Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om even heel cynisch te zijn: verschiet je daar nog van? :(
Goh, dit vond ik nu wel heel zielig/schaamteloos. Ik kan mij gewoon niet inbeelden dat er mannen rondlopen die bij het ontstaan van een gigantische humanitaire crisis naar aanleiding van een gewapend conflict zoiets hebben van: "hmm, een kans om van het straat te geraken!". Maar als je wat verder doordenkt mag het inderdaad niet verbazen.

Goh, dit vond ik nu wel heel zielig/schaamteloos. Ik kan mij gewoon niet inbeelden dat er mannen rondlopen die bij het ontstaan van een gigantische humanitaire crisis naar aanleiding van een gewapend conflict zoiets hebben van: "hmm, een kans om van het straat te geraken!". Maar als je wat verder doordenkt mag het inderdaad niet verbazen.
Als zelfs ‘humanitaire’ organisaties zich laten helpen in natura dan is de boel echt wel om zeep. Ook al omdat die pipo’s die dat nu gaan vragen eigenlijk gewoon een heel onderdanige vrouw willen en denken met ze zgz te redden dat ze wel braaf zal zijn.

Ongelofelijk. Ik heb dat bijvoorbeeld voor de grap tegen mensen gezegd, maar er zijn dus effectief mensen die dit willen. :biglaugh:

Als zelfs ‘humanitaire’ organisaties zich laten helpen in natura dan is de boel echt wel om zeep. Ook al omdat die pipo’s die dat nu gaan vragen eigenlijk gewoon een heel onderdanige vrouw willen en denken met ze zgz te redden dat ze wel braaf zal zijn.
Maar hoewel het door en door fout is, kan ik nog ergens begrijpen hoe ter plaatse zo'n individu ontspoort, door een soort cocktail van zelf misschien ethisch niet 100% te zijn, en dan "kat bij de melk" kwetsbare vrouwen te ontmoeten die op die manier hulp hopen te krijgen. (Als ze wat kunnen schrijven kunnen ze er nog geld mee verdienen, *hoest* Jef Geeraerts *hoest*.)

Hier gaat het dan toch eerder over sociaal incapabele Michiel die vanop zijn zolderkamer een oproep ziet tot vluchtelingen helpen en meteen zijn kans ziet op een Oekraïens model dat meteen een dankbare slaaf kan worden.

Gohja, shit's messed up yo.

De radio.

George Ezra met zijn veel te happy kutmuziek.
Dan den anderen pipo waarvan z'n mama zoveel gezegd heeft.
Met een beetje ongeluk Niels die niet zonder mij kan.
Je hebt me beschaaaaaadigd. Ja, en maar goed ook. Trut.

Vorige vrijdag die Jeroen Verdick voor de 2de keer bezig gehoord op Q-music (dacht ik?) die daar zo zijn eigen vast comedy momentje heeft gekregen. Geforceerder kan niet meer. Het ging over de après-ski. "Ik heb m'n skibotten ingewisseld voor m'n zatte botten". HAHAHAHA. Goe bezig Jeroen. Achterlijken.

Radio gratis af te halen regio Kortrijk.

De radio.

Vorige vrijdag die Jeroen Verdick voor de 2de keer bezig gehoord op Q-music (dacht ik?) die daar zo zijn eigen vast comedy momentje heeft gekregen. Geforceerder kan niet meer. Het ging over de après-ski. "Ik heb m'n skibotten ingewisseld voor m'n zatte botten". HAHAHAHA. Goe bezig Jeroen. Achterlijken.

Je probleem is dat je Q-music opzet.

Dit is toch zo oerzielig dat het (bijna) grappig wordt.
Is Kinxton terug? Dat is ook een manier om een crusty crush te vinden natuurlijk.

De radio.

In 2022 is er toch bijna geen enkele reden meer om naar radio te luisteren?

Het probleem is dat de meerderheid op kantoor die zender verkiest.

Deze ochtend hoorde ik er een paar speculeren en enthousiast vertellen over The Masked Singer van afgelopen vrijdag. Dat zegt uiteraard genoeg.
Je kan altijd anoniem een memo sturen dat naar de radio luisteren nefast is voor de productiviteit en dan Achtung Ruhe!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan