Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik vind mijn ex dan ook niet bepaald een succes 😏😜

Nuja, het is ook niet ZO bizar dat relaties na enkele weken afspringen he, dat is niet leeftijdsgebonden. En al helemaal niet als er kinderen in het spel zijn.
De "ik vermijd MILFs liever" reactie snap ik helemaal maar eens boven de 30 wordt die categorie natuurlijk wél een pak groter...
Dat is nu nog eens een tagline voor het forum. BG, ik vermijd MILFs liever. :unsure:

Het is inderdaad niet makkelijk eens boven de 30, zeker niet als je dan nog eens 2 kindjes hebt, en in corona tijden... Ik probeer er niet te veel aan te denken maar echt positief kijk ik niet naar de toekomst.
En dan die dating site's sta ik een beetje sceptisch tegenover, zijn dat niet veel hopeloze gevallen of zie ik dat echt verkeerd? Ik heb daar altijd zo een bepaald idee van, ik kan natuurlijk helemaal mis zijn.

Y244dhO.jpeg

Vervang 25 gewoon door 30 of 35 ( vind de foto nogal optimistisch met 25 ) :unsure:

De ''vijver'' op die leeftijd kan nog even goed beide kanten uitswingen ( kind of geen kind ) maar het is toch niet zo vanzelf sprekend als bv op 25.
Het liefste kom ik zelf iemand tegen zonder kinderen, noem het '' eigen opties open houden '' of whatever maar ik ben er nog altijd niet uit of ik er ooit wil en laat staan van iemand anders ( verschillende redenen )

Maar met die leeftijd en die ''parameters'' is het inderdaad een vijvertje en niet meer de amazon river.
Het klopt toch wel. Ik zie vrouwen op Tinder zaken schrijven als "at my age i'm not a snack but a happy meal(i come with toys and kids)" lol.

Het is inderdaad niet makkelijk eens boven de 30, zeker niet als je dan nog eens 2 kindjes hebt, en in corona tijden... Ik probeer er niet te veel aan te denken maar echt positief kijk ik niet naar de toekomst.
En dan die dating site's sta ik een beetje sceptisch tegenover, zijn dat niet veel hopeloze gevallen of zie ik dat echt verkeerd? Ik heb daar altijd zo een bepaald idee van, ik kan natuurlijk helemaal mis zijn.
Hopeloze gevallen niet per se, maar je wordt er wel hopeloos van.

Het klopt toch wel. Ik zie vrouwen op Tinder zaken schrijven als "at my age i'm not a snack but a happy meal(i come with toys and kids)" lol.
Ik weet niet naar welke McDo die gaan, maar ik krijg daar nooit kinderen bij hoor :thinking:.

IK wil dat niet zeggen, je moet het originele bericht wel goed lezen he 😜
Ja seg dan moete duidelijk communiceren héééééééééééééé.

Aangezien mijn ex via online dating op enkele maanden tijd niet aan zijn eerste verovering bezig is, kan ik wél zeggen dat er hoop is voor veertigers? Ook diegene die niet rijk én/of buitengewoon knap zijn 🤨😏
Maar hij heeft wellicht op zijn profiel “+1m95” 🤓

Wat is dat met die milfs en selfies achter het stuur met zonnebril en duckface?
Een voor een passeren ze op m'n Facebook in dezelfde setting met dezelfde pose. Telkens de singlemoms.
Dit en filters waardoor ze een egale huid krijgen en vaak met dezelfde dierenoortjes.

Aangezien mijn ex via online dating op enkele maanden tijd niet aan zijn eerste verovering bezig is, kan ik wél zeggen dat er hoop is voor veertigers? Ook diegene die niet rijk én/of buitengewoon knap zijn 🤨😏
alé Hoop doet leven, Will Tura zong dat ook eens…

Terug
Bovenaan