Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik denk dat op Tinder mensen toch wat extreem van hun beste kant laten zien. Ik zie mensen die paragliden, ergens op een top van een berg staan, ergens in het hol van pluto hiken. Zo avontuurlijk ben ik niet. Naast zo iemand ben ik maar een brave saaierd. En dan skip ik nog de hipstertoestanten(yoga) of vegetariërs/veganisten, mensen met een grote tatoeages langs alle kanten op hun lijf. Toch veel "new age" precies.
Ik ben ook niet klaar om te daten met mensen met 3 a 4 kinderen. Kheb al de switch in m'n hoofd moeten maken om andermands kinderen te aanvaarden, maar iemand met 1 kind van 4 a 5 jaar is toch iets anders dan iemand met een 13, 11 en 7 jarige. Raar, maar voor mij is dat precies toch nog een drempel. Mss verander ik van gedachte later. Maar al bij al veel weirdo's out there.
Ik swipte toch ook bewust de avontuurlijke foto’s naar links. Ik ben zelf een wielertoerist (vriend geheel toevallig ook) en ik zou een hike-vakantie (of bikepacking) op mijn tempo (en basic comfort) wel eens zien zitten. Een motorfiets kon er ook wel nog door, ben opgegroeid achterop de moto :p. Maar het is inderdaad ergens wel belangrijk dat je u kan vinden in elkaars hobby/levensstijl. Je moet niet alles samen doen maar als de voorkeuren ver uit elkaar liggen zie ik het niet werken. Iemand die iedere vakantie wil doorbrengen in een all in strandhotel zou bij mij ook niet werken, maar heb toch graag iets of wat basic comfort. Steek mij een week in een tent zonder basic sanitair en ik loop gegarandeerd zo lastig dat niet meer aangenaam is :p.
Ca va toch nog. Koppel dat ik "ken", hebben er ondertussen 7. Ze hadden er elk 3 uit een vorige relatie en nu nog eentje samen :eek:

Op tinder heeft er gisteravond iemand na 3 weken nog eens gereageerd. Toch maar nog een (in mijn ogen) grappige opmerking gegeven en binnen 3 weken misschien nog eens kijken ;)
Hmm heb den indruk dat bij hun echt wel weegt. Zij zit al een jaar opgesloten tussen 4 muren met al die kinderen. Zij zoekt daardoor bewust aandacht van andere mannen op. Ze post wekelijks overbelichte en overduidelijk bewerkte selfies op social media. Ze zit ganse dagen thuis en maakt zich speciaal op voor die foto’s. Zou mij niet verbazen moest er ook ergens een profieltje bestaan :/..

De moed zo toch bijeen geschraapt om eens een dating app te installeren op mijn smartphone. Wat een fake volkje allemaal en hoeveel spam je binnenkrijgt dat is echt belachelijk. Ben toch altijd wel een tikkeltje op mijn hoede stel dat het zo'n fake profiel is uit Nigeria dat u alleen maar geld probeert af te troggelen.

Nu ondertussen toch zo met iemand aan de klap geraakt en gelukkig blijft het momenteel bij wat chatten. Ze wilt niet afspreken met corona en dat vind ik eigenlijk best wel ok. Geleidelijk aan in mekaars zone terechtkomen. Ik mag de grote fout niet maken als weduwenaar om te gaan vergelijken met de grote liefde van mijn leven destijds. Zou niet fair zijn tegenover de deze. Ach ja we zien wel wat er allemaal van komt....

Tegenwoordig zie je ook vaak "not a fan of vanilla" dus dan weet je dat je je aan kinderen shit mag verwachten.

Alsook de classics: avontuurlijk en open minded ofc. 😉

Tegenwoordig zie je ook vaak "not a fan of vanilla" dus dan weet je dat je je aan kinderen shit mag verwachten.

Alsook de classics: avontuurlijk en open minded ofc. 😉
ah dat betekent dat iemand een kinderwens heeft? Ik dacht dat vanilla stond voor conventionele sex als in tegenstelling tot meer kinky varianten... waar heb ik dat toch gelezen??? :oops:

Ge moet zo denken:

Er zijn veel mensen in een relatie die maar al te graag eens Tinder hadden uitgeprobeerd.
Jullie kunnen het tenminste doen!

Ik spreek niet voor mezelf.

Echt niet!

:unsure:

Samen een profiel aanmaken al dan niet met fake foto's en afwisselend mannen en vrouwen interesse aanklikken.
Fun gegarandaard :D

Ik swipte toch ook bewust de avontuurlijke foto’s naar links. Ik ben zelf een wielertoerist (vriend geheel toevallig ook) en ik zou een hike-vakantie (of bikepacking) op mijn tempo (en basic comfort) wel eens zien zitten. Een motorfiets kon er ook wel nog door, ben opgegroeid achterop de moto :p. Maar het is inderdaad ergens wel belangrijk dat je u kan vinden in elkaars hobby/levensstijl. Je moet niet alles samen doen maar als de voorkeuren ver uit elkaar liggen zie ik het niet werken. Iemand die iedere vakantie wil doorbrengen in een all in strandhotel zou bij mij ook niet werken, maar heb toch graag iets of wat basic comfort. Steek mij een week in een tent zonder basic sanitair en ik loop gegarandeerd zo lastig dat niet meer aangenaam is :p.
Ik spreek nu vooral voor mezelf, maar ik was ook wel wat "afgeschrikt" door de mega avonturiers etc.
Ik ben zelf een nuchter iemand, hou van avontuur, maar andere zaken hebben voorrang (kinderen, werk voornaamste factoren dan), dus iemand met alle tijd van de wereld en geen job waar er passie in kruipt matcht dan niet.
Maar ... zoals @ThomasMore al zei, dat zijn ergens verwachtingen of invullingen die je zelf doet.
Punt blijft "een nee heb je, een ja kun je krijgen".
Bij de "echte avonturiers" liep het al gauw spaak omdat ik wel merkte dat we niet op één lijn zaten, maar hoeveel er niet gewoon de leukste foto's van zichzelf op zetten of 3 foto's van één dezelfde reis ... Het waren er toch zeker ook een pak.

Die avontuurlijke foto's zijn meestal een Joker-trip met singles, naar Machu Picchu, waar dan uiteraard de schoonste foto op tinder van wordt geplaatst.
Voor de rest zijn het saaie duiven hoor.

Mijn foto's zijn ook de beste die ik kon kiezen eh. Ik ben enkele jaren geleden eens een weekje naar Spanje geweest, want anders ga ik altijd skien.
Guess what, natuurlijk een foto van mij in het zonnige Altea.

Vorige week uit verveling ook eens Tinder geïnstalleerd. Niet dat ik momenteel echt interesse heb of al klaar ben voor een nieuwe relatie. Uiteindelijk toch een paar matches en twee gesprekken gehad. Op zich wel leuk om te weten dat je nog een beetje deftig in de markt ligt.

Maar tgoh, alle cliché foto’s zijn nog steeds aanwezig en ik moet @Mathias55 gelijk geven over de foto’s. Ik heb ook precies het gevoel alsof ik maar een saai manneke ben. Ook zijn alle cliché foto’s nog steeds aanwezig. Oftewel ergens in de jungle aan her rondtrekken, ergens in Afrika tussen de kleine negertjes, foto’s van het skydiven, of uiteraard de klassiekers terwijl ze op een paard zitten of 7 foto’s met een coup wijn. Dat zijn allemaal dingen die mij niet interesseren en waar ik ook geen nood aan heb. Nee ik heb geen wanderlust en mijn droom is niet om de Kilimanjaro te beklimmen.

Ik merk wel dat ik kieskeuriger ben geworden. Alles met kinderen, lange valse nagels, domme filters, centimeters schmink, of profielen die té “hippie one luv” overkomen knal ik gewoon naar links. Daar heb ik allemaal geen goesting meer in.

Vorige week uit verveling ook eens Tinder geïnstalleerd. Niet dat ik momenteel echt interesse heb of al klaar ben voor een nieuwe relatie. Uiteindelijk toch een paar matches en twee gesprekken gehad. Op zich wel leuk om te weten dat je nog een beetje deftig in de markt ligt.

Maar tgoh, alle cliché foto’s zijn nog steeds aanwezig en ik moet @Mathias55 gelijk geven over de foto’s. Ik heb ook precies het gevoel alsof ik maar een saai manneke ben. Ook zijn alle cliché foto’s nog steeds aanwezig. Oftewel ergens in de jungle aan her rondtrekken, ergens in Afrika tussen de kleine negertjes, foto’s van het skydiven, of uiteraard de klassiekers terwijl ze op een paard zitten of 7 foto’s met een coup wijn. Dat zijn allemaal dingen die mij niet interesseren en waar ik ook geen nood aan heb. Nee ik heb geen wanderlust en mijn droom is niet om de Kilimanjaro te beklimmen.

Ik merk wel dat ik kieskeuriger ben geworden. Alles met kinderen, lange valse nagels, domme filters, centimeters schmink, of profielen die té “hippie one luv” overkomen knal ik gewoon naar links. Daar heb ik allemaal geen goesting meer in.

Oei, we zitten quasi in dezelfde vijver te vissen :wtf:
Van die samoerai zwaarden als nagels, om van te barfen. Meestal met een duckface (opgespoten lippen default pose) of een lege aanstarende blik zoals een hondje die juist aant kakken is.
Bah

Denk dat dat type vrouwen ook alleen maar mannen aantrekt die 't niet zo serieus nemen tbh.

Zijn zo de Tempation Island typekes die es poepen en door naar de volgende.

Ik merk wel dat ik kieskeuriger ben geworden. Alles met kinderen, lange valse nagels, domme filters, centimeters schmink, of profielen die té “hippie one luv” overkomen knal ik gewoon naar links. Daar heb ik allemaal geen goesting meer inin.
Ik zou ook al geen zin hebben om te proberen bij zo'n types.
Ik zou ook nog willen selecteren op divagedrag, zin voor drama, IQ, EQ, financieel gedrag, mate van nodige aandacht van andere mannen, hipstergehalte, mate van ambitie, ...

Oei, we zitten quasi in dezelfde vijver te vissen :wtf:
Van die samoerai zwaarden als nagels, om van te barfen. Meestal met een duckface (opgespoten lippen default pose) of een lege aanstarende blik zoals een hondje die juist aant kakken is.
Bah
Bwa, bij mij was het eerder een aquarium bezoek dan effectief vissen :unsure: plus gij zijt toch enkele jaren ouder dan mij (niet veel, maar kom) dus toch nog niet volledig dezelfde vijver. Misschien wat overlap maar meer niet :tongue:

Maar ja, Chanaya van 28 met ne kleine van 13 die eindelijk klaar is voor iets serieus of Chelsea met de duckface en haar zo geblondeerd dat zelfs Showbiz Bart zou zeggen “trop is teveel”, ze vliegen allemaal naar links.

Al denk ik dat als ik heel mijn lijst eens zou uittypen dat ik misschien toch té kieskeurig ben voor mijn eigen goed. :unsure:

Die avontuurlijke foto's zijn meestal een Joker-trip met singles, naar Machu Picchu, waar dan uiteraard de schoonste foto op tinder van wordt geplaatst.
Voor de rest zijn het saaie duiven hoor.

Mijn foto's zijn ook de beste die ik kon kiezen eh. Ik ben enkele jaren geleden eens een weekje naar Spanje geweest, want anders ga ik altijd skien.
Guess what, natuurlijk een foto van mij in het zonnige Altea.

Waarom zoude ge ook de slechtere foto's kiezen bij een vleeskeuring?

Slechter is relatief hé.
Je kan ook een mooie, leuke foto hebben die geen fout beeld van je schept.
Het blijft allemaal wat "fake/opgeklopt", that's just how it is, maar niet iedereen is zich daar even bewust van.
(Geen idee wat mijn punt hier is trouwens :-D)

Da's goed, als ik weer even vanuit mezelf spreek wilde kieskeuriger zijn vooral zeggen dat ik meer zelfkennis/zelfliefde had verkregen en minder nood aan externe validatie.

Ik snap trouwens de afknapping van een "lange valse nagel" look, maar ik merk van mezelf dat ik doorheen de jaren blijkbaar wel veranderd ben van "volledig naturel is mooi", naar, "wat make-up die accentueert en verzorgde en/of gekleurde nagels zijn wel fijn om naar te kijken"

Bwa, bij mij was het eerder een aquarium bezoek dan effectief vissen :unsure: plus gij zijt toch enkele jaren ouder dan mij (niet veel, maar kom) dus toch nog niet volledig dezelfde vijver. Misschien wat overlap maar meer niet :tongue:

Maar ja, Chanaya van 28 met ne kleine van 13 die eindelijk klaar is voor iets serieus of Chelsea met de duckface en haar zo geblondeerd dat zelfs Showbiz Bart zou zeggen “trop is teveel”, ze vliegen allemaal naar links.

Al denk ik dat als ik heel mijn lijst eens zou uittypen dat ik misschien toch té kieskeurig ben voor mijn eigen goed. :unsure:
Ivm dat "kieskeuriger" kan ik je enkel maar gelijk geven. Verstand komt met de jaren nee? En anderzijds: NEVER SETTLE DOWN.

Terug
Bovenaan