Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar nu is hij wat te oud (en te lui).
Als ik dat probeer gaat het veel pijnlijker zijn voor mij dan voor de vlieg.![]()
Cat helps owner catch bug on ceiling
Why kill a bug yourself when you can have your cat gladly do it for you?! Genius!rumble.com
Afhankelijk van uw vereisten is zelf maken hier nog vaak de beste oplossingGereedschapswand gekocht op amazon, blijkt grootste rommel ooit te zijn.
had reviews moete lezen
Bij de Brave browser is de adblock in de browser geïntegreerd, dus geen add-on nodig. Die eens proberen?Sinds vandaag krijg ik op Youtube advertenties te zien. Gebruik al jaren Firefox en Ublock. Nog nooit een advertentie gehad tot vandaag.![]()
.Die van mij beginnen te kwijlen als ik de vliegenmepper bovenhaal, meestal moet ik de vliegen dan ook maar wat naar beneden jagen...Dankzij onze hond hebben we opmerkelijk minder last van insecten dan vroeger. Van het moment dat hij eentje in de mot krijgt (pun intended), hebben ze ongeveer 8 seconden te tijd om terug de weg naar buiten te vinden, anders eet hij ze gegarandeerd op.
Nadeel is wel dat mijn ramen regelmatig vol hondenkwijl hangen.
#Wijzijngeenzakkenvullers statement van de Colruyt in je buurt.Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze hier in de colruyt uw zakken nog altijd vullen.
Ze doen dat alleen met bakken, maar niet met zakken die ze moeten aanraken.
Terwijl ze wel al mijn producten sowieso in hun handen moeten pakken, maar die zak dat mag dan niet...
Toen ik pas Duits studeerde liet ik me vaak vangen door die "falscher Freund": gekocht ipv gekauft zeggen.ergernisje: door dat ik vaak in Duitse conversaties zit voor het werk, en veel duitse filmpjes op youtube check, en ook véél in duitsland op verlof ga...
lees ik dus het topic "Wat heb je vandaag gekocht?" ook als Wat heb jij vandaag gekookt?
en klik ik dus vaak het verkeerde topic aan
Ich habe ja gar nichts gekocht jung!
Ik lees het altijd als "Wat heb jij vandaag gerookt". Mijn Duits is niet zo goedergernisje: door dat ik vaak in Duitse conversaties zit voor het werk, en veel duitse filmpjes op youtube check, en ook véél in duitsland op verlof ga...
lees ik dus het topic "Wat heb je vandaag gekocht?" ook als Wat heb jij vandaag gekookt?
en klik ik dus vaak het verkeerde topic aan
Ich habe ja gar nichts gekocht jung!
.