Mulan
Well-known member
4!En in de boobs?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4!En in de boobs?
Die je weggooit, want olijven...Die met olijfke

Die pizza zelf is natuurlijk een masterpiece..Die je weggooit, want olijven...![]()

FTFYDie pizza zelf is een masterpiece..![]()
ah, toiletpapier uit de frigo. Niets beter om de dag te beginnen dan een fris gat.Ik leg altijd een pak toiletpapier over die pizza's als ik in de aldi ben om anderen te behoeden.
Hier op het werk moeten we ook de postcode vragen. Is om te weten waar de klanten vandaan komen, omdat ons clienteel van over heel het land komt.Of uw postcode. Wat zijn ze daar nu in godsnaam mee? Is dat om dan te kunnen evalueren of er ergens anders nog een rendabele vestiging zou kunnen worden geopend?
Ik kan u Tempocol aanraden dan. Das op basis van pepermuntolie. Das fris aan alle exits zenne.ah, toiletpapier uit de frigo. Niets beter om de dag te beginnen dan een fris gat.
Ma alé. Een beetje salami erbij of stukjes spek en dan in de airfryer ermeeIk leg altijd een pak toiletpapier over die pizza's als ik in de aldi ben om anderen te behoeden.

En wat gebeurt er dan met die kennis?Hier op het werk moeten we ook de postcode vragen. Is om te weten waar de klanten vandaan komen, omdat ons clienteel van over heel het land komt.
nice, windjes die naar pepermunt rieken.Ik kan u Tempocol aanraden dan. Das op basis van pepermuntolie. Das fris aan alle exits zenne.
Oef, doet er mij aan denken dat het al 7 jaar geleden is dat ik nog eentje heb gemaakt.Er heeft dat nog es iemand gezegd dat ik niet volwassen genoeg doe...
hij mag toch lekker niet meer in mijn fort nu, nem
Ik vermoed om na te gaan welke soort artikelen bij welke streek goed werkt, want gek genoeg is dat effectief zo.En wat gebeurt er dan met die kennis?
Hier iets soortgelijk. Pinker opzetten. Ik wil parkeren. Rijdt er een wagen recht in mijn gat en begint te toeteren dan ik moet doorrijden ipv te stoppen.Wil ik me daarjuist parkeren, komt er plots een wicht afgereden met haar pinkers op en die wil haar parmantig op mijn plek zetten terwijl ik al aan het parkeren was.
Effe vlotjes haar spiegel eraf geknald, die zal wel 2x nadenken de volgende keer.
Ze zal me toch nooit meer herkennen, want ik zag er niet uit.. 2 nachten niet geslapen en mijn haar trok ook op niks.
@Myllana moet ik je andere spiegel ook afrijden voor je het gaat beseffen?Hier iets soortgelijk. Pinker opzetten. Ik wil parkeren. Rijdt er een wagen recht in mijn gat en begint te toeteren dan ik moet doorrijden ipv te stoppen.
GAST IK BEN AAN HET PARKEREN, DAT ZIE JE AAN MIJN FUCKING PINKER EN HET FEIT DAT IK IN ACHTERUIT STA!
Ma das echt he. Ik neem dat voor de darmen te ontluchten. Scheten op doktersvoorschriftDacht dat ze die postcodes ook vroegen om gerichter reclame te maken. Bijv. als ze weten dat er bijna niemand van verder dan 15km komt, gaan ze er ook geen krantjes verdelen en/of advertenties plaatsen in kranten die er verdeeld worden. Of misschien juist extra om meer klanten van daar te lokken. Geen idee of dat klopt: is van horen zeggen.
nice, windjes die naar pepermunt rieken.

ik kan vanuit mijn raam de rij wachtenden zien, dus ik heb geen reden om aan te gaan schuiven en de kans te hebben dat men tegen mij begint te praten, als ik het van hier in het oog kan houden en mijn tijd kan verdoen met allerlei nutteloze zaken![]()