Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of uw postcode. Wat zijn ze daar nu in godsnaam mee? Is dat om dan te kunnen evalueren of er ergens anders nog een rendabele vestiging zou kunnen worden geopend?
Hier op het werk moeten we ook de postcode vragen. Is om te weten waar de klanten vandaan komen, omdat ons clienteel van over heel het land komt.

Dacht dat ze die postcodes ook vroegen om gerichter reclame te maken. Bijv. als ze weten dat er bijna niemand van verder dan 15km komt, gaan ze er ook geen krantjes verdelen en/of advertenties plaatsen in kranten die er verdeeld worden. Of misschien juist extra om meer klanten van daar te lokken. Geen idee of dat klopt: is van horen zeggen.

Ik kan u Tempocol aanraden dan. Das op basis van pepermuntolie. Das fris aan alle exits zenne.
nice, windjes die naar pepermunt rieken.

Er heeft dat nog es iemand gezegd dat ik niet volwassen genoeg doe...

hij mag toch lekker niet meer in mijn fort nu, nem
Oef, doet er mij aan denken dat het al 7 jaar geleden is dat ik nog eentje heb gemaakt.

Een maat en ik hadden heel de living ingepalmd met kussens, matrassen, dekens, lakens etc. ... Het was begonnen als nerdie geluidstechnieker gedoe om zoveel mogelijk geluid te proberen absorberen, maar het werd al snel een DIY-tentenkamp. Toen m’n huisgenoot thuiskwam, vroeg die teleurgesteld waar we mee bezig waren. Het was volgens hem ook zijn huis en living, en de volgende keer moesten we iets laten weten zodat hij kon komen meedoen. Hebben het goed gemaakt door hem de 2 laatste stukjes spacecake aan te bieden.

ja ze morgen weekendje Nederland mede om is op cafe te zitten tot wanneer ik zelf wou ineens vanaf vandaag om twaalf uur dicht :lol:

Wil ik me daarjuist parkeren, komt er plots een wicht afgereden met haar pinkers op en die wil haar parmantig op mijn plek zetten terwijl ik al aan het parkeren was.

Effe vlotjes haar spiegel eraf geknald, die zal wel 2x nadenken de volgende keer.

Ze zal me toch nooit meer herkennen, want ik zag er niet uit.. 2 nachten niet geslapen en mijn haar trok ook op niks.
Hier iets soortgelijk. Pinker opzetten. Ik wil parkeren. Rijdt er een wagen recht in mijn gat en begint te toeteren dan ik moet doorrijden ipv te stoppen.

GAST IK BEN AAN HET PARKEREN, DAT ZIE JE AAN MIJN FUCKING PINKER EN HET FEIT DAT IK IN ACHTERUIT STA!

Hier iets soortgelijk. Pinker opzetten. Ik wil parkeren. Rijdt er een wagen recht in mijn gat en begint te toeteren dan ik moet doorrijden ipv te stoppen.

GAST IK BEN AAN HET PARKEREN, DAT ZIE JE AAN MIJN FUCKING PINKER EN HET FEIT DAT IK IN ACHTERUIT STA!
@Myllana moet ik je andere spiegel ook afrijden voor je het gaat beseffen?

Dacht dat ze die postcodes ook vroegen om gerichter reclame te maken. Bijv. als ze weten dat er bijna niemand van verder dan 15km komt, gaan ze er ook geen krantjes verdelen en/of advertenties plaatsen in kranten die er verdeeld worden. Of misschien juist extra om meer klanten van daar te lokken. Geen idee of dat klopt: is van horen zeggen.

nice, windjes die naar pepermunt rieken.
Ma das echt he. Ik neem dat voor de darmen te ontluchten. Scheten op doktersvoorschrift :love:

ik kan vanuit mijn raam de rij wachtenden zien, dus ik heb geen reden om aan te gaan schuiven en de kans te hebben dat men tegen mij begint te praten, als ik het van hier in het oog kan houden en mijn tijd kan verdoen met allerlei nutteloze zaken :unsure:

It talks...

I REPEAT!

It talks...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan