Green Mamba
Well-known member
Dat is natuurlijk klote voor alle partijen. Ik kan het me niet voorstellen dat dit met dochterlief gebeurd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moest er vorige week ook nog is zijn (Selor) en was wat vroeg dus ik dacht ik loop is rond. Veel troostelozer als in de omgeving van Brussel Noord heb ik het nog niet geweten idd.De bende illegalen die elke f*cking dag aan de hoofdingang van Brussel-Noord zitten wiet te roken, glazen flessen, blikjes, afval zitten in 't rond te gooien, vrouwen zitten achterna te roepen, enzovoort. Vroeger was dat gekend langs de Aarschotstraat maar nu is dat al maanden gewoon voor de hoofdingang.
Hiernet casual een moeder met kind haar handtas zien gestolen worden, securail kijkt zelf niet om.
En das op elk uur van de dag, 's ochtends om 7u zie je de lijken liggen, de halfnaakte mannen op grond liggen hun roes uit te slapen, om dan diezelfde gezichten s avonds te zien bij het naar huis gaan.
En dan elke dag dezelfde 4 zigeuners met hun gekleurde kaartjes met standaard dezelfde tekst op in de trein die zitten te bedelen.
Zoveel verloren zielen op eenzelfde plaats, elke dag, triestig triestig triestig.
De bende illegalen die elke f*cking dag aan de hoofdingang van Brussel-Noord zitten wiet te roken, glazen flessen, blikjes, afval zitten in 't rond te gooien, vrouwen zitten achterna te roepen, enzovoort. Vroeger was dat gekend langs de Aarschotstraat maar nu is dat al maanden gewoon voor de hoofdingang.
Hiernet casual een moeder met kind haar handtas zien gestolen worden, securail kijkt zelf niet om.
En das op elk uur van de dag, 's ochtends om 7u zie je de lijken liggen, de halfnaakte mannen op grond liggen hun roes uit te slapen, om dan diezelfde gezichten s avonds te zien bij het naar huis gaan.
En dan elke dag dezelfde 4 zigeuners met hun gekleurde kaartjes met standaard dezelfde tekst op in de trein die zitten te bedelen.
Zoveel verloren zielen op eenzelfde plaats, elke dag, triestig triestig triestig.
)Ah niets nieuws toch? Zoals met zovele dingen. Iets nieuws, of het nu een een band of een random bv is zonder talent, zullen ze door uw strot duwen.Het gaat over wat ze uitbraken, ik zie niets hoor als ik naar de radio luister.
Ja, liever es Zoutelande opzetten of zo.Goch, ik heb persoonlijk niets tegen die groep maar wel iets tegen dat elke radiozender precies maar enkel nog hun 2 nummers kennen. Sorry maar zelfs alle hits van de grootste groepen kan je de mensen hun oren laten uitkomen als ge ze op repeat zet.
Echt eh, ik heb nu niet op die link geklikt. Maar in het verleden bij alles dat met dierenmishandeling te maken had stonden er expliciete foto’s bij. Nu is HLN nooit een topkrant geweest, maar sinds de opkomst van clickbait lijkt het meer en meer op zo’n Engelse tabloid.Wat is het nut van HLN om zo'n beelden nu online te zetten allez.
Fucking kutkrant.
Mmja, het zijn foto’s en men laat de wonden zien vd honden.Echt eh, ik heb nu niet op die link geklikt. Maar in het verleden bij alles dat met dierenmishandeling te maken had stonden er expliciete foto’s bij. Nu is HLN nooit een topkrant geweest, maar sinds de opkomst van clickbait lijkt het meer en meer op zo’n Engelse tabloid.
Ja, laten we de sharia gaan toepassen. Dat lijkt me een goed ideeMmja, het zijn foto’s en men laat de wonden zien vd honden.
Los daarvan, die gast moesten ze zelf achter een auto aanslepen

In sommige gevallen zou dat niet misstaanJa, laten we de sharia gaan toepassen. Dat lijkt me een goed idee![]()
Ze geven 2j garantie dus dat zal puur cosmetische zijn.![]()
zit daar iets wat de werking van de wasmachine kan verstoren? -130€ op de machine voor 1 serieuze deuk lijkt me wel de moeite om die deuk erbij te nemen, maar wil toch effe weten of dat puur cosmetisch is. Iemand die er iets van kent?
(de ergernis is dat ik dat niet weet en dus twijfel)

Ook net gelezen.Tis geen ergernis maar er is geen ‘triestigheid van de dag’: Charlie Watts overleden… Dacht dat Stones onsterfelijk waren (bijna)

Oei. Zaten de allemaal binnen dan?Dagje Pairie Daiza, blijkbaar moet je nu gaan voor de gebouwen ipv de dieren
Imho te weinig fauna, te veel geldripperij
Zal gewoon cosmetisch zijn. Vooral op die plaats zit er volgens mij niks achter die plaat.![]()
zit daar iets wat de werking van de wasmachine kan verstoren? -130€ op de machine voor 1 serieuze deuk lijkt me wel de moeite om die deuk erbij te nemen, maar wil toch effe weten of dat puur cosmetisch is. Iemand die er iets van kent?
(de ergernis is dat ik dat niet weet en dus twijfel)
Niet echt hoor en twas prachtig weer, kheb gewoon de indruk dat het daar meer om de setup gaat dan de dierenOei. Zaten de allemaal binnen dan?