Mulan
Well-known member
Fristi! Fristi!Ik drink geen alcohol
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fristi! Fristi!Ik drink geen alcohol
Nog iets te vroeg voor xtc.Ik drink geen alcohol
Alleen als ge roze crocs draagtFristi! Fristi!
Die heeft 4 kinderen rondlopen, ik acht de kans groter dat hij Fristi in huis heeft dan crocs in eender welke kleur.Alleen als ge roze crocs draagt

Ik wist wel dat er hier speciale mannen zaten, maar 't wordt erger met de dag.Ik drink geen alcohol

Lijkt mij een slippery slope naar wat soort meehelpen zal gelijk gaan staan aan ‘ze krijgen dit en dat van hulp/onderdak’.Hulpactie Zelzate geschokt door vragen van mannen
Dit vind ik inderdaad absoluut niet kunnen, maar ik geef een ander voorbeeld waarbij dit naar mijn mening wél moet kunnen.
Mijn moeder zoekt een kuisvrouw. Er zijn 2 logeerkamer, helemaal vrij, daar kunnen gemakkelijk 3 tot 4 bedden geplaatst worden (vroeger stonden die er, maar momenteel staat er alleen nog maar rommel), dus een Oekraïnse mag gerust langskomen, gratis eten, drank en 0€ huur, ook haar kinderen (en man maar die is vermoedelijk achtergebleven) mogen mee intrekken ..
Maar dan vind ik wel, dat ze een beetje mee moet helpen met het huishouden.
Bij mijn moeder is gewoon plaats, dus .. waarom niet ??![]()
Ja die eerste zin is een beetje slecht geformuleerd, maar je hebt wel door wat ik bedoelMeehelpen in het huis =| ik zoek een kuisvrouw

Ik heb drie kinderen maar gene fristi in huis. (Spijtig genoeg wel crocs maar volgens mijne advocaat telt dat niet als reden om mijn vrouw buiten te gooienDie heeft 4 kinderen rondlopen, ik acht de kans groter dat hij Fristi in huis heeft dan crocs in eender welke kleur.![]()
)Als je hulp aanbiedt mag je dat niet verwachten. Doe je dat wel dan is het een transactie, je geeft onderdak in ruil voor arbeid. Ga dan naar het interimkantoor en niet naar een hulporganisatie.Ja die eerste zin is een beetje slecht geformuleerd, maar je hebt wel door wat ik bedoel
Ik heb het aangepast !!
In verhouding staan de lonen daar dan ook iets hoger neem ik aan?95 en Diesel boven de 2.25 € hier in Noorwegen.
De regering moet de mensen verplicht laten telewerken tot de prijzen terug zakken. We kunnen eventueel een barometer daarvoor invoeren. Met kleuren en zo.Als het zo verder gaat, ga ik mijn ontslag moeten geven omdat ik mijn woon-werkverkeer niet meer kan betalen.
Mondmasker dat op het werk nog steeds moet![]()