pardal
Well-known member
Bij ons zijn ze toch terug, niet zo veel als vroeger.Welke? Die zijn verdwenen door covid en niet terug gekomen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons zijn ze toch terug, niet zo veel als vroeger.Welke? Die zijn verdwenen door covid en niet terug gekomen.![]()
Maar dan mist ge alle proevertjes!
Ik heb zelfs nog nooit proevertjes geweten in de Colruyt, net zoals die pijlenWelke? Die zijn verdwenen door covid en niet terug gekomen.
@Sylverscythe in de Colruyt kan dat ook perfect!
Alleen moet je gaan na 19u, heerlijk rustig dan zonder bejaarden en klein grut.![]()
.Mmm, zo ne wakke chips die daar al 6 uur ligt.Maar dan mist ge alle proevertjes!

Waarom gaat ge dan naar de Colruyt als er geen proevertjes zijn?Ik heb zelfs nog nooit proevertjes geweten in de Colruyt, net zoals die pijlen.
Dat zijn de beste!Mmm, zo ne wakke chips die daar al 6 uur ligt.![]()
Idem, maar misschien is dit een Limburgse Colruyt-traditieBij ons zijn ze toch terug, niet zo veel als vroeger.
.Om te winkelen en er zo snel mogelijk weer buiten te zijn?Waarom gaat ge dan naar de Colruyt als er geen proevertjes zijn?
Daar dient de ALDI/Lidl voor Colruyt en Jumbo voor u vol te steken.Om te winkelen en er zo snel mogelijk weer buiten te zijn?
kheb toch ook zo iemand gekend: die ging elke zaterdagmorgen en had eigenlijk zo zijn ontbijt. Dat was die mens zijn ritueel. Toen die snacks en gratis koffie werden afgeschaft vanwege Corona was die er wel even van ontdaan want wat moest hij nu op zaterdagmorgen doen.Ik zou toch eens in die kamer willen zitten waar de de camerabeelden kunnen zien. Om dan heel de tijd die proevertjes in de gaten te houden.
Sommigen kennen echt geen schaamte op dst vlak.
Als ik zo rondkijk op straat kan dat wel kloppen.Bende fretzakken
België blijkbaar nr4 in top veelvraten (uit 180 tal landen ofzo). USA nr2.
We eten bijna het dubbele van de dagelijks aangeraden calorieën.
Dit zal het probleem zijn.En ik die normaal gezien altijd ben
Echt he, dat was echt de hel voor mijkheb toch ook zo iemand gekend: die ging elke zaterdagmorgen en had eigenlijk zo zijn ontbijt. Dat was die mens zijn ritueel. Toen die snacks en gratis koffie werden afgeschaft vanwege Corona was die er wel even van ontdaan want wat moest hij nu op zaterdagmorgen doen.
Niet op letten, ik had mijn dagelijkse hersenaneurysma.Dit zal het probleem zijn.
Als er een helmplicht voor voetgangers komt, laat ik voortaan de hond uit met de auto!![]()
Sorry, maar da’s nu toch ook wel gewoon zever eh. Die foto is overduidelijk niet in West-Vlaanderen gemaakt. Iedereen weet dat ze daar nog met paard en kar rijden!Zonet in West-Vlaanderen gespot:
![]()