Het is een nieuw forum, hij had mij maar als eerste moeten claimenEn tag nu eens de man waarmee je getrouwd bent![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een nieuw forum, hij had mij maar als eerste moeten claimenEn tag nu eens de man waarmee je getrouwd bent![]()

Word het dan niet eens tijd dat je hem inlicht?Het is een nieuw forum, hij had mij maar als eerste moeten claimen![]()

Waarom? What happens on BG stay's on BGWord het dan niet eens tijd dat je hem inlicht?![]()
Zat hij er niet recht is mssh?Oooeeeuuuwww, hebben we hier ineens al ons eerste bg scheefpoepersschandaal?!?

Yeah rightWaarom? What happens on BG stay's on BG

Dus jij wil hier de omerta gaan doorbreken of wat?Yeah right![]()

Het is een nieuw forum, hij had mij maar als eerste moeten claimen![]()
Daar is toch niks speciaals aan? Irl claim je toch ook vrouwen?Er zijn al 20min gepasseerd dat Non aangaf dat het hier blijkbaar OK is om vrouwen te claimen... en er is nog geen stortvloed van triestigaards geweest die vrouwen claimen.
Fuck zeg we worden hier echt volwassen ofzo?
@Cyberkef Ik heb precies wel een idee voor een nieuwe forum feature![]()

Die komt soms eens muilen. Maar zit vooral op 'de gram', waar zijn ego alle ruimte heeft om te bloeien.Over knappe mensen gesproken, ik mis best nog wat oud 9livers. Zoals HYF heb ik nog nergens zien posten.
Leeft die lekker ding nog?![]()
Een OnlyFans-like addon waar we kunnen abonneren op de diensten van de vrouwen hier?@Cyberkef Ik heb precies wel een idee voor een nieuwe forum feature![]()
Booka zocht toch manieren om te monetizen, neen?Een OnlyFans-like addon waar we kunnen abonneren op de diensten van de vrouwen hier?

Ik moet niks claimen. Ik zie er superschattig uit als ik met mijn dochtertje op stap ben. Die komen allemaal vanzelfDaar is toch niks speciaals aan? Irl claim je toch ook vrouwen?
Of ben jij zo een nieuwe man van generatie Z die hen eerst het hof maakt misschien?
(pun not intented maar wel gezien en niet aangepast
).
Posts staan er toch onder goog? https://www.beyondgaming.be/members/goog.3161/#latest-activitySeg @mrrobot, hebt gij nu letterlijk al uw posts verwijderd?
Edit: account blijkbaar volledig weg![]()