Het grote BeyondGaming Dating topic

Er zijn al 20min gepasseerd dat Non aangaf dat het hier blijkbaar OK is om vrouwen te claimen... en er is nog geen stortvloed van triestigaards geweest die vrouwen claimen.
Fuck zeg we worden hier echt volwassen ofzo? :clap:

@Cyberkef Ik heb precies wel een idee voor een nieuwe forum feature :thinking:

Het is een nieuw forum, hij had mij maar als eerste moeten claimen 🤷‍♀️

Er zijn al 20min gepasseerd dat Non aangaf dat het hier blijkbaar OK is om vrouwen te claimen... en er is nog geen stortvloed van triestigaards geweest die vrouwen claimen.
Fuck zeg we worden hier echt volwassen ofzo? :clap:

@Cyberkef Ik heb precies wel een idee voor een nieuwe forum feature :thinking:
Daar is toch niks speciaals aan? Irl claim je toch ook vrouwen?

Of ben jij zo een nieuwe man van generatie Z die hen eerst het hof maakt misschien?

Over knappe mensen gesproken, ik mis best nog wat oud 9livers. Zoals HYF heb ik nog nergens zien posten.
Leeft die lekker ding nog?👀

Een OnlyFans-like addon waar we kunnen abonneren op de diensten van de vrouwen hier?
Booka zocht toch manieren om te monetizen, neen? 🤷‍♂️

Daar is toch niks speciaals aan? Irl claim je toch ook vrouwen?

Of ben jij zo een nieuwe man van generatie Z die hen eerst het hof maakt misschien?
Ik moet niks claimen. Ik zie er superschattig uit als ik met mijn dochtertje op stap ben. Die komen allemaal vanzelf :sneaky: (pun not intented maar wel gezien en niet aangepast 👌).

Om de leegte na Kinxton te vullen (no pun), zondag eens de perks van tinder mogen ervaren.
Zondagmiddag match, kort chatten & 's avonds afspreken. De intenties waren duidelijk :unsure:
En 't was nog een schoon madam ook.
Zij heeft geen nood aan een relatie, gewoon af en toe eens frustraties kwijtspelen.

Seg @mrrobot, hebt gij nu letterlijk al uw posts verwijderd? :unsure:

Edit: account blijkbaar volledig weg :headshake:

Terug
Bovenaan