Status
Niet open voor verdere reacties.
Restaurant was vanavond afgeladen vol. We werken nog steeds met minimum bezetting personeel dus voor die gasten was het lopen.
Mevrouw kamer 195 belt, zegt (letterlijk) ‘jullie doen vanavond geen room service, he?’ Waaruit ik opmaakte - ook wel omdat het makkelijker was voor het restaurant - dat ze al wist dat het vanavond moeilijker lag en ik zeg dus ‘nee inderdaad vanavond niet’
Komt ze tien minuten later naar beneden en ze spreekt dus werkelijk zoals Brigitte Kaandorp ‘ik heb een heel zwaar leven’
“Nou, ik ga naar de Domino’s. Ik ben hier al vier weken en ik bestel al vier weken roomservice. Ik was heel tevreden over de service maar ik vind dit toch echt niet *handje zwaai teken zozo* Nee, ik ga gewoon naar Domino’s. Er zit toch helemaal niet veel volk in dat restaurant’

** hoofdresto zat vol maar er waren ook drie afgehuurde zalen meer naar achter die vol zaten. 258 diners tussen 19u en 2u, vier zaalpersoneel. 4. Nee sorry maar ik ging er daar niet eentje een kwartier weg sturen om helemaal naar het andere gebouw te gaan met een vol au vent **

Komt ze tien minuten later terug mét Domino’s. ‘Ja, ik ben dus pizza wezen halen. Ik vind dit toch echt geen service. Kijk, dit is mijn pizza, die ga ik op mijn kamer eten’

Haar bedoeling was duidelijk dat ik zou aanbieden de pizza te compen. Fuck off. Die attitude? Nope. (Zelfs zonder attitude kon ik niks voor haar doen mr soit)

Kijk, ik begrijp het. Ze is roomservice gewoon en het zal wel sucky geweest zijn dat het niet kon. Dat spijt mij voor haar en ik heb mij een tiental keer geëxcuseerd. Ik had misschien inderdaad moeten nogmaals aangeven dat het wél een mogelijkheid was als ze een uur/uur en een half kon wachten. Maar uit ervaring weet je dat ze dan ook zal klagen.

Ik ben tekortgeschoten in mijn customer service maar dat mens was irritant.
 
Ik vind die pizza's echt niet lekker. :tongue:
Als ge naar een echte italiaan ne pizza gaat eten is dat verschil echt wel enorm.

Het is en blijft natuurlijk een keten zoals pizzahut/mcdo/etc dusja.
 
Ik vind die pizza's echt niet lekker. :tongue:
Als ge naar een echte italiaan ne pizza gaat eten is dat verschil echt wel enorm.

Het is en blijft natuurlijk een keten zoals pizzahut/mcdo/etc dusja.
Eigenlijk vind ik de pizza’s die ge bij Bruno kunt krijgen nie slecht (vaak bij esso tankstation in Limburg)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint

Die ouders huren nen ambulance en een appartement om hun kinderen in quarantaine te doen gaan. Fair enough, als ge het geld hebt kan ik er zelfs nog begrip voor opbrengen.

Maar dan verder in het artikel "“Ik ben niet helemaal tevreden over de organisatie”, zegt de moeder. “Die hebben op een manier onze kinderen in contact gebracht met mensen die al langer ter plaatse waren.” :wtf:

Ja hoor, het is de schuld van de organisatie dat u kinderen op feestvakantie in Spanje besmet zijn geraakt. Waarschijnlijk ook een mama die al drie keer naar de rechter gestapt is omdat ne leerkracht hare kleine durfde te buizen. :angry:

Het failliet van de maatschappij zijn zo'n mensen. Altijd de schuld van een ander, bah.
Ik vond die beelden toch wel zwaar overdreven, veel van die ouders hebben toch wel een serieus probleem, ik vraag mij af hoe die buiten kwamen tijdens de piek van de pandemie? In zo een biohazard pak?
Mensen die hun zoon in het laadruim van een bestelwagen staken om te vervoeren
Ouders die tijdelijk bij vrienden gaan wonen
Ouders die de kinderen zelf met een auto naar een appartement lieten rijden
....
 
En iedereen weet da de pizza met het zwarte olijfke van Aldi de beste is hé
@Mulan 😀
Het moest eigenlijk @Tonerider zijn 😇

Ik vind veel pizza's lekker, ik ben ne makkelijke mens heel soms.

Smaakt dat naar pizza? Net zo hard als een hamburger van de McDonald's smaakt naar een "echte" hamburger. 🤷🏼‍♀️

Verkies ik de pizza van de Italiaan aan 14 euro/stuk qua smaak? Ab-so-luut!
Maar voor zijn geld kan ik die van de aldi zeker pruimen!


Ontopic : om 4u "mama, ik kan niets zien!" 🙄🙄🙄 dat heeft een reden, dochter.. We noemen dat "nacht" 😣
 
De “ikke en de rest kan stikke” mentaliteit van de jeugd en hun ouders, mijn kind schoon kind, beschamend egoïsme ten top. Kind ziek op feestbestemming is de schuld van de organisatie, voor de spiegel gaan staan en naar u eigen wijzen als schuldige vraagt van sommigen een olympische inspanning en een helder moment, ver boven hun kunnen. En alles ten spijt, dat soort asociale egoïsten ligt geen seconde wakker van wat iedereen hier schrijft, integendeel die zijn overtuigd van hun groot gelijk.
 
De “ikke en de rest kan stikke” mentaliteit van de jeugd en hun ouders, mijn kind schoon kind, beschamend egoïsme ten top. Kind ziek op feestbestemming is de schuld van de organisatie, voor de spiegel gaan staan en naar u eigen wijzen als schuldige vraagt van sommigen een olympische inspanning en een helder moment, ver boven hun kunnen. En alles ten spijt, dat soort asociale egoïsten ligt geen seconde wakker van wat iedereen hier schrijft, integendeel die zijn overtuigd van hun groot gelijk.
De ouders die ik op het nieuws zag waren toch vooral ontgoocheld in hun eigen kinderen.
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit van gegeten. Maar ik hoor daar toch niet veel slechts van

Kan in de verste verte niet tippen aan échte pizza, maar als vettige hap kan ik zo'n pizza van Domino's nog wel eens appreciëren. Maar dan wel enkel op dinsdag of zaterdag want dan is het slechts 5,95 euro voor een medium (of 7,95 voor Large). Aan de gewone prijs is het echter veel te duur voor wat ge krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Al een geluk ben je niet tot in de coronathread gestrompeld. :unsure:

Nu ben ik toch even met een bang hartje daar moeten gaan lezen aangezien ik niet wist of ge dit sarcastisch of serieus bedoelde. :unsure:

(Gelukkig geen "Carine Knapen zegt dat vaccins vergif zijn, jullie zijn schaapjes!"-posts van mezelf tegengekomen)
 
Ik vond die beelden toch wel zwaar overdreven, veel van die ouders hebben toch wel een serieus probleem, ik vraag mij af hoe die buiten kwamen tijdens de piek van de pandemie? In zo een biohazard pak?
Mensen die hun zoon in het laadruim van een bestelwagen staken om te vervoeren
Ouders die tijdelijk bij vrienden gaan wonen
Ouders die de kinderen zelf met een auto naar een appartement lieten rijden
....
Ik kan die ouders geen ongelijk geven. Als je samen met je kinderen in een auto stapt moet je zelf in quarantaine wegens hoog risico contact. Door ze zelf naar een appartment te laten rijden kan je dat vermijden.
 
Het moest eigenlijk @Tonerider zijn 😇

Ik vind veel pizza's lekker, ik ben ne makkelijke mens heel soms.

Smaakt dat naar pizza? Net zo hard als een hamburger van de McDonald's smaakt naar een "echte" hamburger. 🤷🏼‍♀️

Verkies ik de pizza van de Italiaan aan 14 euro/stuk qua smaak? Ab-so-luut!
Maar voor zijn geld kan ik die van de aldi zeker pruimen!


Ontopic : om 4u "mama, ik kan niets zien!" 🙄🙄🙄 dat heeft een reden, dochter.. We noemen dat "nacht" 😣
Ik eet pizza - zowel diepvries als take away - een keer of twee per maand. Telkens heb ik dan zo iets van ‘eigenlijk vind ik dit een ‘waste of speeksel’ Het zal nooit mijn eigen eerste keus maaltijd zijn, kan niet direct zeggen wat het is maar pizza is ‘meh’.
 
Ik kan die ouders geen ongelijk geven. Als je samen met je kinderen in een auto stapt moet je zelf in quarantaine wegens hoog risico contact. Door ze zelf naar een appartment te laten rijden kan je dat vermijden.
Maar ik mag toch veronderstellen dat als je kinderen van die leeftijd hebt, toch zelf al gevaccineerd bent (al is het maar 1x) ondertussen?
 
Maar ik mag toch veronderstellen dat als je kinderen van die leeftijd hebt, toch zelf al gevaccineerd bent (al is het maar 1x) ondertussen?
Enkel bij volledige vaccinatie moet je niet in quarantaine bij hoog risico contact, de meeste van die ouders zullen in de categorie 40-50 jaar zitten en die zijn nog zeker niet allemaal volledig gevaccineerd.
 
Mijn dubbele ergernis vandaag is dat ik morgen op vakantie vertrek en:
  1. Mijn vriendin er weer in slaagt heel ons huishouden in te pakken en ik dat straks weer in de auto mag proppen :angry:
  2. Ik veel belangrijke zaken heb lopen op werk, en sommigen onder mij klein kindjes zijn die hun eigen gat niet durven afvegen zonder dat ik hun handje vasthoud, dus ik verwacht dat ik volgende week weer ga kunnen inspringen terwijl (of tegelijk) ik eigenlijk whisky wil zuipen.


Zo, nu dat eruit is, wat domme opmerkingen:
Ik belde naar de klantverantwoordelijke thuis in het weekend
Is dat dan uw vrouw? Of doet gullie alsof gij iets te zeggen hebt in het weekend?


Hier op het werk moeten we ook de postcode vragen. Is om te weten waar de klanten vandaan komen, omdat ons clienteel van over heel het land komt.
En wat gebeurt er dan met die kennis?
Zorgen dat de West Vlamingen buiten blijven? 🤷‍♂️


nice, windjes die naar pepermunt rieken.
Pepperwints als het ware.


Eigenlijk vind ik de pizza’s die ge bij Bruno kunt krijgen nie slecht (vaak bij esso tankstation in Limburg)
Bruno-tankstation-vestigingen zijn zowat de beste snackbars die we hebben in BE :drool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan