Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al drie dagen last van keelpijn, lichte hoofdpijn. Vriendin zit nu in Parijs bij haar familie dus kan ze niet voor me zorgen...
Heb wel vandaag m'n vakantiegeld ontvangen. Mocht een beetje meer zijn maar kom, ik doe niet moeilijk.

Geen woorden voor eigenlijk, hierdoor zijn er 14 mensen gestorven waaronder 2 kleine kinderen.

marc van ranst blijft toch een ergerlijk ventje....

zonet es op zn FB gekeken, en hij is weer een collage aan het maken met zijn "fb haters", en het zijn volgens hem weer allemaal VB of NVA kiezers... kwestie van lekker selectief te werk te gaan.

ik vermoed dat hij z'n gezelschapspelletjes beu aan het worden is in zijn bunker....

Mensen die niet goed weten wanneer ze reply all of gewoon reply moeten gebruiken in hun mailbox. Gaan we op bureau een cadeautje kopen voor zieke collega. Iemand komt met het idee af om iets bepaald te kopen en geeft zijn rekeningnummer zodat we allemaal onze bijdrage kunnen storten. De tien anderen klikken natuurlijk op 'Reply all' om te zeggen dat het gestort is 😬.

Dankzij onze hond hebben we opmerkelijk minder last van insecten dan vroeger. Van het moment dat hij eentje in de mot krijgt (pun intended), hebben ze ongeveer 8 seconden te tijd om terug de weg naar buiten te vinden, anders eet hij ze gegarandeerd op.

Nadeel is wel dat mijn ramen regelmatig vol hondenkwijl hangen.
Die van mij beginnen te kwijlen als ik de vliegenmepper bovenhaal, meestal moet ik de vliegen dan ook maar wat naar beneden jagen...

Ik let er wel op dat ze van wespen afblijven.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze hier in de colruyt uw zakken nog altijd vullen.
Ze doen dat alleen met bakken, maar niet met zakken die ze moeten aanraken.

Terwijl ze wel al mijn producten sowieso in hun handen moeten pakken, maar die zak dat mag dan niet...

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze hier in de colruyt uw zakken nog altijd vullen.
Ze doen dat alleen met bakken, maar niet met zakken die ze moeten aanraken.

Terwijl ze wel al mijn producten sowieso in hun handen moeten pakken, maar die zak dat mag dan niet...
#Wijzijngeenzakkenvullers statement van de Colruyt in je buurt.

Men gaat ervan uit dat iedereen de handen ontsmet als ze de winkel binnengaan (ook als je van die grijze handvatten gebruikt), en dus bij het nemen van boodschappen uit de rekken, dit dus "clean" gebeurd. Zo'n zak komt uit de "vieze" buitenwereld, en kan dus gecontamineerd zijn.

ergernisje: door dat ik vaak in Duitse conversaties zit voor het werk, en veel duitse filmpjes op youtube check, en ook véél in duitsland op verlof ga...

lees ik dus het topic "Wat heb je vandaag gekocht?" ook als Wat heb jij vandaag gekookt?

en klik ik dus vaak het verkeerde topic aan

Ich habe ja gar nichts gekocht jung!
Toen ik pas Duits studeerde liet ik me vaak vangen door die "falscher Freund": gekocht ipv gekauft zeggen.

Niet aangeraden als je wilt vertellen dat je een nieuwe hond hebt.

Een van mijn klassen heeft een Congolees meisje. Die was vorige week ziek. Op zo een dag, lezen ze in de les Frans een tekst met foto’s bij. Een van die foto’s is van ene Pierre. Pierre is ook Afrikaans en daarop zegt de leerkracht ‘huh… een *bruine* Pierre??’
Hetgeen op zich… tja ik was er natuurlijk niet bij maar ze zijn het mij komen zeggen en ze waren toch wat aangedaan. Rekening houden, ging hier over een Marokkaans meisje en een Russisch, ze zijn 13 en dat is bij hen toch verkeerd gevallen. Dan erger ik mij toch wat aan de collega.

ergernisje: door dat ik vaak in Duitse conversaties zit voor het werk, en veel duitse filmpjes op youtube check, en ook véél in duitsland op verlof ga...

lees ik dus het topic "Wat heb je vandaag gekocht?" ook als Wat heb jij vandaag gekookt?

en klik ik dus vaak het verkeerde topic aan

Ich habe ja gar nichts gekocht jung!
Ik lees het altijd als "Wat heb jij vandaag gerookt". Mijn Duits is niet zo goed :unsure:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan