Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze toch nog niet aan de lijn gehad. Schijnt dan toch te werken.
Ik sta op die lijst. Werkt dus niet voor Jehova. Heb wel een klacht gestuurd naar het meldpunt maar ja daar kan je enkel voor reclame en economische zaken kiezen en niet religieuze zaken. Zal wel zien wat het brengt.

Ik heb ze toch nog niet aan de lijn gehad. Schijnt dan toch te werken.
Geen idee, maar JG is geen bedrijf, maar een religie, dus ze hoeven zich niet te houden aan die lijst. Bovendien is de verspreiding van hun leer geen marketing maar een religieuze activiteit. En dat opbellen gebeurt op persoonlijk initiatief (alhoewel georganiseerd vanuit de leiding) en als vrijwilliger. Op geen enkele manier hoeven ze zich dus aan die lijst te houden. En ik vermoed dat ze er zelfs geen toegang toe hebben, want geen bedrijf en dan zou elke individuele JG die moeten kunnen raadplegen.

"Ik kom de boodschap van God brengen"
antwoord
"Goed, zet ze maar in de garage".
Ach, en hoe moeten mensen zonder garage dat dan doen? Niet iedereen kan zich dat permiteren he. Heb je daar al eens bij stil gestaan? Typische spreken vanuit uw blanke mannelijke met garage visie. :unsure:

Edenred

---
Andere ergernis: deze morgen laat en loom opgestaan en na het eten wat op bed gaan liggen. Bye bye zaterdagvoormiddag
You guys have ne zaterdagvoormiddag?
will_poulter.PNG

Ik kom op zaterdag en zondag nooit uit mijn bed voor 12u :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan