Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelfs nog nooit proevertjes geweten in de Colruyt, net zoals die pijlen :unsure:.
Waarom gaat ge dan naar de Colruyt als er geen proevertjes zijn?

Voor Corona ging ge daar naar toe om eens goed te boeffen en als ge er toch zijt, doet ge uw inkomen tussen het eten door.

Ik zou toch eens in die kamer willen zitten waar de de camerabeelden kunnen zien. Om dan heel de tijd die proevertjes in de gaten te houden.
Sommigen kennen echt geen schaamte op dst vlak.

Bende fretzakken :p

België blijkbaar nr4 in top veelvraten (uit 180 tal landen ofzo). USA nr2.
We eten bijna het dubbele van de dagelijks aangeraden calorieën.

Ik zou toch eens in die kamer willen zitten waar de de camerabeelden kunnen zien. Om dan heel de tijd die proevertjes in de gaten te houden.
Sommigen kennen echt geen schaamte op dst vlak.
kheb toch ook zo iemand gekend: die ging elke zaterdagmorgen en had eigenlijk zo zijn ontbijt. Dat was die mens zijn ritueel. Toen die snacks en gratis koffie werden afgeschaft vanwege Corona was die er wel even van ontdaan want wat moest hij nu op zaterdagmorgen doen.

Mijn hand opengehaald aan een stalen plaat en naar spoed mogen gaan om de boel weer dicht te laten naaien.
Verdomme he! En ik die normaal gezien altijd handschoenen draag.
3 draadjes, een tetanus spuit en een doktersbriefje verder ben ik weer thuis.
Dat zal dus wat minder klussen worden de komende dagen.

Laatst bewerkt:
kheb toch ook zo iemand gekend: die ging elke zaterdagmorgen en had eigenlijk zo zijn ontbijt. Dat was die mens zijn ritueel. Toen die snacks en gratis koffie werden afgeschaft vanwege Corona was die er wel even van ontdaan want wat moest hij nu op zaterdagmorgen doen.
Echt he, dat was echt de hel voor mij

Zonet in West-Vlaanderen gespot:

dog-walking-owner-exercises-pet-dog-on-public-road-from-the-comfort-A5B1HH.jpg

Als er een helmplicht voor voetgangers komt, laat ik voortaan de hond uit met de auto! 😡

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan