Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik had vroeger ook een duur ( lees geen peperduur maar ook geen el cheapo ) horloge omdat ik dat model mooi vond, niet specifiek om indruk te maken.
Nooit iets over gehoord tijdens dates, enkel eens een compliment gehad van mn beste vrienden.

Idem met dure parfums, al meerdere versleten en nooit specifiek direct complimenten gehad op dates.
Ook niet in day to day life, af en toe eens iemand van " hier draagt iemand precies wel X"
"Ja ik"
" ah dacht wel dat ik dat ruik"

Maar ik zou nu zelf ook niet perse een duur horloge of geurtje kopen met de hoop dat mijn date opeens 50% meer slaagkans heeft.
Dat je het koopt omdat je het zelf graag ruikt of ziet is wat anders.

oh boy.

Heb nog geen enkele date gehad met interesse in mijn horloge. Denk je nu echt dat je met die bling bling indruk maakt?

Ik raad iedereen toch af om met een bart simpson horloge te gaan daten..

Het gaat niet over de bling, het gaat over zelfvertrouwen.

Netjes geknipt, proper hemdje,nette schoenen,cash geld in mijn portemonne, het hele pakket.
De breitling horloge rond je pols omdat je het f*cking gemaakt hebt en van jezelf vind dat je die verdiend en waard bent.

Netjes geknipt, proper hemdje,nette schoenen,cash geld in mijn portemonne, het hele pakket.
De breitling horloge rond je pols omdat je het f*cking gemaakt hebt en van jezelf vind dat je die verdiend en waard bent.
Nu vraag ik me toch echt af hoeveel flappen cash in mijn portemonnee moeten zitten, om zelfverzekerd over te komen? :s :s

Excuseer, maar dat lijkt me echt geen algemeen advies. Ten eerste ziet niemand dat je cash geld in je portemonee hebt tenzij je dat flasht (en dat is toch ook wat patserig) en ten tweede is dat "frat boy" stijltje niet iets wat voor elke vrouw werkt. En laat me je 1 ding vertellen als horlogeliefhebber: niemand geeft een moer om het horloge dat je aan hebt (of toch zeker niet om het merk) tenzij het zelf horlogefanaten zijn. Of dat nu een Patek is of een Casio: mensen kijken enkel naar of ze het mooi vinden.

Dat je proper moet zijn en niet in versleten kledij moet opdagen op een eerste date is inderdaad zo, maar heel die bling en uiterlijk vertoon van geld is voor sommige vrouwen zelfs een afknapper.

Ik laat terloops eens vallen dat ik lid ben van BG iedereen weet dat het hier vol zit met bovengemiddelde verdieners

Hier 2 leuke dates gehad trouwens en een 3e gepland. Met dezelfde vrouw voor alle duidelijkheid.
Rustig kijken tot wat het leidt maar ze geeft toch duidelijke hints dat ze interesse heeft. Ik vind haar ook wel leuk.

En uiteraard na een periode van stilte/geen dates was er nu nog iemand die op hetzelfde moment wou afspreken met me (we hebben elkaar al kort irl gezien) en leek me ook een lieve, mooie en toffe dame maar ik kan precies niet met 2 tegelijk daten dus heb haar afgezegd.

Gewoon een zilverkleurig horloge dat er niet uit ziet alsof het van de kermis komt is genoeg hoor. Als uw date kwijlt omdat ge een Breitling aanhebt mag ge er trouwens zeker van zijn dat het een golddigger is.

Mijn goedkoopste horloge is een Seiko van 145 euro en krijgt het meeste aandacht en complimenten. Terecht ook, Seiko's zijn bangelijk.

Geen idee hoe ik cash geld in mijn portefeuille ga flashen. Mensen die veel cash hebben :

- Pooiers
- Drugsdealers
- Ik wanneer ik toevallig wat commissies in cash heb ontvangen en ik heb het nog niet in mijn kast gestoken/in de automaat gesmeten
- Mijn opa toen die nog leefde

Laatste keer datk cash iets betaalde is omdat ik die dag zelf cash heb ontvangen. Eerste keer in letterlijk 3 jaar.

Of hoe een vrouw afknapt op zo'n gladde palingen zoals jou.
100% looks, 0% inhoud is hier mss wel toepasselijk. :rofl:

Er zullen wel types vrouwen zijn die daarop vallen en er zullen wel omgevingen zijn waar meer van die types rondlopen (pakweg Dubai). Dat je er verzorgd moet uitzien snap ik wel (dus niet stinkend naar het zweet met ketchupvlekken op je wit t-shirt), maar dat is iets met heel veel gradaties.

Het is toch niet omdat je verzorgd en voorbereid bent dat je 0% inhoudt hebt.

Eerste indruk telt nu eenmaal enorm door, het is daarom niet dat je daarom moet verzanden in 0% inhoud?
Als ik op date zou gaan zou ik ook hetzelfde doen gewoon?

Terug
Bovenaan