Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo'n rijstkoker, is dat iets handig? Ken niemand in mijn omgeving die dat gebruikt.
Zou het niet meer kunnen missen, geen gedoe dat je rijst overgaar is of te weinig. Lopen tellen hoelang het al in dat water zit.
2 cups rijst in die pot, de juiste hoeveelheid water erin en op de knop duwen.
Meeste van die kokers hebben dan nog functie voor de rijst warm te houden ook.

Voor 30 a 40 euro heb je de perfecte koker.

Zo'n rijstkoker, is dat iets handig? Ken niemand in mijn omgeving die dat gebruikt.
Ik zou het niet weten. 😏

Hehe, ik ga af op de ervaringen hier, ik eet wel graag rijst maar vind het te lang duren doorgaans. 😁 Rijst + water in de kom en knopje opzetten is dan handiger denk ik. En volgens de gebruikers hier ook smaakvoller.

Zou het niet meer kunnen missen, geen gedoe dat je rijst overgaar is of te weinig. Lopen tellen hoelang het al in dat water zit.
2 cups rijst in die pot, de juiste hoeveelheid water erin en op de knop duwen.
Meeste van die kokers hebben dan nog functie voor de rijst warm te houden ook.

Voor 30 a 40 euro heb je de perfecte koker.
Zal eens wat research doen.
Waarschijnlijk ben ik na dit weekend een rijstkoker expert .

Ik zou het niet weten. 😏

Hehe, ik ga af op de ervaringen hier, ik eet wel graag rijst maar vind het te lang duren doorgaans. 😁 Rijst + water in de kom en knopje opzetten is dan handiger denk ik. En volgens de gebruikers hier ook smaakvoller.
Je koopt dat niet omdat het sneller of makkelijker is maar omwille van de superieure smaak! Best je rijst ook een aantal keer wassen voor je het klaarmaakt, mensen verklaren mij voor zot maar de impact op je smaak is gigantisch.

Twitter dat zo aggressief eist dat je je inlogt tegenwoordig.
Ik wil gewoon wat tweets lezen, ik wil helemaal geen account hebben.

Je koopt dat niet omdat het sneller of makkelijker is maar omwille van de superieure smaak! Best je rijst ook een aantal keer wassen voor je het klaarmaakt, mensen verklaren mij voor zot maar de impact op je smaak is gigantisch.
Ik doe er ook eerst nog een natuurwandeling mee. Niets zo goed als uitgewaaide rijst. :unsure:

En wat is de theorie daarachter?

Heb enkel dit gelezen en dacht : wat een gedoe. Een jaar op voorhand aan je eten beginnen.
Dat is die Japanse zin voor perfectie. Ooit een programma gezien over sake makers en die waren 10 maanden per jaar van huis, sliepen max 5 uur per nacht. Het is misschien een gedoe maar de traditie en inzet is wel bewonderenswaardig.

Misschien moet ik me meer ergeren aan frituursnacks en banaliteiten ipv hoge huurprijzen, lawaai van bouwwerven ...

Zodat ik niet in topics beland waar mensen over hun nieuw veranda of zwembad bezig zijn, en ik nog depressiever word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan