Wat heb je vandaag gekocht?

grungywout

Active member
Crowdfunder FE
Deel hier je laatste nieuwe aankoop.

unknown.png

Eerste mac in 15 jaar. @shaguar heeft mij weer kunnen overtuigen. 🧐
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar ben ik toch wel jaloers op. Mac's zijn, voor mijn, toch de beste laptops qua gebruiksgemak.
 
You will not regret. Heeft bij mij ook al gekriebeld. Werk nog op mijn mid 2014 MacBook Pro (draait nog altijd vlotjes!).

Ontopic: een speelgoed Ikea keukentje 😬 zoon wordt dit weekend 3.
 
Mijn laatste aankoop is nog onderweg en wordt maandag 7 december geleverd: Apple Watch series 6, jeej!

130158857_392089051994975_1590839751009509327_n.jpg
 
Laatste aankoop was Destiny 2 Legendary Edition en het spel Unfair om samen te spelen met de vriendin.
 
Laatste aankoop was juwelen, 4 paar oorbellen en 1 armbandje met black friday deals. Al paar keer getwijfeld maar vond het beetje veel geld en nu was het 30% korting op alles :) En geen prijzen die vooraf waren aangepast ofzo :p
 
Ik heb een paar designer tassen gekocht met black friday -50% anders zou ik dat nooit kopen
 
Een nieuwe dashcam. Geeft me toch altijd een veiliger gevoel als ik weet dat ik een gevaarlijke (of grappige) situatie op beeld heb staan. Gebruik dat nu al 4,5 jaar en heeft me toch al 3-4 keer uit de nood geholpen.
 
Vandaag de kerstcadeau's gekocht:
- KitchenAid keukenrobot voor de vriendin, cadeau voor zowel verjaardag als kerst samen
- 2 nieuwe boeken van de zeven zussen voor de schoonmoeder
 
Een game pc :D zelf in elkaar gestoken, ook al was het meer dan 10 jaar geleden. Blijkt dat AMD weer de plak zwaait.
 
Naya bier mandje van 6 flesjes met glas, extra bak van 24 flesjes, sleutelhanger en een gratis extra glas van brouwerij de logt voor mijn vrouw. Stond al lang op het lijstje.
Zeer lekker en mocht in mijn ogen gerust wat bekender en makkelijker te verkrijgen zijn.
 
Sunlu droogbox voor filament (3d printer)
schuifmaat
eneloop aaa batterijen
ontstopper voor de wc (eentje die met luchtdruk werkt)
cd`s van Pink Floyd: The Wall en The Division Bell omdat ik die terug in goede conditie wil.
 
Terug
Bovenaan