BwaStraks sta ik hier bekend als een negatieveling terwijl dat niet altijd het geval is![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BwaStraks sta ik hier bekend als een negatieveling terwijl dat niet altijd het geval is![]()

Same, grote fan van mooi weer maar dit weekend mocht het regenen en stormen en sneeuwen. We moeten naar een feestje waar ik totaal geen zin in hebDe weersvoorspelling van het weekend. Heb 1 maand ziekteverlof met de orders van de dokter om zo veel mogelijk buitenshuis te zijn. Heel de maand geregend en mijn ziekteverlof teneinde is, komt het goede weer. Had beter een maand later naar de dokter gegaan.

.airfryer party?Same, grote fan van mooi weer maar dit weekend mocht het regenen en stormen en sneeuwen. We moeten naar een feestje waar ik totaal geen zin in heb.
Neen anders ging ik wel degelijk mijn kat sturen.airfryer party?
maar nu weet ge wel dat het altijd nog erger kon he. Dus eigenlijk is dat toch ook een beetje een troost, niet?Neen anders ging ik wel degelijk mijn kat sturen.
Een schamele troost is ook een troost zeker?maar nu weet ge wel dat het altijd nog erger kon he. Dus eigenlijk is dat toch ook een beetje een troost, niet?
`t is dat: nu kan je elke keer je zucht zeggen: maar nog goed dat ik niet bij Tonerider ben met zijn airfryersteak, of alles is beter dan pizza van den aldi in den magnetron.Een schamele troost is ook een troost zeker?
Hangt er natuurlijk vanaf. Als je een toffe gast bent dan kan ik mijn honger ook wel verdringen met bier en frieten halen van het frituur.`t is dat: nu kan je elke keer je zucht zeggen: maar nog goed dat ik niet bij Tonerider ben met zijn airfryersteak, of alles is beter dan pizza van den aldi in den magnetron.
Misschien moet ge mijn gifke downloaden op uw gsm. Het zal u door moeilijke tijden door loodsen. Want hoe slecht het ook mag zijn, het is nooit Tonerider-slecht.
Zo slecht was het weer de voorbije dagen nu toch ook niet. Of toch niet de volledige dagen. Ik heb dit weekend minstens vijf à zes uur per dag in de tuin gewerkt. Zelfs gisteren.De weersvoorspelling van het weekend. Heb 1 maand ziekteverlof met de orders van de dokter om zo veel mogelijk buitenshuis te zijn. Heel de maand geregend en mijn ziekteverlof teneinde is, komt het goede weer. Had beter een maand later naar de dokter gegaan.
airfryer party?
Nu is het GENOEG met al dat gezeik over wat er wel of niet in dien airfryer kan hé !!!Neen anders ging ik wel degelijk mijn kat sturen.
In China zouden ze daar niet naar om kijken.Nu is het GENOEG met al dat gezeik over wat er wel of niet in dien airfryer kan hé !!!

YT is vergeven van de reclame. Wordt erger dan VTMSinds vandaag krijg ik op Youtube advertenties te zien. Gebruik al jaren Firefox en Ublock. Nog nooit een advertentie gehad tot vandaag.![]()
Wanneer is een roos kostuum mooi?Weeral James Cooke met zijn spuuglelijk roze kostuum. En nu gaan ze die dwaas nu nog overal op de radio draaien ook zeker? Hopelijk faalt heel dat stom lied.
Dankzij onze hond hebben we opmerkelijk minder last van insecten dan vroeger. Van het moment dat hij eentje in de mot krijgt (pun intended), hebben ze ongeveer 8 seconden te tijd om terug de weg naar buiten te vinden, anders eet hij ze gegarandeerd op.Redelijk wat last van dikke vliegen de laatste twee weken. Ik dacht ook dat het alleen in huis was maar zie er op en rond terrastafel ook altijd een hele hoop zitten.
Onze kat sprong er vroeger ook naar. Maar nu is hij wat te oud (en te lui).Dankzij onze hond hebben we opmerkelijk minder last van insecten dan vroeger. Van het moment dat hij eentje in de mot krijgt (pun intended), hebben ze ongeveer 8 seconden te tijd om terug de weg naar buiten te vinden, anders eet hij ze gegarandeerd op.
Nadeel is wel dat mijn ramen regelmatig vol hondenkwijl hangen.