor dat Nie eens zou kunnen omdat je in de airspace van Wevelgem zou zitten

Jij woonde toch niet zo ver van de Wolvendreef hé? Daar zijn er ongetwijfeld enkele met een heli platform in den tuin. Zo hoef je zelf geen te bouwen.
au032-wallis-wa-116-autogyro_james_bond_little_nellie-2.jpg

Ik moet zeggen, de continue stroom van slecht nieuws op de nieuwswebsites, het journaal, etc. begint er toch stilaan in te hakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan