Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De weersvoorspelling van het weekend. Heb 1 maand ziekteverlof met de orders van de dokter om zo veel mogelijk buitenshuis te zijn. Heel de maand geregend en mijn ziekteverlof teneinde is, komt het goede weer. Had beter een maand later naar de dokter gegaan.
Same, grote fan van mooi weer maar dit weekend mocht het regenen en stormen en sneeuwen. We moeten naar een feestje waar ik totaal geen zin in heb 🤮🤮🤮🤮.

Een schamele troost is ook een troost zeker?
`t is dat: nu kan je elke keer je zucht zeggen: maar nog goed dat ik niet bij Tonerider ben met zijn airfryersteak, of alles is beter dan pizza van den aldi in den magnetron.

Misschien moet ge mijn gifke downloaden op uw gsm. Het zal u door moeilijke tijden door loodsen. Want hoe slecht het ook mag zijn, het is nooit Tonerider-slecht.

`t is dat: nu kan je elke keer je zucht zeggen: maar nog goed dat ik niet bij Tonerider ben met zijn airfryersteak, of alles is beter dan pizza van den aldi in den magnetron.

Misschien moet ge mijn gifke downloaden op uw gsm. Het zal u door moeilijke tijden door loodsen. Want hoe slecht het ook mag zijn, het is nooit Tonerider-slecht.
Hangt er natuurlijk vanaf. Als je een toffe gast bent dan kan ik mijn honger ook wel verdringen met bier en frieten halen van het frituur.

Terwijl ik dan aan het lachen ben met jij die je taaie biefstuk aan het kauwen bent en dan door spoelt met een pizza papje. Dan heb ik wel een legendarische avond gemist..

De weersvoorspelling van het weekend. Heb 1 maand ziekteverlof met de orders van de dokter om zo veel mogelijk buitenshuis te zijn. Heel de maand geregend en mijn ziekteverlof teneinde is, komt het goede weer. Had beter een maand later naar de dokter gegaan.
Zo slecht was het weer de voorbije dagen nu toch ook niet. Of toch niet de volledige dagen. Ik heb dit weekend minstens vijf à zes uur per dag in de tuin gewerkt. Zelfs gisteren.

Weeral James Cooke met zijn spuuglelijk roze kostuum. En nu gaan ze die dwaas nu nog overal op de radio draaien ook zeker? Hopelijk faalt heel dat stom lied.

We hebben dringend een militair nodig die een dreigbrief naar Studio100/Woestijnvis stuurt, zijn plopkoeken op de plaatselijke brievenbus achterlaat en ontsnapt met een Shermantank uit het legermuseum!

Sinds vandaag krijg ik op Youtube advertenties te zien. Gebruik al jaren Firefox en Ublock. Nog nooit een advertentie gehad tot vandaag. :headshake:

Zaterdag een kleine retour naar Frankrijk gestuurd, blijkbaar als ik via bpost het pakketje track zouden ze het bij mij thuis leveren in plaats van in Frankrijk....Moest ik het pakketje krijgen thuis het beste naar het post kantoor gaan veronderstel ik met het betalingsbewijs...Wat een clowns.

Redelijk wat last van dikke vliegen de laatste twee weken. Ik dacht ook dat het alleen in huis was maar zie er op en rond terrastafel ook altijd een hele hoop zitten.

Redelijk wat last van dikke vliegen de laatste twee weken. Ik dacht ook dat het alleen in huis was maar zie er op en rond terrastafel ook altijd een hele hoop zitten.
Dankzij onze hond hebben we opmerkelijk minder last van insecten dan vroeger. Van het moment dat hij eentje in de mot krijgt (pun intended), hebben ze ongeveer 8 seconden te tijd om terug de weg naar buiten te vinden, anders eet hij ze gegarandeerd op.

Nadeel is wel dat mijn ramen regelmatig vol hondenkwijl hangen.

Dankzij onze hond hebben we opmerkelijk minder last van insecten dan vroeger. Van het moment dat hij eentje in de mot krijgt (pun intended), hebben ze ongeveer 8 seconden te tijd om terug de weg naar buiten te vinden, anders eet hij ze gegarandeerd op.

Nadeel is wel dat mijn ramen regelmatig vol hondenkwijl hangen.
Onze kat sprong er vroeger ook naar. Maar nu is hij wat te oud (en te lui).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan