Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij zijn in een uitstekend humeur en als ge twijfels hebt daarover kunde nen toek op uw bakkes krijgen.iedereen slecht gezind vandaag precies?![]()
Hoe het kan verschillen he. Hier net een hagelbui gehad.Duvel is voor mij ook een groot stuk jeugdnostalgie, dat was het eerste zware bier dat ik echt heb leren appreciëren.
Maar ik drink liever Tripel d'Anvers als we het over blondjes hebben.
Ah ja, ergernis vandaag.
Dat het altijd schoon weer is als ik moet werken. Maar morgen geven ze ook mooi. En dan moet ik niet werken.
Goedgezinde mensen zitten hier dan toch wel in de verkeerde topicWij zijn in een uitstekend humeur en als ge twijfels hebt daarover kunde nen toek op uw bakkes krijgen.
-> waar de F komt deze smiley plots vandaan @LintZal precies mijn laatste proevertjes nog eens moeten posten!Dulle Teve!
![]()
Dranken - Biertopic!
Na het wijntopic moet er natuurlijk ook een biertopic zijn! Weet iemand waar ik die nieuwe Rochefort kan vinden? Bij ons in de winkel nog niet gezien.www.beyondgaming.be

Vandaag aangetekend schrijven (gesteund door vakbond) dat ze maar 1/3 wilt terugbetalen en een spreidingsplan voor terugbetaling (langer dan de periode dat ze wilt terugbetalen).Iemand die uit haar vastbenoemd ambt ontslag had genomen in 2018 maar nog altijd gewoon loon ontving en ondertussen werkte in privé.
Is nu uitgekomen en ze moet alle nettoloon terugbetalen (100k) maar ze weigert want 'dat is veel geld en niet haar fout'
Ze heeft er ook vakbond bijgehaald en die steunen haar...
Is uiteraard heel gedoe want ze heeft uiteraard dan ook veel te veel belastingen betaald

We spreken niet over de mensonterende acties die nodig waren om te leiden tot dit glorieuze momentGoedgezinde mensen zitten hier dan toch wel in de verkeerde topic-> waar de F komt deze smiley plots vandaan @Lint

Bedoelt ge dan dat die klasjes ook aan de leiband moeten?Er liep nog iemand met drie kleine hondjes allemaal aan de leiband en even verderop waren enkele klasjes kinderen een activiteit aan het doen.
Kom aub niet af met "die doet niks", maar neem gewoon uw verantwoordelijkheid. Hoe moeilijk kan het zijn?
Nuchter pantomed nemen en pas na een half uur eten + medicatie nemeb kan helpen.Gisteren naar dokter geweest omdat ik al week sukkelde met pijn in men arm.
Ontsteking en moet motifene nemen, die pillen vallen zwaar op mijn maag en eet nochtans genoeg erbij.
Of gewoon uw arts contacteren om te vragen wat ge moet doen.Nuchter pantomed nemen en pas na een half uur eten + medicatie nemeb kan helpen.
Ik heb vimovo (daarin zit die pantomed maar die is behoorlijk duur) en celecoxib.Ik verdraag met mijn maag noppes van ontstekingremmers.
Er bestaan varianten waar een maagbeschermer mee in verwerkt is maar ben de naam kwijt

Ik snap niet waar ge dat ergens kunt afleiden uit mijn tekstBedoelt ge dan dat die klasjes ook aan de leiband moeten?
Ik begrijp het wel ze, zo een klas kan gevaarlijk zijn als ge daar langs loopt.
, maar mensen met (grote) honden zouden toch beter moeten weten in bepaalde omgevingen. Je kan uw hond nog perfect opvoeden, het blijft een dier.