Squidward
Well-known member
Ik voel mij niet aangevallen over dat hondenvoer maar wel over bovenstaande. Arrogant? You can fuck right off.In plaats van je aangevallen te voelen door dergelijke, niet eens slecht bedoelde kritiek, zou je natuurlijk ook tips en goedbedoelde info kunnen volgen. Nu komt het gewoon arrogant over.
Ik geef grif toe dat wij er nooit zo bij stilgestaan hebben. Hij krijgt altijd een ‘clean bill of health’ van de dierenarts en als ze een supplement van een of ander aangeeft dan krijgt hij dat ook. Gaan we vanavond samen eens kijken wat er van opties zijn om optimaler te voeden, ja, dat gaan we doen. Maar op dit moment is het nog steeds een gezonde en blije hond en gaat het over hoe we beter gaan doen, die hond is niet mishandeld.
Arrogant my ass.
’ want ik was wel geschrokken van wat ik las. Ik denk dat ik beter deed met voor te lezen aan mijn echtgenoot en samen al eens beginnen rondkijken dan eindeloos in discussie te gaan over iets wat niet ter discussie staat. Men had/heeft gelijk en ik/wij nemen dat ter harte.