Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Wat een nacht. Om iets voor middernacht toegekomen op de luchthaven van Charleroi om mijn zoon af te halen. Sta net geparkeerd op de expressparking als ik bericht krijg dat de vlucht uitgeweken is naar Luik. Nog es op en af naar ginder. Om half 3 lagen we pas in ons bed. En nu er weer uit want heb een afspraak om 8:30... In Luik :unsure:
Wat een ontluikend verhaal.

Het is hier middernacht, 8u verschil met België. We zitten hier op een terras met livemuziek. Maar dan zie je zo'n kindje van misschien 5 jaar langskomen om te bedelen, dan breekt toch je hart hoor.
In Vietnam laten ze zo'n jonge kinderen ook bedelen maar hangen ze nog een baby van een paar maand oud op zijn rug om extra sympathie op te wekken. Zeer triestig.

Laatst bewerkt:
Ik deed dat constant 20 jaar geleden. En zag er geen kwaad in eerlijk gezegd. Uiteindelijk deed ik het wel in mijn blik, maar roken op strand? Doodnormaal imho
Dat roken apprecieer ik niet, maar zit ik ook niet mee in. Die peuken die continu op het strand geflikkerd worden daarentegen vind ik degoutant, zeker met nen hoop kinderen die continu zitten rond te lopen in blote voeten, daar zitten graven,...

Da's ook het enige waarop ik hem aangesproken heb.

Net de beelden gezien op HLN over de overval op klaarlichte dag in Brussel.
Natuurlijk de usual suspects. Man, man, man
images

Net de beelden gezien op HLN over de overval op klaarlichte dag in Brussel.
Natuurlijk de usual suspects. Man, man, man
Je snapt toch dat het slachtoffer zélf een usual suspect is hé? Als je niet weet wie het slachtoffer is, is het volgens jou ook een crimineel uit Ghana? Ofwel begrijp ik het verkeerd, maar volgens mij heb je het hier duidelijk over de huidskleur.

Je snapt toch dat het slachtoffer zélf een usual suspect is hé? Als je niet weet wie het slachtoffer is, is het volgens jou ook een crimineel uit Ghana?
Ik had het ook niet over het slachtoffer maar over de daders.
De huidskleur van het slachtoffer maakt niet uit. Het eindresultaat blijft hetzelfde: criminelen: usual suspects

Wat is uw punt? Dat de daders een donkere huidskleur hebben? En daarom usual suspects zijn?

Als dat uw punt is, zou ik eens goed kijken naar het slachtoffer.
Daders kijken toch niet naar afkomst, kleur, religie?

Enkel naar materiële goederen die ze evt zouden kunnen stelen. Maakt hun dat uit die dat draagt of op zak heeft 😅

Wat is uw punt? Dat de daders een donkere huidskleur hebben? En daarom usual suspects zijn?

Als dat uw punt is, zou ik eens goed kijken naar het slachtoffer.
Ah oké, als overvallers/dieven iemand bestelen die dezelfde huidskleur heeft, is het in orde?
Als een man een andere man verkracht, betekent dat dat al die vrouwen die verkracht worden door mannen overdrijven?

Wat een nacht. Om iets voor middernacht toegekomen op de luchthaven van Charleroi om mijn zoon af te halen. Sta net geparkeerd op de expressparking als ik bericht krijg dat de vlucht uitgeweken is naar Luik. Nog es op en af naar ginder. Om half 3 lagen we pas in ons bed. En nu er weer uit want heb een afspraak om 8:30... In Luik :unsure:

En deze ochtend zijn we om 5 wakker gemaakt door lawaai van een vrachtwagen en kraan. Mijn madam was er ook wakker van geworden en begon die arbeiders al te verwensen..

Hoor hier net dat het de brandweer was die mijn buur buitengehaald hebben... RIP in peace Guido :(

Terug
Bovenaan