Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Swat, ik ben wel pro koppelen van boetes aan het inkomen naar Scandinavisch model. Dan moeten de Donna's van de wereld wat minder betalen en de Jean-Jaques-Edouards een pakje meer. En mochten die boetes sneller komen dan hebben ze wellicht ook sneller effect.
Gewoon dat rijbewijs met punten invoeren, in Frankrijk goed voor een daling van de mortaliteit op de weg met ongeveer 25%

Sommige producenten steken soms meer tijd en moeite in hun verpakking dan in het product zelf denk ik. :angry:

Idd.
Plus helmplicht voor fietsers? :oi22:
some-men-just-want-to-watch-the-world-burn-batman.gif

Swat, ik ben wel pro koppelen van boetes aan het inkomen naar Scandinavisch model. Dan moeten de Donna's van de wereld wat minder betalen en de Jean-Jaques-Edouards een pakje meer. En mochten die boetes sneller komen dan hebben ze wellicht ook sneller effect.
gaat nooit gebeuren, de rijken gaan hun eigen niet kloten eh

Na die rage van @Tomski viel mijn euro dat ze die pijlen bij ons weg gedaan hebben.

Misschien om ruzies waarin ik ooit eens betrokken was te voorkomen. (gevraagd tegen de lokale Tomski of hij soms inspecteur was van de lokale Colruyt verkeerspolitie)
Waarom stel ik me hier onniddellijk een man bijt hond reportage bij voor.

Zoiets als die gast van het buurt informatie netwerk.

VRT radionieuws met het feitje dat Rice verhuist naar Arsenal. Een Britse voetballer die naar een Britse voetbalploeg verhuisd, komende van een Britse ploeg. Who cares?

Terwijl er even goed een Belg (Tibo Persyn) ook werd getransfereerd vandaag. Waar gaat het toch naar toe.

VRT radionieuws met het feitje dat Rice verhuist naar Arsenal. Een Britse voetballer die naar een Britse voetbalploeg verhuisd, komende van een Britse ploeg. Who cares?

Terwijl er even goed een Belg (Tibo Persyn) ook werd getransfereerd vandaag. Waar gaat het toch naar toe.
Beiden lijken me als voetbalfeitje weinig interessant voor het algemeen nieuws.

Mensen die in de colruyt tegen de richting van de pijlen inlopen :eviltongue:

wie zijn ze? waarom doen ze dat? aargh
Hé, je moet toch niet altijd de hele Colruyt door? Als ik daar kom om drie dingen te halen, ga ik geen 47 rayons doen hé. Dat is de meest efficiënte weg hup hup hup.

Ik ga naar een supermarkt waar twee karren elkaar kunnen kruisen in een gang...

Al gedraagt iedereen zich ook alsof ze net een lobotomie hebben ondergaan, maar dat zijn gewoon supermarkten in het algemeen zeker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan