Squidward
Redacteur
Restaurant was vanavond afgeladen vol. We werken nog steeds met minimum bezetting personeel dus voor die gasten was het lopen.
Mevrouw kamer 195 belt, zegt (letterlijk) ‘jullie doen vanavond geen room service, he?’ Waaruit ik opmaakte - ook wel omdat het makkelijker was voor het restaurant - dat ze al wist dat het vanavond moeilijker lag en ik zeg dus ‘nee inderdaad vanavond niet’
Komt ze tien minuten later naar beneden en ze spreekt dus werkelijk zoals Brigitte Kaandorp ‘ik heb een heel zwaar leven’
“Nou, ik ga naar de Domino’s. Ik ben hier al vier weken en ik bestel al vier weken roomservice. Ik was heel tevreden over de service maar ik vind dit toch echt niet *handje zwaai teken zozo* Nee, ik ga gewoon naar Domino’s. Er zit toch helemaal niet veel volk in dat restaurant’
** hoofdresto zat vol maar er waren ook drie afgehuurde zalen meer naar achter die vol zaten. 258 diners tussen 19u en 2u, vier zaalpersoneel. 4. Nee sorry maar ik ging er daar niet eentje een kwartier weg sturen om helemaal naar het andere gebouw te gaan met een vol au vent **
Komt ze tien minuten later terug mét Domino’s. ‘Ja, ik ben dus pizza wezen halen. Ik vind dit toch echt geen service. Kijk, dit is mijn pizza, die ga ik op mijn kamer eten’
Haar bedoeling was duidelijk dat ik zou aanbieden de pizza te compen. Fuck off. Die attitude? Nope. (Zelfs zonder attitude kon ik niks voor haar doen mr soit)
Kijk, ik begrijp het. Ze is roomservice gewoon en het zal wel sucky geweest zijn dat het niet kon. Dat spijt mij voor haar en ik heb mij een tiental keer geëxcuseerd. Ik had misschien inderdaad moeten nogmaals aangeven dat het wél een mogelijkheid was als ze een uur/uur en een half kon wachten. Maar uit ervaring weet je dat ze dan ook zal klagen.
Ik ben tekortgeschoten in mijn customer service maar dat mens was irritant.
Mevrouw kamer 195 belt, zegt (letterlijk) ‘jullie doen vanavond geen room service, he?’ Waaruit ik opmaakte - ook wel omdat het makkelijker was voor het restaurant - dat ze al wist dat het vanavond moeilijker lag en ik zeg dus ‘nee inderdaad vanavond niet’
Komt ze tien minuten later naar beneden en ze spreekt dus werkelijk zoals Brigitte Kaandorp ‘ik heb een heel zwaar leven’
“Nou, ik ga naar de Domino’s. Ik ben hier al vier weken en ik bestel al vier weken roomservice. Ik was heel tevreden over de service maar ik vind dit toch echt niet *handje zwaai teken zozo* Nee, ik ga gewoon naar Domino’s. Er zit toch helemaal niet veel volk in dat restaurant’
** hoofdresto zat vol maar er waren ook drie afgehuurde zalen meer naar achter die vol zaten. 258 diners tussen 19u en 2u, vier zaalpersoneel. 4. Nee sorry maar ik ging er daar niet eentje een kwartier weg sturen om helemaal naar het andere gebouw te gaan met een vol au vent **
Komt ze tien minuten later terug mét Domino’s. ‘Ja, ik ben dus pizza wezen halen. Ik vind dit toch echt geen service. Kijk, dit is mijn pizza, die ga ik op mijn kamer eten’
Haar bedoeling was duidelijk dat ik zou aanbieden de pizza te compen. Fuck off. Die attitude? Nope. (Zelfs zonder attitude kon ik niks voor haar doen mr soit)
Kijk, ik begrijp het. Ze is roomservice gewoon en het zal wel sucky geweest zijn dat het niet kon. Dat spijt mij voor haar en ik heb mij een tiental keer geëxcuseerd. Ik had misschien inderdaad moeten nogmaals aangeven dat het wél een mogelijkheid was als ze een uur/uur en een half kon wachten. Maar uit ervaring weet je dat ze dan ook zal klagen.
Ik ben tekortgeschoten in mijn customer service maar dat mens was irritant.