Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al geprobeerd om na de opties te zeggen ‘medewerker aub’ want dat lukt bij een bepaalde pakjes maatschappij en ik dácht dat het effectief DHL was.
Ik kon enkel een ander pakje traceren.
Ik vraag charmant hulp aan grote mannen 😏😏😏
Ik bied dat altijd aan als ik iemand zie strugglen voor dat hoogste schap. Maar ik vermoed dat ik niet charmant ben want ze aanvaarden m'n hulp nooit.

Tijdje terug zelfde met een vakbondskantoor, zo'n automatisch keuzemenu dat minutenlang duurt om te navigeren, om dan uiteindelijk de verbinding te verbreken wanneer je de optie bereikt om iemand te spreken.
Hoe werkt een keuzemenu bij de vakbond?
  • druk "1" om te staken voor meer loon
  • druk "2" om te staken voor meer verlof
  • druk "3" als u niet wilt staken
Ik gok dat gij "3" hebt genomen?
Dan moet ge ook ni verbaasd zijn dat ze bij de vakbond afleggen hé ...

Net telefoon gehad vd garagist.
onze GLA hybride zal ipv, het beloofde eind mei, dan eind augustus, nu eind september zijn.
EN er gaan dan zelfs opties. NIET aanwezig zijn. Als je deze toch wilt, zal je mogen wachten tot volgend jaar september 🤬🤬
Waarschijnlijk vanwegen het wereldwijde chiptekort. Prognoses spreken pas van normalisatie tegen 2023 ondertussen.

Ik kreeg amper m'n dozen met strips opgehoffen tijdens m'n verhuis. Én ik heb al een jaar geen vrouw meer aangeraakt. Ik heb het gevoel dat het niet goed zou komen.
Ja met zo een defaitistische instelling zal het moeilijk worden… Nu ja, het is een vreemde periode en je bent nog maar net op jezelf dus ik zal mijn unieke coaching nog even achterwege laten. Maar noteer het voor later: gewoon opheffen en in kar zetten en *boem* van ‘t straat.

Ja met zo een defaitistische instelling zal het moeilijk worden… Nu ja, het is een vreemde periode en je bent nog maar net op jezelf dus ik zal mijn unieke coaching nog even achterwege laten. Maar noteer het voor later: gewoon opheffen en in kar zetten en *boem* van ‘t straat.
Jep van 't straat en meteen ook verwijderd uit de maatschappij achter tralies.

Wat een kloteboel.

Waar wij onze keuken kochten stond ook in de kleine letters dat de volledige keuken op voorhand dient betaald te worden. Geen haar op mijne kop die dat wou riskeren. Als je ze dan nog nodig hebt, heb je niets meer in handen.

Als ik hen daarover belde zeiden ze: dan kunnen wij de keuken niet leveren en komt de planning in gedrang.

'Dan lever je hem niet en moet ik hem niet meer hebben.' en ik smeet dicht.

Uiteindelijk overeengekomen dat ik 3/4 van de factuur betaalde en de rest na plaatsing. En gelukkig, want in orde was het allerminst.

ja, verschrikkelijk zulke dingen.

Ik twijfelde dat dit was omdat
A. er veel wanbetalers waren
B. ze gewoon nooit hun geld krijgen om dat ze slecht werk leveren

heb toch eerder de indruk dat het B is.

IK: de granietboer vertelde ons dat de afwatergroeven inbegrepen waren.
De keukenfabriekant: "de granietboer zou zoiets niet zou zeggen, zonder onze toestemming"

da is dan toch gewoon hetzelfde als zeggen dak ne leugenaar ben?

399€ voor 5 afwateringsgroeven, waar ik nooit aan zou gedacht hebben had hij er zelf niet over begonnen.
Neen dank u

soit, kan hier blijven zagen, ben al blij dak eis kunne ventileren heb.

kga gewoon nog zoveel mogelijk mensen dat ik ken te laten overtuigen om ne slechte review te schrijven per dag da ze ni in orde is

Sean Lock is dood. 58 jaar.
Dit krijgt veel minder aandacht dan het verdient!
Toch wel een van mijn favoriete comedians, heerlijk droog en cynisch.
(Discussie met Miles Jupp over "claude" op 8/10cats does countdown bvb, geweldig en puur ad lib)

Kunnen ze zo geen mastermind-achtige hints geven als ge ergens moet inloggen ipv een password reset. Ik gebruik variaties op 1 wachtwoord voor bijna alle (niet kritieke) zaken maar ik kan echt niet onthouden wat waar. Zet desnoods uw wachtwoord-vereisten erbij! Dan weet ik al genoeg (denk ik)..... maar neuuh, wachrwoord-reset, "sorry, nieuw wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als het oude", elke fucking keer opnieuw!

Kunnen ze zo geen mastermind-achtige hints geven als ge ergens moet inloggen ipv een password reset. Ik gebruik variaties op 1 wachtwoord voor bijna alle (niet kritieke) zaken maar ik kan echt niet onthouden wat waar. Zet desnoods uw wachtwoord-vereisten erbij! Dan weet ik al genoeg (denk ik)..... maar neuuh, wachrwoord-reset, "sorry, nieuw wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als het oude", elke fucking keer opnieuw!
Al eens aan een wachtwoordmanager gedacht?

Al eens aan een wachtwoordmanager gedacht?
Dat gebruik ik wel en de meeste staan daar ook al in, dacht ik.
Allez ja, ik ben vrij zeker hetgeen in kwestie ook maar met de laatste gsm-wissel is er helaas hier en daar iets foutgelopen (I fucked up ok) en dit is dus waatschijnlijk weer wat randschade....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan