Het grote BeyondGaming Dating topic

Zelf twee kindjes en nu bijna 5m samen met iemand met drie kindjes die niet op zoek was, dus alles kan. Chin up people :)
Zie ik daar in de verte een minibus :p.. 5 kinderen, good luck!

Mijn buren hebben vorig jaar een 5e bijgekregen, levering van hun nieuwe wagen is door corona al maanden uitgesteld. Bijgevolg kunnen die niet gezamenlijk erop uit :/.

Echt respect dat je zo kan denken, zover zie ik het nog niet. Ik kan hem echt niet zien als een verijking, hoe minder ik hoor van de partner van mijn ex hoe liever (ze heeft me laten zitten voor hem) Maar als ik de kinderen zo hoor is hij wel goed voor die gasten zeker mijn dochter, als de mama haar komt halen is het altijd van waar is... dat steekt wel soms. Maar voor de rest is het zoals bij jou, komen we echt goed overeen op gebied van de kinderen en dat is toch het allerbelangrijkste vind ik.
Ik zie haar nieuwe partner ook allerminst als een verrijking voor mijn kinderen (of bij uitbreiding voor mijn ex). Klinkt uiteraard jaloers, maar is gebaseerd op diens vorige partner die letterlijk gekgemanipuleerd een jaar in een psychiatrische instelling terecht is gekomen en nu nog steeds een vogel voor de kat is zonder enig noemenswaardig gevoel van eigenwaarde. Ik zie met mijn ex hetzelfde gebeuren en maak me daar wel zorgen over. Niet als mijn partner maar als de moeder van mijn kinderen. Vandaar ook dat ik recent een normaler contact met haar ben gaan toelaten. Blijft wel elke week enorm moeilijk om mijn kinderen in die omstandigheden achter te laten, maar zolang er niets strafbaar gebeurt, kan ik uiteraard niks ondernemen.

2 auto's for the time being inderdaad.
En in bedrijfswagen opties zitten geen grotere (lees: meer zitplaatsen) auto's; dus het wordt nog wat zoeken.
Denk dat het nog even twee auto's wordt en we eerst een huis gaan zoeken :crazy:

Mijn buren hebben vorig jaar een 5e bijgekregen, levering van hun nieuwe wagen is door corona al maanden uitgesteld. Bijgevolg kunnen die niet gezamenlijk erop uit :/.
Haha die bedenking heb ik me ook al wel gemaakt. Realistisch gezien is de kans op mijn leeftijd zeer groot dat een nieuwe partner reeds kinderen heeft. Als dat er 1tje is, lukt dat nog met die van mij in een “gewone” auto. Het vooruitzicht van een (mini)bus spreekt me momenteel allerminst aan maar ik veronderstel dat dat een kleine opgave is eens ik “de vrouw van m’n leven” ontmoet 😇. Ofwel met twee auto’s 🤓

Echt respect dat je zo kan denken, zover zie ik het nog niet. Ik kan hem echt niet zien als een verijking, hoe minder ik hoor van de partner van mijn ex hoe liever (ze heeft me laten zitten voor hem) Maar als ik de kinderen zo hoor is hij wel goed voor die gasten zeker mijn dochter, als de mama haar komt halen is het altijd van waar is... dat steekt wel soms. Maar voor de rest is het zoals bij jou, komen we echt goed overeen op gebied van de kinderen en dat is toch het allerbelangrijkste vind ik.

Als er een component is van verraad, is dat natuurlijk veel moeilijker, ik heb op dit moment geen indicatie dat me doet vermoeden dat de ander niet dezelfde normen en waarden heeft als ik.
Wanneer de ander al duidelijk heeft gemaakt dat trouw/een langdurige relatie met kinderen geen reden hoeven te zijn om u in te houden... Tja.. Dan zou ik ook een pak bitterder zijn! 😓
Veel sterkte

@Wannez ik zou gewoon zot komen dan 😭😨. Alez ja, nóg zotter! Veel sterkte want als ouder wil niemand in zo een positie zitten dat je gewoon zit te wachten tot wanneer de bom barst en dan maar hopen dat de kinderen zoveel mogelijk buiten schot blijven 😵😓

@Wannez ik zou gewoon zot komen dan 😭😨. Alez ja, nóg zotter! Veel sterkte want als ouder wil niemand in zo een positie zitten dat je gewoon zit te wachten tot wanneer de bom barst en dan maar hopen dat de kinderen zoveel mogelijk buiten schot blijven 😵😓
Merci, het voelt inderdaad aan als wachten op het onvermijdelijke zonder ook maar enige controle te hebben. Heeft een hele tijd geduurd eer ik dat min of meer een plaats kon geven maar ondertussen lukt het me toch goed om daar mee om te gaan.☀️

x1000

Ik heb zo mijn vriendin leren kennen. Ik sprak regelmatig af via Tinder met vrouwen, gewoon om iets te gaan drinken en dan zagen we wel. Ik zat niet per se op Tinder voor een relatie of seks of wat dan ook, gewoon om een keer per maand eens met iemand die ik nog niet kende iets te gaan drinken. Verwachtingen waren er zo goed als nooit langs mijn kant.

Ik vrees dat wanneer je te veel verwachtingen hebt van dates, het alleen maar kan tegenvallen. Het is oké wanneer het niet klikt. Als de andere persoon de klik niet voelt, dan is dat zo. Als je jezelf bent en het klikt niet, dan verlies je veel minder tijd dan door een rolletje te spelen waardoor de andere toch geïnteresseerd is en jullie langer in contact blijven. Jezelf anders gedragen dan anders is niet de manier om aan een relatie te beginnen in mijn ogen.
ook x 1.000

Verwachtingen staan verrassingen in de weg... dat blijken veel daters en Tinder-gebruikers te vergeten.

Tinder verhalen zijn wel geweldig... je maakt er wat op mee. Maar het beste is om rustige en relaxed te blijven.

Nogmaals aan iedereen die een lief zoekt: verwachtingen staan verrassingen in de weg!

Ge moet zo denken:

Er zijn veel mensen in een relatie die maar al te graag eens Tinder hadden uitgeprobeerd.
Jullie kunnen het tenminste doen!

Ik spreek niet voor mezelf.

Echt niet!

:unsure:

ook x 1.000

Verwachtingen staan verrassingen in de weg... dat blijken veel daters en Tinder-gebruikers te vergeten.

Tinder verhalen zijn wel geweldig... je maakt er wat op mee. Maar het beste is om rustige en relaxed te blijven.

Nogmaals aan iedereen die een lief zoekt: verwachtingen staan verrassingen in de weg!
Ik denk dat op Tinder mensen toch wat extreem van hun beste kant laten zien. Ik zie mensen die paragliden, ergens op een top van een berg staan, ergens in het hol van pluto hiken. Zo avontuurlijk ben ik niet. Naast zo iemand ben ik maar een brave saaierd. En dan skip ik nog de hipstertoestanten(yoga) of vegetariërs/veganisten, mensen met een grote tatoeages langs alle kanten op hun lijf. Toch veel "new age" precies.
Ik ben ook niet klaar om te daten met mensen met 3 a 4 kinderen. Kheb al de switch in m'n hoofd moeten maken om andermands kinderen te aanvaarden, maar iemand met 1 kind van 4 a 5 jaar is toch iets anders dan iemand met een 13, 11 en 7 jarige. Raar, maar voor mij is dat precies toch nog een drempel. Mss verander ik van gedachte later. Maar al bij al veel weirdo's out there.

Ik denk dat op Tinder mensen toch wat extreem van hun beste kant laten zien. Ik zie mensen die paragliden, ergens op een top van een berg staan, ergens in het hol van pluto hiken. Zo avontuurlijk ben ik niet. Naast zo iemand ben ik maar een brave saaierd. En dan skip ik nog de hipstertoestanten(yoga) of vegetariërs/veganisten, mensen met een grote tatoeages langs alle kanten op hun lijf. Toch veel "new age" precies.
Ik ben ook niet klaar om te daten met mensen met 3 a 4 kinderen. Kheb al de switch in m'n hoofd moeten maken om andermands kinderen te aanvaarden, maar iemand met 1 kind van 4 a 5 jaar is toch iets anders dan iemand met een 13, 11 en 7 jarige. Raar, maar voor mij is dat precies toch nog een drempel. Mss verander ik van gedachte later. Maar al bij al veel weirdo's out there.
Een green-screen, een goeie fotograaf en wat creativiteit maken van jou een echte avonturier in Corona-tijden.

Een green-screen, een goeie fotograaf en wat creativiteit maken van jou een echte avonturier in Corona-tijden.
Eerlijk? ik date liever een mede-saaierd. Wandelen, citytrippen, terraske doen met vrienden,... Avontuurlijk genoeg voor mij.

Dit staat vol van de verwachtingen: misschien is de paraglider met drie puberende kinderen wel heel interessant en leuk om een rustige avond mee door te brengen...

Ge moet zo denken:

Er zijn veel mensen in een relatie die maar al te graag eens Tinder hadden uitgeprobeerd.
Jullie kunnen het tenminste doen!

Ik spreek niet voor mezelf.

Echt niet!

:unsure:
Bwah, ge kunt het toch uitproberen? 100 vrouwen swipen en 2 matches waarvan 1 er u ontmatcht nog voor ge iets gezegd hebt en de andere nooit reageert :v

Ca va toch nog. Koppel dat ik "ken", hebben er ondertussen 7. Ze hadden er elk 3 uit een vorige relatie en nu nog eentje samen :eek:

Op tinder heeft er gisteravond iemand na 3 weken nog eens gereageerd. Toch maar nog een (in mijn ogen) grappige opmerking gegeven en binnen 3 weken misschien nog eens kijken ;)

Terug
Bovenaan