Ik ben al een stuk ouder, en door een scheiding weer vrijgezel geworden.
Ik ben allesbehalve een adonis (of dat vind ik zelf toch niet), en ik beantwoord niet aan de 1.80m norm

(1.78). Ik verzorg me wel, ik ben sportief, ik ben een vlotte babbelaar, heb een leuke job en knappe auto, verzorg mijn kledij. En toch had ik nooit gedacht om nog snel een nieuwe partner te vinden.
En toch, en toch ... is het mij gelukt zonder app en zelfs zonder er actief naar op zoek te zijn. Daarom geloof ik er ook echt in dat zoiets iedereen kan overkomen, op het moment dat je het het minst verwacht. En ook dat je het niet altijd zo ver moet zoeken. Misschien ken je uw potentiële toekomstige partner al wel. Is het iemand die je al heel lang kent, maar die je nooit als een potentiële partner gezien hebt. Als dat dan uiteindelijk toch zo is, dan is het zo fijn om op een bepaalde manier al een 'verleden' samen te hebben. Dezelfde mensen (soms vaag) te kennen, uit dezelfde omgeving komen, en meer raakvlakken te hebben dan je zou hebben met een tot voor kort complete onbekende.
En ik besef dat ik mezelf hierdoor enorm gelukkig kan en mag prijzen, maar ik sluit echt niet uit dat dit anderen ook kan overkomen. Ik wens het velen onder jullie hier alvast toe.