Dat verbruikt ook wel watNet in ‘t gazet gelezen wat Kortrijk verder gepland heeft als wegenwerken. Ik ga moeten een helicopter kopen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat verbruikt ook wel watNet in ‘t gazet gelezen wat Kortrijk verder gepland heeft als wegenwerken. Ik ga moeten een helicopter kopen.

1 liter per minuut avgasDat verbruikt ook wel wat![]()
Het verbruik is het issue niet. Enfin, het eerste issue niet. Het is dat ik gewoon niet zie hoe bepaalde plaatsen te bereiken zonder drie uur onderweg te zijn met omleidingen. Ik zal colaflessen met mentos gebruiken, budgetair is dat idd wel meer realistisch.Dat verbruikt ook wel wat![]()
En waarom is dit een ergernis? Gezond en fietsvergoeding. Alleen maar voordelen.Ik ga nu twee keer per week met de fiets werken.
Je bent jezelf dus weer aan het pijn doen. In de portemonnee dit keer dan.Ik wissel met de motor. Die verbruikt een halve liter minder dan de auto, maar tankt wel 98 ipv 95.![]()
It's a way of lifeJe bent jezelf dus weer aan het pijn doen. In de portemonnee dit keer dan.
Maar de echte vraag hier is: ga je nog met de auto naar het frituur?ik moet kiezen tussen 3 liter 98 per honderd of 9 liter 98...
moeilijk, moeilijk...
welke gazet is dat? Ik ben nu wel curieus wat er in petto is.Net in ‘t gazet gelezen wat Kortrijk verder gepland heeft als wegenwerken. Ik ga moeten een helicopter kopen.
Maar de echte vraag hier is: ga je nog met de auto naar het frituur?
Gewoon de Kortrijk katern van HLN, voor waar wij wonen ligt het nu al langs alle kanten open en komt er dus nog bij.welke gazet is dat? Ik ben nu wel curieus wat er in petto is.
2022 zal het gloriejaar van mijn fiets worden, ik voel het.
Dàt gaat het moment zijn waarop de Navo ingrijpt.We hebben net besproken dat we de eerstkomende 3 maand geen frieten kopen.
De BEL20 laat me weten de handel te schorsen tot nader order tot de frieteconomie weer draait.
Geen ergernis. Een reactie hier op de hoge energieprijzen.En waarom is dit een ergernis? Gezond en fietsvergoeding. Alleen maar voordelen.
Als ik denk te weten waar je ongeveer woont zit je idd in een shitstorm.Gewoon de Kortrijk katern van HLN, voor waar wij wonen ligt het nu al langs alle kanten open en komt er dus nog bij.
Jij woonde toch niet zo ver van de Wolvendreef hé? Daar zijn er ongetwijfeld enkele met een heli platform in den tuin. Zo hoef je zelf geen te bouwen.Net in ‘t gazet gelezen wat Kortrijk verder gepland heeft als wegenwerken. Ik ga moeten een helicopter kopen.
Waarom zou je dat doen als je zo dicht bij EBKT woontJij woonde toch niet zo ver van de Wolvendreef hé? Daar zijn er ongetwijfeld enkele met een heli platform in den tuin. Zo hoef je zelf geen te bouwen.
peis zelfs dat je daardoor dat Nie eens zou kunnen omdat je in de airspace van Wevelgem zou zittenJij woonde toch niet zo ver van de Wolvendreef hé? Daar zijn er ongetwijfeld enkele met een heli platform in den tuin. Zo hoef je zelf geen te bouwen.