Eland
Well-known member
Ge kunt ook omgekeerd redeneren. Mijn account stond vol foto's van dagdagelijkse dingen. Één waar ik een banaan zat te eten, één waar ik lag te slapen, ... Wie dat oké vond en mij naar rechts swipete, gaf voor mij al direct aan dat al dat fake gedoe niet hoefde. Ge moet u daar echt niet in laten meegaan en enkel foto's van zotte dingen die ge eens één keer in uw leven doet opzetten.
Ik schreef mensen niet af omdat ze 'daar aan meededen', want er zijn genoeg mensen die daar wel in meegaan omdat ze niet willen onderdoen voor anderen, maar voor wie dat allemaal niet hoeft als ge 1 op 1 zijt met hen. Iedereen ziet er toch graag goed uit. Als ge zelf gelnagels schoon vindt en u daardoor beter in uw vel voelt, doe dat dan voor mijn part.
Ik schreef mensen niet af omdat ze 'daar aan meededen', want er zijn genoeg mensen die daar wel in meegaan omdat ze niet willen onderdoen voor anderen, maar voor wie dat allemaal niet hoeft als ge 1 op 1 zijt met hen. Iedereen ziet er toch graag goed uit. Als ge zelf gelnagels schoon vindt en u daardoor beter in uw vel voelt, doe dat dan voor mijn part.
Laatst bewerkt:

plus gij zijt toch enkele jaren ouder dan mij (niet veel, maar kom) dus toch nog niet volledig dezelfde vijver. Misschien wat overlap maar meer niet