Squidward
Well-known member
Des te makkelijke uit te leggen: tja, agent, meneer zal verstrooid geweest zijn langs welke kant hij metste.T'is ne metser![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Des te makkelijke uit te leggen: tja, agent, meneer zal verstrooid geweest zijn langs welke kant hij metste.T'is ne metser![]()
Zwijgt er mij van. Ik stond deze morgen op 83,7kg. Mijn record dit jaar.ne zak chips verder opgegeten en ik ging gezonder eten in de week (heb ook al McDo gegeten vanmiddag). Not proud of myself.

Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat de enige manier om lang te leven oud worden is.Het is ver gekomen. Ben er net achter gekomen dat ik oud wordt en geen leven heb.
Waarom zul je denken. Wel , ik betrapte mezelf er op dat ik al 2 dagen naar het rad van fortuin gekeken heb.
das bij mij toch al 30kg geleden ze. Hoog tijd dat ik er ook eens aan begin te werken.Zwijgt er mij van. Ik stond deze morgen op 83,7kg. Mijn record dit jaar.
Maak u zelf gewoon wijs dat er een brok spieren zijn bijgekomenik durf niet meer op een weegschaal te staan want denk aan 3 cijfers te zitten en dat voor 1m86

zo hard kan ik ook niet liegen. Ik heb vandaag de trap naar het derde genomen en mn beenspieren reclameerden al.Maak u zelf gewoon wijs dat er een brok spieren zijn bijgekomen![]()
Onlangs waren ze van de gemeente hier wat verder ook een haag aan't snoeien. Pakt 2 meter hoog en een meter of 20 lang. Zou op een uur of 3 toch gedaan mogen zijn denk ik (met pauze bij dan).Al van 8u deze morgen zijn ze aan de overkant van de straat een haagje (zo 60cm hoog tussen straat en fietspad) aan het scheren. Als het 50m haag is, overdrijf ik mijn getal al. Sinds 8u. Nog niet gedaan. Nochtans zijn ze met drie en hebben ze een soort Terminator van zaag, dinges hoor je tot drie straten verder.
. Ge moet inderdaad altijd wegen NA uw ochtendkakske.Ik sta nu 8 kilo zwaarder dan vorig jaar, no shit

Het kan geen kwaad van af en toe eens nee te zeggen. Ze kan de foto's ook gewoon bij de makelaar opvragen hoor. Die hebben die zeker nog in de database staan. Waarom kan ze ze bijvoorbeeld niet uploaden? Te groot? Dan kan ze ze gewoon verkleinen toch?Grrr... Nieuwe eigenaar van mijn huis stuurt dat ze de foto's van de makelaar niet kan uploaden op Immoweb.
Of ik foto's van het huis wil trekken (daar geen probleem mee) en of dat vandaag nog zou lukken? Grrr... De People pleaser in mij zou graag ja zeggen, maar in een huis vol verhuisdozen, gevuld en ongevuld en modderpoten all around, én daarnaast het feit dat ik ook nog een leven en afspraken heb, zal het toch niet lukken vandaag om alles op kant te krijgen én te dweilen én deftige foto's te trekken![]()
Heb ik ook geadviseerd en ook aangeraden screenshots te nemen en die te gebruiken "maar het lukt niet".Het kan geen kwaad van af en toe eens nee te zeggen. Ze kan de foto's ook gewoon bij de makelaar opvragen hoor. Die hebben die zeker nog in de database staan. Waarom kan ze ze bijvoorbeeld niet uploaden? Te groot? Dan kan ze ze gewoon verkleinen toch?
) dus wat nu al opgeruimd is moet ik zondag niet meer doen zal de optimist in mij er maar van maken 
Als ik dat zo lees, hebben we hier met een digibeet te maken en zal het met nieuwe foto's ook problemen geven. Ik zou de moeite al zelfs niet meer doen.Heb ik ook geadviseerd en ook aangeraden screenshots te nemen en die te gebruiken "maar het lukt niet".
Tuin, badkamer en 2 slaapkamers zijn al opgeruimd en getrokken, straks nog de zolder wat aan de kant doen en morgen den beneden, eerste kijkdag was toch voor zondag voorzien (maar als ze het nu nog online moet beginnen zetten...) dus wat nu al opgeruimd is moet ik zondag niet meer doen zal de optimist in mij er maar van maken
![]()
Ze is jonger dan mij én hooggeschooldAls ik dat zo lees, hebben we hier met een digibeet te maken en zal het met nieuwe foto's ook problemen geven. Ik zou de moeite al zelfs niet meer doen.

Ja, echt de maatstaf van kunde dan.Ze is jonger dan mij én hooggeschoold![]()