Wat heb je vandaag gekocht?

In plaats van je aangevallen te voelen door dergelijke, niet eens slecht bedoelde kritiek, zou je natuurlijk ook tips en goedbedoelde info kunnen volgen. Nu komt het gewoon arrogant over.
Ik voel mij niet aangevallen over dat hondenvoer maar wel over bovenstaande. Arrogant? You can fuck right off.

Ik geef grif toe dat wij er nooit zo bij stilgestaan hebben. Hij krijgt altijd een ‘clean bill of health’ van de dierenarts en als ze een supplement van een of ander aangeeft dan krijgt hij dat ook. Gaan we vanavond samen eens kijken wat er van opties zijn om optimaler te voeden, ja, dat gaan we doen. Maar op dit moment is het nog steeds een gezonde en blije hond en gaat het over hoe we beter gaan doen, die hond is niet mishandeld.

Arrogant my ass.

Ik voel mij niet aangevallen over dat hondenvoer maar wel over bovenstaande. Arrogant? You can fuck right off.

Ik geef grif toe dat wij er nooit zo bij stilgestaan hebben. Hij krijgt altijd een ‘clean bill of health’ van de dierenarts en als ze een supplement van een of ander aangeeft dan krijgt hij dat ook. Gaan we vanavond samen eens kijken wat er van opties zijn om optimaler te voeden, ja, dat gaan we doen. Maar op dit moment is het nog steeds een gezonde en blije hond en gaat het over hoe we beter gaan doen, die hond is niet mishandeld.

Arrogant my ass.
Ik zeg gewoon hoe het overkwam. Ik heb goedbedoeld gereageerd in een ander topic, je hebt er geen enkele reactie op gegeven. Hier kom je dan met zoiets en voor mij komt dat over alsof je de goedbedoelde tips uitlacht.
"Blijkbaar de foute voeding". Kom. Alsof daar geen onderliggende "steek" achter zat? Ofwel doe je nu alsof je neus bloedt, ofwel heb je het echt niet door. In elk geval moet je nu niet doen alsof ik iets fout heb gezegd.

Arrogant my ass.
Goh ja, die dierenartsen he, ik heb op vlak van voeding geleerd (aan den lijve) dat die daar eigenlijk jammer genoeg niks van kennen. Bij mij zeiden ze na 'tig onderzoeken omdat hij dus huidproblemen had, probeer anders dit eens (<insert Hill's anti allergie voer dat $$$ kost>). Waar dus evengoed granen en weet ik wat inzitten.
Goed dat je inderdaad kijkt wat er beter kan, qua brokvoeding kan ik Dog Lover's Gold Passion of Renske Verse Oceaanvis aanraden, maar er zijn ondertussen veel merken die graanvrij en evenwichtig eten aanbieden. @Mulan had er ook al eentje voorgesteld denk ik.

Ja natuurlijk zat daar een steek achter. Lees je mijn andere commentaren en posts? Dat is in feite wat ik doe. Of hoe ik doe.
Ik ga hier geen goedbedoelde tips uitlachen, ik was oprecht onder de indruk van wat er uitgelegd werd, vandaar mijn emoji ‘😮’ want ik was wel geschrokken van wat ik las. Ik denk dat ik beter deed met voor te lezen aan mijn echtgenoot en samen al eens beginnen rondkijken dan eindeloos in discussie te gaan over iets wat niet ter discussie staat. Men had/heeft gelijk en ik/wij nemen dat ter harte.

Uw arrogant opmerking is fout, blijft fout en mijn welgemeende wens daarover staat.

Ja natuurlijk zat daar een steek achter. Lees je mijn andere commentaren en posts? Dat is in feite wat ik doe. Of hoe ik doe.
Ik ga hier geen goedbedoelde tips uitlachen, ik was oprecht onder de indruk van wat er uitgelegd werd, vandaar mijn emoji ‘😮’ want ik was wel geschrokken van wat ik las. Ik denk dat ik beter deed met voor te lezen aan mijn echtgenoot en samen al eens beginnen rondkijken dan eindeloos in discussie te gaan over iets wat niet ter discussie staat. Men had/heeft gelijk en ik/wij nemen dat ter harte.
👍
Uw arrogant opmerking is fout, blijft fout en mijn welgemeende wens daarover staat.
Wuk? :unsure:

Hier sinds enkele weken ook een nieuwe lookpers.
Had ik geweten hoe goed die werkt had ik de oude al jaren geleden weggesmeten!

Straks komt hier een nieuw XL kersenpittenkussentje toe

giphy.gif

Oud worden, het is met wat.

Ik moet ook een nieuwe lookpers. Der komt tegenwoordig meer langs boven als verlies deruit...

Hoe sneuvelt een lookpers? Die van ons dateert waarschijnlijk al van kort nadat look gedomesticeerd werd en werkt nog steeds (veel moet dat ook niet doen é).

Hier kwamen de handvaten los van te vaak in de vaatwasser te zitten.

En je moest hier keihard persen. Waarschijnlijk waren de gaatjes niet meer zo te best.

Hoe werkt zo een peller @Tomski ?

Hoe sneuvelt een lookpers? Die van ons dateert waarschijnlijk al van kort nadat look gedomesticeerd werd en werkt nog steeds (veel moet dat ook niet doen é).

die van mij heeft teveel speling tussen het vatje en de pers zelf waardoor er teveel wegens de druk langs boven weer uitkomt.

Hier kwamen de handvaten los van te vaak in de vaatwasser te zitten.

En je moest hier keihard persen. Waarschijnlijk waren de gaatjes niet meer zo te best.

Hoe werkt zo een peller @Tomski ?

je steekt zo een teentje look in die buis van silicone en dan rol je daarmee, dan komt de look er gepeld uit.

Terug
Bovenaan