Bij mijn vrouw heeft dat ook geholpen.Ik had dat ook, tot de baard er was. Baard verouderd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mijn vrouw heeft dat ook geholpen.Ik had dat ook, tot de baard er was. Baard verouderd.
Stel je eisen!Word zelfs verplicht door een 10 jarige dictator om video's te maken en verschillende dansjes te doen.
Wordt het misschien BBQ weer van `tweekend, want ik zou naar de slager moeten, maar daar staat al minstens een half uur 3 a 4 man buiten aan te schuiven. En ik heb geen goesting om aan te schuiven voor hetgeen dat ik maar moet hebben.
Waarschijnlijk zo een oud vrouwtje dat met rosse centjes aant betalen isAls ge nu gewoon waart gaan aanschuiven dan waart ge inmiddels al lang aan de beurt geweest? Of bedoelt ge dat het al een half uur om vier dezelfde wachtenden gaat en er dus iemand de boel serieus aan het ophouden is?
ik kan vanuit mijn raam de rij wachtenden zien, dus ik heb geen reden om aan te gaan schuiven en de kans te hebben dat men tegen mij begint te praten, als ik het van hier in het oog kan houden en mijn tijd kan verdoen met allerlei nutteloze zakenAls ge nu gewoon waart gaan aanschuiven dan waart ge inmiddels al lang aan de beurt geweest? Of bedoelt ge dat het al een half uur om vier dezelfde wachtenden gaat en er dus iemand de boel serieus aan het ophouden is?

De grap: 1 Google search later en de moeder blijkt doodleuk in het UZA te werken...![]()
Inventieve oplossingen bij terugkeer besmette jongeren: met ambulance naar appartement voor isolatie samen met de vriendinnen
Inventief, inventiever, inventiefst. De ouders van de besmette jongeren die vandaag terugkeerden uit Spanje na een vakantie met reisorganisatie Jongerentravel, hebben soms opvallende plannetjes uitgedokterd om om te gaan met de moeilijke situatie. Zo regelden acht moeders samen een appartement...www.hln.be
Die ouders huren nen ambulance en een appartement om hun kinderen in quarantaine te doen gaan. Fair enough, als ge het geld hebt kan ik er zelfs nog begrip voor opbrengen.
Maar dan verder in het artikel "“Ik ben niet helemaal tevreden over de organisatie”, zegt de moeder. “Die hebben op een manier onze kinderen in contact gebracht met mensen die al langer ter plaatse waren.”
Ja hoor, het is de schuld van de organisatie dat u kinderen op feestvakantie in Spanje besmet zijn geraakt. Waarschijnlijk ook een mama die al drie keer naar de rechter gestapt is omdat ne leerkracht hare kleine durfde te buizen.
Het failliet van de maatschappij zijn zo'n mensen. Altijd de schuld van een ander, bah.

“Want als er iets gebeurd zou zijn in Spanje, kon ik er niet voor haar zijn.”![]()
Inventieve oplossingen bij terugkeer besmette jongeren: met ambulance naar appartement voor isolatie samen met de vriendinnen
Inventief, inventiever, inventiefst. De ouders van de besmette jongeren die vandaag terugkeerden uit Spanje na een vakantie met reisorganisatie Jongerentravel, hebben soms opvallende plannetjes uitgedokterd om om te gaan met de moeilijke situatie. Zo regelden acht moeders samen een appartement...www.hln.be
Die ouders huren nen ambulance en een appartement om hun kinderen in quarantaine te doen gaan. Fair enough, als ge het geld hebt kan ik er zelfs nog begrip voor opbrengen.
Maar dan verder in het artikel "“Ik ben niet helemaal tevreden over de organisatie”, zegt de moeder. “Die hebben op een manier onze kinderen in contact gebracht met mensen die al langer ter plaatse waren.”
Ja hoor, het is de schuld van de organisatie dat u kinderen op feestvakantie in Spanje besmet zijn geraakt. Waarschijnlijk ook een mama die al drie keer naar de rechter gestapt is omdat ne leerkracht hare kleine durfde te buizen.
Het failliet van de maatschappij zijn zo'n mensen. Altijd de schuld van een ander, bah.
Of pizza van den aldiEn als ik popcorn als ontbijt wil, eet ik dat.

Nog niet bij stilgestaan. Morgen eens inloggen op de website, dan zou die daar ook moeten staanik zou toch es kijken dat het geen valse factuur is
Hoeveel keren past de echte Mulan in u?Of pizza van den aldi![]()

Mijn vrouw, zwanger en een week voor de bevalling van mijn oudste zoon gaat naar de winkel. De verkoper vraagt haar of ze niet in de klas moet zitten. Veel mensen zijn niet veel slimmer dan een goudvis…Het was nu toch al een hele poos geleden dat mij zoiets is overkomen.
Ik lig soms nog steeds wakker van een herinnering aan toen ik 18 jaar was. Ik ging een ticket kopen om de voetbalmatch van mijn vriend te zien (speciale match om hun clubkas te spijzen).
Persoon aan het loket "bent u jonger dan 13?"
Onder de 13 jaar was het gratis.
Loemperik dat ik ben: "NEE IK BEN EEN VOLWASSEN VROUW". De publieke vernedering kreeg ik er wel gratis bij.
Kom ons vervoegen!Boekenreeks in dezelfde uitgave die toch niet hetzelfde formaat hebben! Dat "breekt" het uitzicht van mijn boekenrek.... hatelijk.
Die met olijfkeOf pizza van den aldi![]()
7!Hoeveel keren past de echte Mulan in u?![]()
En in de boobs?