Squidward
Well-known member
Ik vraag moederlijk hulp aan jobstudentjes.Ik vraag charmant hulp aan grote mannen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag moederlijk hulp aan jobstudentjes.Ik vraag charmant hulp aan grote mannen![]()
Ik heb schrik van mijn voeten om te slaan en tussen de bananen te belanden. Ze staan al een tiental jaar niet meer in de rij om mij op te rapen.Doe eens wat moeite en gaat op u tippen staan. Of doe plateauzooltjes aan om naar de winkel te gaan.
Ik denk dat je de verkeerde gequote hebt, ik heb dhl niet nodig.Al geprobeerd om na de opties te zeggen ‘medewerker aub’ want dat lukt bij een bepaalde pakjes maatschappij en ik dácht dat het effectief DHL was.
Ik kon enkel een ander pakje traceren.Al geprobeerd om na de opties te zeggen ‘medewerker aub’ want dat lukt bij een bepaalde pakjes maatschappij en ik dácht dat het effectief DHL was.
Ik bied dat altijd aan als ik iemand zie strugglen voor dat hoogste schap. Maar ik vermoed dat ik niet charmant ben want ze aanvaarden m'n hulp nooit.Ik vraag charmant hulp aan grote mannen![]()
Ge gaat er achter gaan staan en ge heft ze op. #nowordsIk bied dat altijd aan als ik iemand zie strugglen voor dat hoogste schap. Maar ik vermoed dat ik niet charmant ben want ze aanvaarden m'n hulp nooit.
Ge kunt mijn plaats innemen, de oudere dames in den delhaize hebben me iedere keer in het vizier met mijn 1.90m als ik ga winkelen...Ik bied dat altijd aan als ik iemand zie strugglen voor dat hoogste schap. Maar ik vermoed dat ik niet charmant ben want ze aanvaarden m'n hulp nooit.
Hoe werkt een keuzemenu bij de vakbond?Tijdje terug zelfde met een vakbondskantoor, zo'n automatisch keuzemenu dat minutenlang duurt om te navigeren, om dan uiteindelijk de verbinding te verbreken wanneer je de optie bereikt om iemand te spreken.
Ge gaat er achter gaan staan en ge heft ze op. #nowords
Waarschijnlijk vanwegen het wereldwijde chiptekort. Prognoses spreken pas van normalisatie tegen 2023 ondertussen.Net telefoon gehad vd garagist.
onze GLA hybride zal ipv, het beloofde eind mei, dan eind augustus, nu eind september zijn.
EN er gaan dan zelfs opties. NIET aanwezig zijn. Als je deze toch wilt, zal je mogen wachten tot volgend jaar september![]()
Ja met zo een defaitistische instelling zal het moeilijk worden… Nu ja, het is een vreemde periode en je bent nog maar net op jezelf dus ik zal mijn unieke coaching nog even achterwege laten. Maar noteer het voor later: gewoon opheffen en in kar zetten en *boem* van ‘t straat.Ik kreeg amper m'n dozen met strips opgehoffen tijdens m'n verhuis. Én ik heb al een jaar geen vrouw meer aangeraakt. Ik heb het gevoel dat het niet goed zou komen.
Jep van 't straat en meteen ook verwijderd uit de maatschappij achter tralies.Ja met zo een defaitistische instelling zal het moeilijk worden… Nu ja, het is een vreemde periode en je bent nog maar net op jezelf dus ik zal mijn unieke coaching nog even achterwege laten. Maar noteer het voor later: gewoon opheffen en in kar zetten en *boem* van ‘t straat.
Tenzij hij snel genoeg zijn koffer kan inladen. Beetje positiviteit aub!Jep van 't straat en meteen ook verwijderd uit de maatschappij achter tralies.
Wat een kloteboel.
Waar wij onze keuken kochten stond ook in de kleine letters dat de volledige keuken op voorhand dient betaald te worden. Geen haar op mijne kop die dat wou riskeren. Als je ze dan nog nodig hebt, heb je niets meer in handen.
Als ik hen daarover belde zeiden ze: dan kunnen wij de keuken niet leveren en komt de planning in gedrang.
'Dan lever je hem niet en moet ik hem niet meer hebben.' en ik smeet dicht.
Uiteindelijk overeengekomen dat ik 3/4 van de factuur betaalde en de rest na plaatsing. En gelukkig, want in orde was het allerminst.
Wtf!! En nog geen optie om een ander merk te kiezen. Want daar ist van hetzelfde waarschijnlijkWaarschijnlijk vanwegen het wereldwijde chiptekort. Prognoses spreken pas van normalisatie tegen 2023 ondertussen.
Dit krijgt veel minder aandacht dan het verdient!Sean Lock is dood. 58 jaar.
![]()
Comedian Sean Lock (58) overleden
De Britse comedian en auteur Sean Lock is op 58-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker. Dat heeft zijn manager bekendgemaakt in een verklaring.www.telegraaf.nl
De firma met de slogan mijn droom, mijn keuken? Je hoeft geen naam te noemen natuurlijk maar mijn ervaring doet er mij toch direct aan denken.wall of text
...

Al eens aan een wachtwoordmanager gedacht?Kunnen ze zo geen mastermind-achtige hints geven als ge ergens moet inloggen ipv een password reset. Ik gebruik variaties op 1 wachtwoord voor bijna alle (niet kritieke) zaken maar ik kan echt niet onthouden wat waar. Zet desnoods uw wachtwoord-vereisten erbij! Dan weet ik al genoeg (denk ik)..... maar neuuh, wachrwoord-reset, "sorry, nieuw wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als het oude", elke fucking keer opnieuw!
Dat gebruik ik wel en de meeste staan daar ook al in, dacht ik.Al eens aan een wachtwoordmanager gedacht?