Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt het misschien BBQ weer van `tweekend, want ik zou naar de slager moeten, maar daar staat al minstens een half uur 3 a 4 man buiten aan te schuiven. En ik heb geen goesting om aan te schuiven voor hetgeen dat ik maar moet hebben.

Als ge nu gewoon waart gaan aanschuiven dan waart ge inmiddels al lang aan de beurt geweest? Of bedoelt ge dat het al een half uur om vier dezelfde wachtenden gaat en er dus iemand de boel serieus aan het ophouden is?

Als ge nu gewoon waart gaan aanschuiven dan waart ge inmiddels al lang aan de beurt geweest? Of bedoelt ge dat het al een half uur om vier dezelfde wachtenden gaat en er dus iemand de boel serieus aan het ophouden is?
Waarschijnlijk zo een oud vrouwtje dat met rosse centjes aant betalen is

ik kan vanuit mijn raam de rij wachtenden zien, dus ik heb geen reden om aan te gaan schuiven en de kans te hebben dat men tegen mij begint te praten, als ik het van hier in het oog kan houden en mijn tijd kan verdoen met allerlei nutteloze zaken :unsure:

Die ouders huren nen ambulance en een appartement om hun kinderen in quarantaine te doen gaan. Fair enough, als ge het geld hebt kan ik er zelfs nog begrip voor opbrengen.

Maar dan verder in het artikel "“Ik ben niet helemaal tevreden over de organisatie”, zegt de moeder. “Die hebben op een manier onze kinderen in contact gebracht met mensen die al langer ter plaatse waren.” :wtf:

Ja hoor, het is de schuld van de organisatie dat u kinderen op feestvakantie in Spanje besmet zijn geraakt. Waarschijnlijk ook een mama die al drie keer naar de rechter gestapt is omdat ne leerkracht hare kleine durfde te buizen. :angry:

Het failliet van de maatschappij zijn zo'n mensen. Altijd de schuld van een ander, bah.

Ben zo ooit eens op reis geweest met mijn vrouw en schoonmoeder. Komen we aan in Zaventem zegt die agent die daar in zijn kot zit: aah zijn de zusje samen op reis geweest?
Die van mij snakt: dat is wel met mijn moeder he.
Nog nooit een zo rap paspoorten zien controleren, die kon ook onder zijn desk kruipen van schaamte. En ik stond daar met de slappe lach. 😆

Collega ooit bij het naar het werk komen ziet hem plots een klein meisje staan langs de kant van de straat. Hij zet hem aan de kant, kan die nog net vastgrijpen voor die op straat loopt: zeg zo alleen op straat, dat is wel gevaarlijk voor, waar is uw mama?
Zeg ik ben wel 34 he. Dat was er zo eentje dat dwerggroei had.

Ook zo eentje gehad. Vriendin was een paar jaar terug eens een paar weken mee met de camion. Komen bij een klant in Denemarken waar ik 2 wekelijks kwam, en die vroeg of ik mijn dochter mee had. Tot nu toe nog altijd niet kunnen ontcijferen of ik er oud uitzie of zij jong. :unsure:

Die ouders huren nen ambulance en een appartement om hun kinderen in quarantaine te doen gaan. Fair enough, als ge het geld hebt kan ik er zelfs nog begrip voor opbrengen.

Maar dan verder in het artikel "“Ik ben niet helemaal tevreden over de organisatie”, zegt de moeder. “Die hebben op een manier onze kinderen in contact gebracht met mensen die al langer ter plaatse waren.” :wtf:

Ja hoor, het is de schuld van de organisatie dat u kinderen op feestvakantie in Spanje besmet zijn geraakt. Waarschijnlijk ook een mama die al drie keer naar de rechter gestapt is omdat ne leerkracht hare kleine durfde te buizen. :angry:

Het failliet van de maatschappij zijn zo'n mensen. Altijd de schuld van een ander, bah.
De grap: 1 Google search later en de moeder blijkt doodleuk in het UZA te werken... :sarcastic:

Dat met die leeftijden hebben we hier af en toe ook wel wanneer mijn ma, tante en mijn oma ergens samen zijn.

Al enkele keren gehad dat men dacht dat ze 3 zussen waren ipv 2 zussen en hun ma :p
Wij hebben dat altijd opgevat dat de oma er nog goed/jong uitzag.
(Wat in feite ook zo is, ik ken er veel rond de 77-78 die er bijlange zo goed niet meer uit zien als mijn oma).

“Want als er iets gebeurd zou zijn in Spanje, kon ik er niet voor haar zijn.”
Euhm ja hier kan ze er ook niet bij? En ik vermoed dat er in Spanje ook ziekenhuizen zijn.

Klik

eentje van wa jaren geleden. Dat bleek dan over ne jonge gast van begin de 20 te gaan. Terwijl heel Belgie op zoek was naar het kind stonden de "3 ontvoerders" en het slachtoffer dikke pinten te drinken op de sluitingsprijs in putte.

Het was nu toch al een hele poos geleden dat mij zoiets is overkomen.

Ik lig soms nog steeds wakker van een herinnering aan toen ik 18 jaar was. Ik ging een ticket kopen om de voetbalmatch van mijn vriend te zien (speciale match om hun clubkas te spijzen).

Persoon aan het loket "bent u jonger dan 13?"

Onder de 13 jaar was het gratis.

Loemperik dat ik ben: "NEE IK BEN EEN VOLWASSEN VROUW". De publieke vernedering kreeg ik er wel gratis bij.
Mijn vrouw, zwanger en een week voor de bevalling van mijn oudste zoon gaat naar de winkel. De verkoper vraagt haar of ze niet in de klas moet zitten. Veel mensen zijn niet veel slimmer dan een goudvis…

Boekenreeks in dezelfde uitgave die toch niet hetzelfde formaat hebben! Dat "breekt" het uitzicht van mijn boekenrek.... hatelijk.
Kom ons vervoegen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan