In het beurstopic sprak men van "buy the invasion", maar dit is toch nog een stapje verder (naar het moreel dieptepunt).Als het van de goeiekoop moet zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het beurstopic sprak men van "buy the invasion", maar dit is toch nog een stapje verder (naar het moreel dieptepunt).Als het van de goeiekoop moet zijn.
Om even heel cynisch te zijn: verschiet je daar nog van?In het beurstopic sprak men van "buy the invasion", maar dit is toch nog een stapje verder (naar het moreel dieptepunt).

Goh, dit vond ik nu wel heel zielig/schaamteloos. Ik kan mij gewoon niet inbeelden dat er mannen rondlopen die bij het ontstaan van een gigantische humanitaire crisis naar aanleiding van een gewapend conflict zoiets hebben van: "hmm, een kans om van het straat te geraken!". Maar als je wat verder doordenkt mag het inderdaad niet verbazen.Om even heel cynisch te zijn: verschiet je daar nog van?![]()
Als zelfs ‘humanitaire’ organisaties zich laten helpen in natura dan is de boel echt wel om zeep. Ook al omdat die pipo’s die dat nu gaan vragen eigenlijk gewoon een heel onderdanige vrouw willen en denken met ze zgz te redden dat ze wel braaf zal zijn.Goh, dit vond ik nu wel heel zielig/schaamteloos. Ik kan mij gewoon niet inbeelden dat er mannen rondlopen die bij het ontstaan van een gigantische humanitaire crisis naar aanleiding van een gewapend conflict zoiets hebben van: "hmm, een kans om van het straat te geraken!". Maar als je wat verder doordenkt mag het inderdaad niet verbazen.
Maar hoewel het door en door fout is, kan ik nog ergens begrijpen hoe ter plaatse zo'n individu ontspoort, door een soort cocktail van zelf misschien ethisch niet 100% te zijn, en dan "kat bij de melk" kwetsbare vrouwen te ontmoeten die op die manier hulp hopen te krijgen. (Als ze wat kunnen schrijven kunnen ze er nog geld mee verdienen, *hoest* Jef Geeraerts *hoest*.)Als zelfs ‘humanitaire’ organisaties zich laten helpen in natura dan is de boel echt wel om zeep. Ook al omdat die pipo’s die dat nu gaan vragen eigenlijk gewoon een heel onderdanige vrouw willen en denken met ze zgz te redden dat ze wel braaf zal zijn.
Je probleem is dat je Q-music opzet.De radio.
George Ezra met zijn veel te happy kutmuziek.
Dan den anderen pipo waarvan z'n mama zoveel gezegd heeft.
Met een beetje ongeluk Niels die niet zonder mij kan.
Je hebt me beschaaaaaadigd. Ja, en maar goed ook. Trut.
Vorige vrijdag die Jeroen Verdick voor de 2de keer bezig gehoord op Q-music (dacht ik?) die daar zo zijn eigen vast comedy momentje heeft gekregen. Geforceerder kan niet meer. Het ging over de après-ski. "Ik heb m'n skibotten ingewisseld voor m'n zatte botten". HAHAHAHA. Goe bezig Jeroen. Achterlijken.
Radio gratis af te halen regio Kortrijk.
Is Kinxton terug? Dat is ook een manier om een crusty crush te vinden natuurlijk.![]()
Hulpactie Zelzate geschokt door vragen van mannen: "Graag leuke, mooie, intelligente en verzorgde Oekraïense vrouw" | VRT NWS Nieuws
Andy de Schipper uit Zelzate, beheerder van de Facebookpagina Steun Oekraïne, is geschokt door de privé-berichten die hij krijgt van alleenstaande mannen. Die stellen zich kandidaat om een "mooie, intelligente en verzorgde Oekraïense vrouw" op te vangen. "Gore idioten heb je overal, ze mogen...www.vrt.be
Dit is toch zo oerzielig dat het (bijna) grappig wordt.
In 2022 is er toch bijna geen enkele reden meer om naar radio te luisteren?De radio.
George Ezra met zijn veel te happy kutmuziek.
Dan den anderen pipo waarvan z'n mama zoveel gezegd heeft.
Met een beetje ongeluk Niels die niet zonder mij kan.
Je hebt me beschaaaaaadigd. Ja, en maar goed ook. Trut.
Vorige vrijdag die Jeroen Verdick voor de 2de keer bezig gehoord op Q-music (dacht ik?) die daar zo zijn eigen vast comedy momentje heeft gekregen. Geforceerder kan niet meer. Het ging over de après-ski. "Ik heb m'n skibotten ingewisseld voor m'n zatte botten". HAHAHAHA. Goe bezig Jeroen. Achterlijken.
Radio gratis af te halen regio Kortrijk.
Niet akkoord. Foute radio 24/7In 2022 is er toch bijna geen enkele reden meer om naar radio te luisteren?

Je probleem is dat je Q-music opzet.
In 2022 is er toch bijna geen enkele reden meer om naar radio te luisteren?
Sommige mensen hebben geen hulp nodig om volledig fout te zijn.Niet akkoord. Foute radio 24/7![]()
Ajoin music het hele jaar door!Je probleem is dat je Q-music opzet.
Je kan altijd anoniem een memo sturen dat naar de radio luisteren nefast is voor de productiviteit en dan Achtung Ruhe!Het probleem is dat de meerderheid op kantoor die zender verkiest.
Deze ochtend hoorde ik er een paar speculeren en enthousiast vertellen over The Masked Singer van afgelopen vrijdag. Dat zegt uiteraard genoeg.
Wijnen, wijnen!Gelukkig is het al na 17u en kan je overstappen op bier of wijn.
Ik drink geen alcoholGelukkig is het al na 17u en kan je overstappen op bier of wijn.