Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De bende illegalen die elke f*cking dag aan de hoofdingang van Brussel-Noord zitten wiet te roken, glazen flessen, blikjes, afval zitten in 't rond te gooien, vrouwen zitten achterna te roepen, enzovoort. Vroeger was dat gekend langs de Aarschotstraat maar nu is dat al maanden gewoon voor de hoofdingang.

Hiernet casual een moeder met kind haar handtas zien gestolen worden, securail kijkt zelf niet om.

En das op elk uur van de dag, 's ochtends om 7u zie je de lijken liggen, de halfnaakte mannen op grond liggen hun roes uit te slapen, om dan diezelfde gezichten s avonds te zien bij het naar huis gaan.

En dan elke dag dezelfde 4 zigeuners met hun gekleurde kaartjes met standaard dezelfde tekst op in de trein die zitten te bedelen.

Zoveel verloren zielen op eenzelfde plaats, elke dag, triestig triestig triestig.
Ik moest er vorige week ook nog is zijn (Selor) en was wat vroeg dus ik dacht ik loop is rond. Veel troostelozer als in de omgeving van Brussel Noord heb ik het nog niet geweten idd.

De bende illegalen die elke f*cking dag aan de hoofdingang van Brussel-Noord zitten wiet te roken, glazen flessen, blikjes, afval zitten in 't rond te gooien, vrouwen zitten achterna te roepen, enzovoort. Vroeger was dat gekend langs de Aarschotstraat maar nu is dat al maanden gewoon voor de hoofdingang.

Hiernet casual een moeder met kind haar handtas zien gestolen worden, securail kijkt zelf niet om.

En das op elk uur van de dag, 's ochtends om 7u zie je de lijken liggen, de halfnaakte mannen op grond liggen hun roes uit te slapen, om dan diezelfde gezichten s avonds te zien bij het naar huis gaan.

En dan elke dag dezelfde 4 zigeuners met hun gekleurde kaartjes met standaard dezelfde tekst op in de trein die zitten te bedelen.

Zoveel verloren zielen op eenzelfde plaats, elke dag, triestig triestig triestig.

Mja, het zal duren tot er weer meer werkvolk elke dag daar gaat passeren. Momenteel zitten de meeste nog in een regime van veel telewerken. Het is helaas pas dan dat ze actie zullen ondernemen. (en dan verplaatst het fenomeen zich eigenlijk toch naar de omliggende straten of parken 🙄)

Politie doet geen flikken daar. Ik woon net over het kanaal waar het een pak beter is maar Brussel Noord is echt ranzig. Misschien dat één van de vijfduizend overheidsinstanties in Brussel er ooit iets aan doet.

Goch, ik heb persoonlijk niets tegen die groep maar wel iets tegen dat elke radiozender precies maar enkel nog hun 2 nummers kennen. Sorry maar zelfs alle hits van de grootste groepen kan je de mensen hun oren laten uitkomen als ge ze op repeat zet.
Ja, liever es Zoutelande opzetten of zo.

Wat is het nut van HLN om zo'n beelden nu online te zetten allez.
Fucking kutkrant.
Echt eh, ik heb nu niet op die link geklikt. Maar in het verleden bij alles dat met dierenmishandeling te maken had stonden er expliciete foto’s bij. Nu is HLN nooit een topkrant geweest, maar sinds de opkomst van clickbait lijkt het meer en meer op zo’n Engelse tabloid.

Echt eh, ik heb nu niet op die link geklikt. Maar in het verleden bij alles dat met dierenmishandeling te maken had stonden er expliciete foto’s bij. Nu is HLN nooit een topkrant geweest, maar sinds de opkomst van clickbait lijkt het meer en meer op zo’n Engelse tabloid.
Mmja, het zijn foto’s en men laat de wonden zien vd honden.
Los daarvan, die gast moesten ze zelf achter een auto aanslepen

TQ_20093341_2_1000.gif

zit daar iets wat de werking van de wasmachine kan verstoren? -130€ op de machine voor 1 serieuze deuk lijkt me wel de moeite om die deuk erbij te nemen, maar wil toch effe weten of dat puur cosmetisch is. Iemand die er iets van kent?

(de ergernis is dat ik dat niet weet en dus twijfel)

TQ_20093341_2_1000.gif

zit daar iets wat de werking van de wasmachine kan verstoren? -130€ op de machine voor 1 serieuze deuk lijkt me wel de moeite om die deuk erbij te nemen, maar wil toch effe weten of dat puur cosmetisch is. Iemand die er iets van kent?

Ze geven 2j garantie dus dat zal puur cosmetische zijn.
Bij grote toestellen neem ik wel altijd de "update" naar 5j garantie, als je ze in de winkel bestelt, kan je die erbij nemen. 😉
Heb voor mijn eerste wasmachine van 400 euro op doe manier na 4j nog 200 euro terug gekregen.

TQ_20093341_2_1000.gif

Zal gewoon cosmetisch zijn. Vooral op die plaats zit er volgens mij niks achter die plaat.

Oei. Zaten de allemaal binnen dan?
Niet echt hoor en twas prachtig weer, kheb gewoon de indruk dat het daar meer om de setup gaat dan de dieren
Pas op, ze hebben waarschijnlijk voldoende initiatieven en behoud beleid maar ik neig toch meer naar Planckendael tbh
Kan ook zijn dat de oppervlakte gewoon te groot is en zo alles meer gespreid is, alleszins niet om binnenkort nog eens te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan