Of hij heeft ze al geswiped! Nu nog weten naar links of rechtsZoveel wantrouwen in booka zijn vrouw?

Tell us @Jonas89
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of hij heeft ze al geswiped! Nu nog weten naar links of rechtsZoveel wantrouwen in booka zijn vrouw?

Ik swipte toch ook bewust de avontuurlijke foto’s naar links. Ik ben zelf een wielertoerist (vriend geheel toevallig ook) en ik zou een hike-vakantie (of bikepacking) op mijn tempo (en basic comfort) wel eens zien zitten. Een motorfiets kon er ook wel nog door, ben opgegroeid achterop de motoIk denk dat op Tinder mensen toch wat extreem van hun beste kant laten zien. Ik zie mensen die paragliden, ergens op een top van een berg staan, ergens in het hol van pluto hiken. Zo avontuurlijk ben ik niet. Naast zo iemand ben ik maar een brave saaierd. En dan skip ik nog de hipstertoestanten(yoga) of vegetariërs/veganisten, mensen met een grote tatoeages langs alle kanten op hun lijf. Toch veel "new age" precies.
Ik ben ook niet klaar om te daten met mensen met 3 a 4 kinderen. Kheb al de switch in m'n hoofd moeten maken om andermands kinderen te aanvaarden, maar iemand met 1 kind van 4 a 5 jaar is toch iets anders dan iemand met een 13, 11 en 7 jarige. Raar, maar voor mij is dat precies toch nog een drempel. Mss verander ik van gedachte later. Maar al bij al veel weirdo's out there.
. Maar het is inderdaad ergens wel belangrijk dat je u kan vinden in elkaars hobby/levensstijl. Je moet niet alles samen doen maar als de voorkeuren ver uit elkaar liggen zie ik het niet werken. Iemand die iedere vakantie wil doorbrengen in een all in strandhotel zou bij mij ook niet werken, maar heb toch graag iets of wat basic comfort. Steek mij een week in een tent zonder basic sanitair en ik loop gegarandeerd zo lastig dat niet meer aangenaam is
.Hmm heb den indruk dat bij hun echt wel weegt. Zij zit al een jaar opgesloten tussen 4 muren met al die kinderen. Zij zoekt daardoor bewust aandacht van andere mannen op. Ze post wekelijks overbelichte en overduidelijk bewerkte selfies op social media. Ze zit ganse dagen thuis en maakt zich speciaal op voor die foto’s. Zou mij niet verbazen moest er ook ergens een profieltje bestaan :/..Ca va toch nog. Koppel dat ik "ken", hebben er ondertussen 7. Ze hadden er elk 3 uit een vorige relatie en nu nog eentje samen
Op tinder heeft er gisteravond iemand na 3 weken nog eens gereageerd. Toch maar nog een (in mijn ogen) grappige opmerking gegeven en binnen 3 weken misschien nog eens kijken![]()
www.instagram.com
Ne quote van flair...![]()
Flair België on Instagram: "Meh, not so bad. 🙃 #doehetmetflair"
1,345 likes, 122 comments - flairbelgie on April 29, 2021: "Meh, not so bad. 🙃 #doehetmetflair".www.instagram.com
ah dat betekent dat iemand een kinderwens heeft? Ik dacht dat vanilla stond voor conventionele sex als in tegenstelling tot meer kinky varianten... waar heb ik dat toch gelezen???Tegenwoordig zie je ook vaak "not a fan of vanilla" dus dan weet je dat je je aan kinderen shit mag verwachten.
Alsook de classics: avontuurlijk en open minded ofc.![]()

Ge moet zo denken:
Er zijn veel mensen in een relatie die maar al te graag eens Tinder hadden uitgeprobeerd.
Jullie kunnen het tenminste doen!
Ik spreek niet voor mezelf.
Echt niet!
![]()

Ik spreek nu vooral voor mezelf, maar ik was ook wel wat "afgeschrikt" door de mega avonturiers etc.Ik swipte toch ook bewust de avontuurlijke foto’s naar links. Ik ben zelf een wielertoerist (vriend geheel toevallig ook) en ik zou een hike-vakantie (of bikepacking) op mijn tempo (en basic comfort) wel eens zien zitten. Een motorfiets kon er ook wel nog door, ben opgegroeid achterop de moto. Maar het is inderdaad ergens wel belangrijk dat je u kan vinden in elkaars hobby/levensstijl. Je moet niet alles samen doen maar als de voorkeuren ver uit elkaar liggen zie ik het niet werken. Iemand die iedere vakantie wil doorbrengen in een all in strandhotel zou bij mij ook niet werken, maar heb toch graag iets of wat basic comfort. Steek mij een week in een tent zonder basic sanitair en ik loop gegarandeerd zo lastig dat niet meer aangenaam is
.
Huh?Tegenwoordig zie je ook vaak "not a fan of vanilla" dus dan weet je dat je je aan kinderen shit mag verwachten.
Vorige week uit verveling ook eens Tinder geïnstalleerd. Niet dat ik momenteel echt interesse heb of al klaar ben voor een nieuwe relatie. Uiteindelijk toch een paar matches en twee gesprekken gehad. Op zich wel leuk om te weten dat je nog een beetje deftig in de markt ligt.
Maar tgoh, alle cliché foto’s zijn nog steeds aanwezig en ik moet @Mathias55 gelijk geven over de foto’s. Ik heb ook precies het gevoel alsof ik maar een saai manneke ben. Ook zijn alle cliché foto’s nog steeds aanwezig. Oftewel ergens in de jungle aan her rondtrekken, ergens in Afrika tussen de kleine negertjes, foto’s van het skydiven, of uiteraard de klassiekers terwijl ze op een paard zitten of 7 foto’s met een coup wijn. Dat zijn allemaal dingen die mij niet interesseren en waar ik ook geen nood aan heb. Nee ik heb geen wanderlust en mijn droom is niet om de Kilimanjaro te beklimmen.
Ik merk wel dat ik kieskeuriger ben geworden. Alles met kinderen, lange valse nagels, domme filters, centimeters schmink, of profielen die té “hippie one luv” overkomen knal ik gewoon naar links. Daar heb ik allemaal geen goesting meer in.

Ik zou ook al geen zin hebben om te proberen bij zo'n types.Ik merk wel dat ik kieskeuriger ben geworden. Alles met kinderen, lange valse nagels, domme filters, centimeters schmink, of profielen die té “hippie one luv” overkomen knal ik gewoon naar links. Daar heb ik allemaal geen goesting meer inin.
Bwa, bij mij was het eerder een aquarium bezoek dan effectief vissenOei, we zitten quasi in dezelfde vijver te vissen
Van die samoerai zwaarden als nagels, om van te barfen. Meestal met een duckface (opgespoten lippen default pose) of een lege aanstarende blik zoals een hondje die juist aant kakken is.
Bah
plus gij zijt toch enkele jaren ouder dan mij (niet veel, maar kom) dus toch nog niet volledig dezelfde vijver. Misschien wat overlap maar meer niet 

Die avontuurlijke foto's zijn meestal een Joker-trip met singles, naar Machu Picchu, waar dan uiteraard de schoonste foto op tinder van wordt geplaatst.
Voor de rest zijn het saaie duiven hoor.
Mijn foto's zijn ook de beste die ik kon kiezen eh. Ik ben enkele jaren geleden eens een weekje naar Spanje geweest, want anders ga ik altijd skien.
Guess what, natuurlijk een foto van mij in het zonnige Altea.
Waarom zoude ge ook de slechtere foto's kiezen bij een vleeskeuring?
Da's goed, als ik weer even vanuit mezelf spreek wilde kieskeuriger zijn vooral zeggen dat ik meer zelfkennis/zelfliefde had verkregen en minder nood aan externe validatie.Vorige week uit verveling ook eens Tinder geïnstalleerd. Niet dat ik momenteel echt interesse heb of al klaar ben voor een nieuwe relatie. Uiteindelijk toch een paar matches en twee gesprekken gehad. Op zich wel leuk om te weten dat je nog een beetje deftig in de markt ligt.
Maar tgoh, alle cliché foto’s zijn nog steeds aanwezig en ik moet @Mathias55 gelijk geven over de foto’s. Ik heb ook precies het gevoel alsof ik maar een saai manneke ben. Ook zijn alle cliché foto’s nog steeds aanwezig. Oftewel ergens in de jungle aan her rondtrekken, ergens in Afrika tussen de kleine negertjes, foto’s van het skydiven, of uiteraard de klassiekers terwijl ze op een paard zitten of 7 foto’s met een coup wijn. Dat zijn allemaal dingen die mij niet interesseren en waar ik ook geen nood aan heb. Nee ik heb geen wanderlust en mijn droom is niet om de Kilimanjaro te beklimmen.
Ik merk wel dat ik kieskeuriger ben geworden. Alles met kinderen, lange valse nagels, domme filters, centimeters schmink, of profielen die té “hippie one luv” overkomen knal ik gewoon naar links. Daar heb ik allemaal geen goesting meer in.
Ivm dat "kieskeuriger" kan ik je enkel maar gelijk geven. Verstand komt met de jaren nee? En anderzijds: NEVER SETTLE DOWN.Bwa, bij mij was het eerder een aquarium bezoek dan effectief vissenplus gij zijt toch enkele jaren ouder dan mij (niet veel, maar kom) dus toch nog niet volledig dezelfde vijver. Misschien wat overlap maar meer niet
Maar ja, Chanaya van 28 met ne kleine van 13 die eindelijk klaar is voor iets serieus of Chelsea met de duckface en haar zo geblondeerd dat zelfs Showbiz Bart zou zeggen “trop is teveel”, ze vliegen allemaal naar links.
Al denk ik dat als ik heel mijn lijst eens zou uittypen dat ik misschien toch té kieskeurig ben voor mijn eigen goed.![]()