Wat heb je vandaag gekocht?

Upgrade van WH1000XM2 naar WH1000XM4. Impressed ^^

8LqEmDu.jpg
Ben nog zeer tevreden van mijn WH1000XM3 hier.
 
Van een 3 had ik ook geen upgrade gedaan maar tussen een 2 was de sprong toch al iets groter :)
Hoe is het comfort en de stevigheid? Zou die ook wel willen ter vervanging van mijn ter ziele gegane Jabra Revo.
 
Hoe is het comfort en de stevigheid? Zou die ook wel willen ter vervanging van mijn ter ziele gegane Jabra Revo.

Comfortabeler dan de 2, klemt iets minder rond het hoofd maar net goed. Stevigheid, nja. Zelf geen klachten over maar het blijft een plastic headset met heel wat bewegende delen (draait en klapt naar binnen). Een niet-klapbare metalen headset gelijk een Airpods Max is vast wel steviger. Er zit wel wat flex in de XM4 :)
 
een Nokia 6.1 64gb/4gb voor 60€ bijna als nieuw, geen idee of ik een goeie koop heb gedaan.
was ook maar ter vervanging van mijn oude Samsung S3.

is m'n 2de toestel in bezit, zo om een beetje mijn Galaxy A70 te sparen :)
 
Ne nieuwe waterverzachter die geen 250 kilo zout per jaar slikt :D

en een nieuw persluchtnagelpistool, met dank aan @Rofco
 
Laatst bewerkt:
Zot. Heb daar heel lang bij de 3 (voorheen de 4) gekeept.

Ook altijd op het college naar school geweest.

Haha, kleine wereld.

Ik heb van de lagere school ('92 of 1993) tot 3de middelbaar op't college gezeten.

Ik denk dat ik in 2013 of 2014 terug bij Ossmi ben beginnen shotten in de 5, is ondertussen de 4 geworden na promotie...

Dus kans is groot dat we wel gezamenlijk enkele kerels kennen. :)
 
Nieuwe loopschoenen :) wel duidelijk te merken dat het de tijd van de goede voornemens is :p
 
Terug
Bovenaan