Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze nacht gedroomd dat het huis van m'n buren in brand stond en nu staat gvd het appartement er langs in brand :unsure: :unsure:

't Gaat dan eens gedaan zijn met hem ideeën te geven he jongens, ik moet hier elke keer mijn hart vasthouden als @Tonerider de airfryer bovenhaalt omdat ik niet weet wat hij daar nu weer in gaat smijten.
Ik ga jou eens een goed idee geven:

12640379-red-handle-with-scissors-that-cut-the-power-cord-to-an-electrical-outlet.jpg

Ik pimp die Dr Oetkers altijd :lol:

De Pollo leg ik grote stukken brie op voor ik ze in de oven schuif
De BBQ chicken krijgt groene en rode paprika en versgesneden ei en nog een shitload mozarella, en als ie er uit komt, nog wat heinz sweet BBQ sauce.
Op de Salami leg ik nog wat pepperoni bij en kaas.

Dat deed ik in Frankrijk met de deze:

Was toen 1€ hiervoor. Je kon quasi alle types geraspte kaas (en niet geraspte kaast vb mozarella) super goedkoop op de kop tikken.
Dan oregano, gehakt (https://www.aldi.be/nl/p/gemengd-gehakt-2087-1-0.article.html), stukjes spek, hesp, champignons en dan ananas erbij.
Ik ben toen 10 kilo bijgekomen op 6 maand en mijn buikspieren waren volledig weg... quasi om de 2 - 3 dagen had ik er een pizza doorgedraaid...

Was wel enorm lekker en een pak makkelijker dan met deeg zitten te klungelen.

't Gaat dan eens gedaan zijn met hem ideeën te geven he jongens, ik moet hier elke keer mijn hart vasthouden als @Tonerider de airfryer bovenhaalt omdat ik niet weet wat hij daar nu weer in gaat smijten.
Dat is enorm simpel opgelost. Als jij altijd kookt dan loop je dat risico niet.

Ik ga jou eens een goed idee geven:

12640379-red-handle-with-scissors-that-cut-the-power-cord-to-an-electrical-outlet.jpg

Mensen die in de colruyt tegen de richting van de pijlen inlopen :eviltongue:

wie zijn ze? waarom doen ze dat? aargh
Ik doe dat.

Mensen die die pijlen willen volgen, wie zijn ze? Waarom doen ze dat? Waarom kunnen ze niet eens een klein beetje rebels zijn in het leven?

Volk dat hun kar midden van het gangpad laat staan, dat is een ander verhaal...

De fiets van onze dochter proberen verkopen op marketplace 2de hands. Wat moet een mens doen zodat de oplichters/bots op voorhand weten dat ze een ander slachtoffer mogen zoeken.

De fiets van onze dochter proberen verkopen op marketplace 2de hands. Wat moet een mens doen zodat de oplichters/bots op voorhand weten dat ze een ander slachtoffer mogen zoeken.
Ik heb vorig jaar ook een fiets gezet op 2dehands.be en na een paar dagen was hij verkocht.
Ik had geen last van oplichters, maar wel van naïeve armoezaaiers die dachten dat ze een koopje konden doen en maar een paar honderd euro wilden geven.

De kranten die nog wat lager zakken. Nu zoeken ze de mensen met een vreselijke ziekte of met een beperkt inkomen die boetes bijeen sprokkelen.

Weet je Donna, misschien moet je op voorhand beseffen dat je op een uitkering leeft en dus een veiligheidsmarge inbouwen in je rijgedrag, dus ipv de gebruikelijke 10 teveel op de teller, gewoon het max op de teller waardoor je waarschijnlijk altijd 2 a 3km trager rijdt dan je mag.

Echt, waar blijven ze toch zo'n mensen vinden?

De kranten die nog wat lager zakken. Nu zoeken ze de mensen met een vreselijke ziekte of met een beperkt inkomen die boetes bijeen sprokkelen.

Weet je Donna, misschien moet je op voorhand beseffen dat je op een uitkering leeft en dus een veiligheidsmarge inbouwen in je rijgedrag, dus ipv de gebruikelijke 10 teveel op de teller, gewoon het max op de teller waardoor je waarschijnlijk altijd 2 a 3km trager rijdt dan je mag.

Echt, waar blijven ze toch zo'n mensen vinden?
"Telkens ging het om lichte snelheidsovertredingen, die tussen 11 mei en 25 mei begaan waren. Ik moet in de meeste gevallen 53 euro betalen, soms wat meer."

Sorry Donna, maar als je "wat meer" dan 53 € moet betalen dan is dat niet omdat je licht over de maximumsnelheid gaat.

Swat, ik ben wel pro koppelen van boetes aan het inkomen naar Scandinavisch model. Dan moeten de Donna's van de wereld wat minder betalen en de Jean-Jaques-Edouards een pakje meer. En mochten die boetes sneller komen dan hebben ze wellicht ook sneller effect.

Er gaat geen dag voorbij of er staat een berichtje open van iemand die weer IT-meuk problemen heeft.

Nu weer eentje die geen mails meer kan sturen.

Jeetje, ik ga me eens volledig moeten gaan deconnecteren denk ik.

"Telkens ging het om lichte snelheidsovertredingen, die tussen 11 mei en 25 mei begaan waren. Ik moet in de meeste gevallen 53 euro betalen, soms wat meer."

Sorry Donna, maar als je "wat meer" dan 53 € moet betalen dan is dat niet omdat je licht over de maximumsnelheid gaat.

Swat, ik ben wel pro koppelen van boetes aan het inkomen naar Scandinavisch model. Dan moeten de Donna's van de wereld wat minder betalen en de Jean-Jaques-Edouards een pakje meer. En mochten die boetes sneller komen dan hebben ze wellicht ook sneller effect.
Wat mij vooral stoort is dat we meer en meer verschuiven naar een wereld waarin mensen in de slachtofferrol kruipen terwijl het gewoon de consequenties zijn van hun eigen acties. En dat kranten dit dan ook nog ondersteunen door ze een platform te geven.
Daarbij aansluitend ook meer en meer een wereld waarbij (wetenschappelijke) feiten niet aanvaard worden, maar ieder zijn eigen versie van alternatieve 'feiten' mag hebben.

Wat mij vooral stoort is dat we meer en meer verschuiven naar een wereld waarin mensen in de slachtofferrol kruipen terwijl het gewoon de consequenties zijn van hun eigen acties. En dat kranten dit dan ook nog ondersteunen door ze een platform te geven.
Daarbij aansluitend ook meer en meer een wereld waarbij (wetenschappelijke) feiten niet aanvaard worden, maar ieder zijn eigen versie van alternatieve 'feiten' mag hebben.
Dit is dus ohh zo waar.
Ik krijg er gewoon het vliegend schijt van.
Wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten.

Pa die hier ad deur staat met zijn laptop.
Ik kan mijn gazet weer nimeer lezen en die filmkessaait (YT) werkt ook niet.

Ok , kzal ns kijken.
Stond weer op vliegtuigstand.
Old peeps :help:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan